Loading...
Mahabharat Mahabharata stories life learning for the better future of kids |بچوں کے بھوشیہ کے لئے سودھائیں ہی نہیں,کئی بار ابھاؤ کا ہونا بھی ضروری ہے- Dainik Bhaskar

سنتان اور سنسکار/ بچوں کے بھوشیہ کے لئے سودھائیں ہی نہیں,کئی بار ابھاؤ کا ہونا بھی ضروری ہے



Mahabharat Mahabharata stories life learning for the better future of kids
X
Mahabharat Mahabharata stories life learning for the better future of kids

  • مہابھارت میں کنتی نے اپنے پانچوں بچوں کو جنگل کی سودھاہین زندگی میں شریشٹھ بنایا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 04:25 PM IST

جیون منتر ڈیسک.سماج کی مہتوپورن اکائی ہے پریوار,جبکہ پریوار کی شروعات ہوتی ہے دامپتیہ سے۔ پریوار کی سمپتی ہوتی ہے سنتان۔ اگر یہ کہیں که سنتان کے بنا سماج کا کوئی استتو ہی نہیں ہے تو کوئی اچرج نہیں ہے۔ اپنا پریوار بڑھانا یا سنتان کا اتپادن کرنا صرف ویکتیگت ہی نہیں بلکہ ساماجک درشٹی سے بھی اتنا ہی مہتوپورن ہے۔ یہ کاریہ سادھارن نہیں بلکہ بڑا ہی مہتوپورن اور چنوتی والا ہے۔

 

کسی بھی یووک یا یوتی کو ماتا پتا بننے کی ذمیداری کو اٹھانے کے لئے آگے آنے سے پہلے ہر طرح سے تیار ہو جانا چاہئیے۔ پتی تتھا پتنی دونوں کی شریرک,مانسک اور آرتھک ستھتی اس لائق ہو که وہ سنتان اور پریوار کی ذمیداری کو بخوبی نبھا سکیں,تبھی انہیں اس دشا میں آگے قدم بڑھانا چاہئیے۔ سویں اور پریوار کی ستھتی تو دھیاان میں رکھنا ہی چاہئیے ساتھ ہی دیش,سمیہ اور پرستھتیوں کا بھی دھیان کرنا ہی چاہئیے۔ غلط ستھان,انچت سمیہ اور وپریت پرستھتیوں میں سنتان کا جنم لینا بھی سمسیاؤں کو بڑھاوا دیتا ہے۔

 

پریوار کا بھوشیہ سنتانوں کے سنسکار اور انکی پرورش پر ہی نربھر کرتا ہے۔ بچوں کے لالن پالن کے لئے صرف سکھ اور سودھاؤں کی ہی آوشیکتا نہیں ہوتی۔ ابھاووں میں بھی بچوں کو اچھے سنسکار دیئے جا سکتے ہیں۔ جب سنتانیں سنسکاروان اور سبھے ہونگی تو پریوار سپھل ہوگا۔ اگر ادھک لاڑ پیار میں سنتانوں کو بگاڑ دیا جائے تو پریوار کو ٹوٹنے میں دیر نہیں لگےگی۔

 

مہابھارت میں کورو اور پانڈووں میں کیا فرق تھا۔ کورو محلوں کی سکھ سودھاؤں میں پلے تھے اور پانڈو جنگل میں۔ پھر بھی پانڈو نائک ہوئے اور کورو کھلنائک۔ پانڈووں کو انکی ماں کنتی نے اکیلے ہی جنگل میں پالا۔ کوئی سکھ سودھا نہیں۔ جبکہ کورووں کو دھرت راشٹر اور گاندھاری نے محلوں میں پالا۔ پھر بھی دونوں میں ۔ اپنے بچوں کو ہمیشہ ہر چیز سلبھ نہ کرائیں,کبھی کبھی ابھاووں میں جینا بھی سکھائیں۔ ابھاؤ ہم میں کسی وستو کو پانے کی لالسا بھرتے ہیں۔ اسکے لئے پریشرم کرنا سکھاتے ہیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation