Loading...
Gayatri jayanti on 13th June, How is Their Incarnation And Why Are They Called Vedmata |گائتری جینتی آج,کیسے ہوا انکا اوترن اور کیوں کہا جاتا ہے انکو ویدماتا- Dainik Bhaskar

گیان/ گائتری جینتی آج,کیسے ہوا انکا اوترن اور کیوں کہا جاتا ہے انکو ویدماتا



Gayatri jayanti on 13th June, How is Their Incarnation And Why Are They Called Vedmata
X
Gayatri jayanti on 13th June, How is Their Incarnation And Why Are They Called Vedmata

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 07:37 AM IST

جیون منتر ڈیسک. ہندو دھرم میں ماں گائتری کو ویدماتا کہا جاتا ہے ارتھات سبھی ویدوں کی اتپتی انھیں سے ہوئی ہے۔ ماتا گائتری کو بھارتیہ سنسکرتی کی جننی بھی کہا جاتا ہے۔ دھرم شاستروں کے انوسار,جییشٹھ ماس کے شکل پکش کی دشمی تتھی کو ماں گائتری کا اوترن مانا جاتا ہے۔ اس دن کو ہم گائتری جینتی کے روپ میں مناتے ہیں۔ اس بار گائتری جینتی کا پرو13جون,گرووار کو ہے۔

دھرم گرنتھوں میں یہ بھی لکھا ہے که ماں گائتری کی اپاسنا کرنے سے منوکامنائیں پوری ہوتی ہیں اور کسی وستو کی کمی نہیں ہوتی۔ ماں گائتری سے آیو,پران,پرجا,پشو,کیرتی,دھن ایوں برہمورچس کے سات پرتپھل اتھرو وید میں بتائے گئے ہیں

 

  • ماں گائتری کو مانا گیا ہے پنچمکھی

ہندو دھرم میں ماں گائتری کو پنچمکھی مانا گیا ہے,جس کا ارتھ ہے یہ اسمپورن برہمنڈ جل,وایو,پرتھوی,تیز اور آکاش کے پانچ تتووں سے بنا ہے۔ سنسار میں جتنے بھی پرانی ہیں,انکا شریر بھی انھیں پانچ تتووں سے بنا ہے۔ اس پرتھوی پر پرتیک جیو کے بھیتر گائتری پران شکتی کے روپ میں ودیمان ہے۔ یہی کارن ہے گائتری کو سبھی شکتیوں کا آدھار مانا گیا ہے۔ اسی لئے بھارتیہ سنسکرتی میں آستھا رکھنے والے ہر پرانی کو پرتیدن گائتری اپاسنا اوشیہ کرنی چاہئیے۔

 

  • کیوں کہا جاتا ہے ویدماتا

گائتری سنہتا کے انوسار, ‘بھاستے ستتں لوکے گائتری ترگناتمکا۔۔’یعنی گائتری ماتا سرسوتی,لکشمی ایوں کالی کا پرتندھتو کرتی ہیں۔ ان تینوں شکتیوں سے ہی اس پرم گیان یعنی وید کی اتپتی ہونے کے کارن گائتری کو وید ماتا کہا گیا ہے۔ گائتری منتر کے لئے شاستروں میں لکھا ہے که سرودیواناں گائتری سارمچیتے جس کا مطلب ہے گائتری منتر سبھی ویدوں کا سار ہے۔ اسلئے ماں گائتری کو ویدماتا کہا گیا ہے۔ 

 

ماں گائتری کا الیکھ رک,یجو,سام,تیتریہ آدی سبھی ویدک سنہتاؤں میں ہے۔ کچھ اپنشدوں میں ساوتری اور گائتری دونوں کو ایک ہی بتایا گیا ہے۔ کسی سمیہ یہ سوتا کی پتری کے روپ میں پرکٹ حئی تھیں,اسلیے انکا نام ساوتری پڑ گیا۔ کہا جاتا ہے که سوتا کے مکھ سے انکا پرادربھاو ہوا تھا۔ بھگوان سوریہ نے انھیں برہما جی کو سمرپت کر دیا۔ تبھی سے انکو برہمانی بھی کہا جاتا ہے۔ گائتری گیان وگیان کی مورتی ہیں۔ یہ براہمنوں کی آرادھیا دیوی ہیں۔ انھیں پربرہمسوروپنی کہا گیا ہے۔ ویدوں,اپنشدوں اور پرانادی میں انکی وسترت مہمہ کا ورنن ملتا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation