Loading...
kumbh mela snan dates 2019 |مکر سنکرانتی سے مہا شوراتری کمبھ میلے میں ہو نگے6پرمکھ سنان- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

کمبھ2019 / مکر سنکرانتی سے مہا شوراتری کمبھ میلے میں ہو نگے6پرمکھ سنان

Dainik Bhaskar

Jan 04, 2019, 05:13 PM IST


kumbh mela snan dates 2019
X
kumbh mela snan dates 2019

رلجن ڈیسک.بھارت دیش آدھیاتمک دیش ہے اس کارن جہاں کئی ورت اور تیوہار منائے جاتے ہیں۔ یہاں دھارمک آدھیاتمک آیوجن بہت ہی بھویہ و آستھا کے ساتھ منائے جاتے ہیں۔ کمبھ میلہ بھی انہی آیوجنوں میں سے ایک ہے۔ اس سال کمبھ15جنوری سے لیکر4مارچ تک پریاگ راج میں ہو رہا ہے۔ اس میں6پرمکھ سنان تتھیاں ہونگی۔ کمبھ کی شروعات15جنوری کو مکر سنکرانتی سے ہوگی جو4مارچ مہا شوراتری تک چلیگا۔ یہاں جانئے پورے50دن چلنے والے اس اردھ کمبھ کی سبھی مہتوپورن سنان تتھیاں۔

یہ ہیں وہ6پرمکھ تتھیاں

  1. مکر سنکرانتی

    کمبھ کی شروعات15جنوری کو مکر سنکرانتی کے دن پہلے سنان سے ہوگی۔ اسے شاہی سنان اور راجیوگی سنان بھی کہا جاتا ہے۔ اس دن کئی اکھاڑوں کے سنت کی پہلے شوبھا یاترا نکلینگی جاتی ہے۔ ماگھ مہینے کے اس پہلے دن سوریہ دھنو راشی سے مکر راشی میں پرویش کرتا ہے۔ اسلئے اس دن کو مکر سنکرانتی کہتے ہیں۔
     

  2. پوش پورنما

    ہندو مانیتاؤں کے انوسار پوش مہینے کی15ویں تتھی کو پوش پورنما کہتے ہیں۔ جو که سال2019میں21جنوری کو ہے۔ اس پورنما کے بعد ہی ماگھ مہینے کی شروعات ہوتی ہے۔ مانا جاتا ہے که جو ویکتی اس دن ودھپورن طریقے سے صبح سنان کرتا ہے اسے موکش پراپت ہوتا ہے۔ اتنا نہیں نہیں اس دن سے سبھی شبھ کاریوں کی شروعات کر دی جاتی ہے۔ اس دن سے کلپواس بھی آرمبھ ہو جاتا ہے۔
     

  3. مونی اماوسیا

    کمبھ میلے میں تیسرا سنان مونی اماوسیا کے دن کیا جاتا ہے۔ مانیتا ہے که اسی دن کمبھ کے پہلے تیرتھاکر رشبھ دیو نے اپنی لمبی تپسیا کا مون ورت توڑا تھا اور سنگم کے پوتر جل میں سنان کیا تھا۔ مونی اماوسیا کے دن کمبھ میلے میں بہت بڑا میلہ لگتا ہے,جسمیں لاکھوں کی سنکھیا میں بھیڑ امڑتی ہے.سال2019میں مونی اماوسیا4فروری کو ہے۔

  4. بسنت پنچمی

    پنچاگ کے انوسار بسنت پنچمی ماگھ مہینے کی پنچمی تتھ‍ی کو منائی جاتی ہے جو اس بار10فروری کو ہے۔ بسنت پنچمی کے دن سے ہی بسنت ر‍تو شروع ہو جاتی ہے۔ ہندو مان‍یتاؤں کے انوسار اس دن دیوی سرس‍وطی کا جن‍م ہوا تھا۔ اس دن پوتر ندیوں میں س‍نان کا و‍شیش مہت‍و ہے۔ پوتر ندیوں کے تٹ اور تیرتھ س‍تھانوں پر بسنت میلہ بھی لگتا ہے۔

  5. ماگھی پورنما

    کمبھ میلے میں پانچواں سنان ماگھی پورنما کو ہوتا ہے جو19فروری کو ہے۔ مانیتا ہے که اس دن سبھی ہندو دیوتا سورگ سے سنگم پدھارے تھے.وہیں,ماگھ مہینے کی پورنما(ماگھی پورنما)کو کلپواس کی پورنتا کا پرو بھی کہا جاتا ہے,کیونکہ اس دن ماگھی پورنما سماپت ہو جاتی ہے۔ اس دن سنگم کے تٹ پر کٹھن کلپواس ورتدھاری سنان کر اتساہ مناتے ہیں۔ اس دن گرو برہسپتی کی پوجا کی جاتی ہے۔

  6. مہاشوراتری

    کمبھ میلے کا آخری سنان مہا شوراتری کے دن ہوتا ہے۔ اس دن سبھی کلپواسیوں انتم سنان کر اپنے گھروں کو لوٹ جاتے ہیں۔ بھگوان شو اور ماتا پاروتی کے اس پاون پرو پر کمبھ میں آئے سبھی بھکت سنگم میں ڈبکی ضرور لگاتے ہیں۔ مانیتا ہے که اس پرو کا دیولوک میں بھی انتظار رہتا ہے۔ اس بار مہاشوراتری4مارچ کو ہے۔

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation