Loading...
Mahabharat 2019: learning of mahabharat mistakes to avoid |مہابھارت کے انوسار ان6غلطیوں کے کارن کم ہو رہی ہے انسان کی عمر,وگیان نے بھی مانا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

دھرم گیان/مہابھارت کے انوسار ان6غلطیوں کے کارن کم ہو رہی ہے انسان کی عمر,وگیان نے بھی مانا

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 07:29 AM IST


Mahabharat 2019: learning of mahabharat mistakes to avoid
X
Mahabharat 2019: learning of mahabharat mistakes to avoid

مہابھارت میں یمراج نے مہتما ودر کا روپ لیکر کہا که غصہ کرنے سے عمر کم ہونے لگتی ہے۔ اسکے علاوہ گھمنڈ اور انیہ4کارن بھی بتائے ہیں۔ جن کی وجہ سے انسانوں کی عمر کم ہو رہی ہے۔ مہابھارت کے ساتھ ہی منووگیانکوں اور ڈاکٹروں نے کہا ہے که غصہ کرنے اور اس سے ہونے والی ٹینشن سے جلدی بڈھاپا آتا ہے۔ منوویگیانکو کے انوسار مانسک آویگ جیسے غصہ,سوارتھ,گھمنڈ اور زیادہ بولنا صحت کے لئے نقصاندائق ہوتا ہے۔ ایک شودھ میں منووگیانکوں اور شودھ کرتاؤں کا بھی کہنا ہے که غصے کے کارن ہمارے دماغ میں ایسا رسائن نکلتا ہے جس سے صحت پر برا اثر پڑتا ہے۔ 

 

مہابھارت کے انوسار یمراج نے ہی شراپ کے کارن منشیہ بن کر ودر کے روپ میں جنم لیا اور دھرت راشٹر کو منشیہ کی عمر کم ہونے کی وجہ بتائی۔

 

مہاتما ودر کہتے ہیں

 

اتمانوئتوادشچ تتھاتیاگو نرادھپ۔
کرودھشچاتمودھتس چ متردروہشچ تانی شٹ۔۔
ایت ایواسیستیکشنا: کرنتنیایونشی دیہنام۔
ایتانی مانوان گھننتی نہ مرتیربھدرمستو تے۔۔ 
- (مہابھارت,ادیوگپرو37/10-11)

ارتھات -اتینت ابھیمان یعنی گھمنڈ کرنا,زیادہ بولنا,تیاگ کا ابھاؤ,غصہ,سوارتھ اور متردروہ یعنی دوست کو دھوکا دینا۔ ان6کارنوں کی وجہ سے انسان کی عمر کم ہو جاتی ہے۔ ان6میں سے کوئی ایک بھی عادت کسی انسان میں ہوتی ہے تو اسکی عمر دھیرے دھیرے کم ہونے لگتی ہے۔

Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation