Loading...
mahabharata prerak prasang, mahabharata niti, motivational tips, inspirational tips |یدھ کے بعد شری کرشن لوٹ رہے تھے دوارکا,کنتی نے شری کرشن سے اپہار میں مانگا دکھ- Dainik Bhaskar

مہابھارت/ یدھ کے بعد شری کرشن لوٹ رہے تھے دوارکا,کنتی نے شری کرشن سے اپہار میں مانگا دکھ



mahabharata prerak prasang, mahabharata niti, motivational tips, inspirational tips
X
mahabharata prerak prasang, mahabharata niti, motivational tips, inspirational tips

  • پرسنگ-یودھشٹر کے راجا بننے کے بعد پانڈو شری کرشن کو وداع کرنے کرنے نگر کی سیما تک آئے

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 05:31 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔مہابھارت کا یدھ ختم ہو گیا تھا۔ یودھشٹر نے ہستناپر کی راجگادی سنبھال لی تھی۔ سب کچھ سامانیہ ہو رہا تھا۔ ایک دن وہ گھڑی بھی آئی جو کوئی پانڈو نہیں چاہتا تھا۔ بھگوان شری کرشن دوارکا لوٹ رہے تھے۔ سارے پانڈو دو:کھی تھے۔ شری کرشن انہیں اپنا شریر کا حصہ ہی لگتے تھے,جسکے الگ ہونے کے بھاوٴ سے ہی وہ کانپ جاتے تھے,لیکن شری کرشن کو تو جانا ہی تھا۔

  • پانچوں بھائی اور انکا پریوار شری کرشن کو نگر کی سیما تک وداع کرنے آیا۔ سبھی کی آنکھوں میں آنسو تھے۔ کوئی بھی شری کرشن کو جانے نہیں دینا چاہتا تھا۔ بھگوان بھی ایک ایک کر اپنے سبھی سنیہیجنوں سے مل رہے تھے۔ سب سے ملکر انہیں کچھ نہ کچھ اپہار دیکر شری کرشن نے وداع لی۔ انت میں وہ پانڈووں کی ماتا اور اپنی بوا کنتی سے ملے۔
  • بھگوان نے کنتی سے کہا که بوا آپنے آج تک اپنے لئے مجھ سے کچھ نہیں مانگا۔ آج کچھ مانگ لیجیے۔ میں آپ کو کچھ دینا چاہتا ہوں۔ کنتی کی آنکھوں میں آنسو آ گئے۔ انہوں نے روتے ہوئے کہا که ہے شری کرشن اگر کچھ دینا ہی چاہتے ہو تو مجھے دکھ دے دو۔ میں بہت سارا دکھ چاہتی ہوں۔ شری کرشن آشچریہ میں پڑ گئے۔
  • شری کرشن نے پوچھا که ایسا کیوں بوا,تمہیں دکھ ہی کیوں چاہئیے؟ کنتی نے جواب دیا که جب جیون میں دکھ رہتا ہے تو تمہارا سمرن بھی رہتا ہے۔ ہر گھڑی تم یاد آتے ہو۔ سکھ میں تو یدہ کدہ ہی تمہاری یاد آتی ہے۔ تم یاد آؤ گے تو میں تمہاری پوجا اور پرارتھنا بھی کر سکونگی۔
  • پرسنگ چھوٹا سا ہے,لیکن اسکے پیچھے سندیش بہت گہرا ہے۔ اکثر ہم بھگوان کو صرف دکھ اور پریشانی میں ہی یاد کرتے ہیں۔ جیسے ہی پرستھتیاں ہمارے انوکول ہوتی ہیں,ہم بھگوان کو بھولا دیتے ہیں۔ جیون میں اگر پریم کا سنچار کرنا ہے تو اس میں پرارتھنا کی اپستھتی انواریہ ہے۔ پریم میں پرارتھنا کا بھاوٴ شامل ہو جائے تو وہ پریم اکھنڈ اور اجر ہو جاتا ہے۔
  • ہم پریم کے کسی بھی رشتے میں بندھے ہوں,وہاں پرماتما کی پرارتھنا کے بنا بھاوناؤں میں پربھاؤ اتپن کرنا سمبھو نہیں ہے۔ اسلئے پرماتما کی پرارتھنا اور اپنے بھیتری پریم کو ایک کیجئے۔ جب دونوں ایک ہو جا ئینگے تو ہر رشتے میں پریم کی مدھر مہک کو آپ محسوس کر سکیں گے۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation