Loading...
Mahabharata 2019: Keep Control on Your Mind, if You Want Success |سپھلتا چاہتے ہیں تو من پر کنٹرول رکھیں مہابھارت میں بتائی ہیں ایسی ہی کام کی باتیں- Dainik Bhaskar

نیتی گیان/ سپھلتا چاہتے ہیں تو من پر کنٹرول رکھیں مہابھارت میں بتائی ہیں ایسی ہی کام کی باتیں

Dainik Bhaskar

May 13, 2019, 05:03 PM IST



Mahabharata 2019: Keep Control on Your Mind, if You Want Success
X
Mahabharata 2019: Keep Control on Your Mind, if You Want Success

جیون منتر ڈیسک. اگر آپ کوئی بھی کام شروع کرنا چاہتے ہیں یا کسی کام میں مہارت حاصل کرنا چاہتے ہیں تو مہابھارت کے ادیوگ پرو میں بتائی گئی باتوں سے آپ کو مدد مل سکتی ہے۔ اس پرو میں ودر نے دھرت راشٹر کو کچھ نیتیاں اور گیان کی باتیں بتائیں تھی۔ جن میں4ایسی باتوں کے بارے میں بتایا گیا ہے,جنکو اپناکر آپ اپنے لکشیہ کو آسانی سے پا سکتے ہیں۔ اگر ان نیتیوں کا دھیان رکھا جائے,تو منشیہ کسی بھی پریشانی کا حل آسانی سے پا سکتا ہے۔

 

  • یہ ہے نیتی شلوک

نشچتیہ ی پرکرمتے نانتروستی کر من۔

ابندھیکالوں وشیاتما س وے پنڈت اچیتے۔

 

1.پہلے نشچیہ کریں پھر ہی کوئی کام شروع کریں 

کسی بھی کام کو شروع کرنے سے پہلے اسکے بارے میں پوری طرح سے من بنانا بہت ہی ضروری ہوتا ہے۔ بنا من سے یا بنا سوچے سمجھے شروع کیا گیا کام کبھی بھی پورا نہیں کیا جا سکتا۔ ودوان ودر کے انوسار,کسی بھی کام میں مہارتھ حاصل کرنے کے لئے اسے شروع کرنے سے پہلے اسکے بارے میں پوری طرح سے تیاری کر لینی چاہئیے۔ اسکے بعد اسے سپھل کرنے کا نشچیہ کریں۔ ایسا کرنے سے اس کام میں سپھلتا ضرور ملتی ہے۔

 

2.کسی بھی کارن سے کام کو نہ روکیں 

کئی لوگ جوش اور اتساہ میں آ کر کام شروع کر لیتے ہیں,لیکن کچھ سمیہ بعد انکی دلچسپی اس کام سے کم ہونے لگتی ہے اور وہ کام کو بیچ میں ہی چھوڑ دیتے ہیں۔ کسی بھی کام کی سپھلتا میں یہ سب سے بڑی رکاوٹ ہوتی ہے۔ اسلئے چاہے کارن کوئی بھی ہو,کام کو پورا کئے بنا اسے چھوڑنا نہیں چاہئیے۔

 

3.سمیہ کی قیمت کو سمجھیں

کسی بھی منشیہ کو سپھل بنانے میں سمیہ کا سب سے بڑا یوگدان ہوتا ہے۔ جو سمیہ کی قیمت سمجھتا ہے,وہ کسی بھی کام کو بڑی آسانی سے کر جاتا ہے۔ سمیہ کو ویرتھ کرنے والا منشیہ کبھی بھی جیون میں اونچائی یا سپھلتا نہیں پا سکتا۔ اپنے آپ کو پوری طرح لکشیہ کے پرتی سمرپت کر دیں۔ کسی بھی انیہ گتیودھی میں سمیہ کو برباد نہ کریں۔

 

4.من کو رکھیں وش میں

من بہت ہی چنچل ہوتا ہے۔ وہ ایک جگہ یا ایک کام پر ٹک نہیں پاتا۔ جو منشیہ اپنے من اور اپنی اچھاؤں کو وش میں نہیں رکھ پاتا,وہ کسی بھی کام میں سپھل نہیں ہو سکتا۔ جیون میں سپھلتا پانے کے لئے اناوشیک اچھاؤں کو وش میں رکھینں۔ سپھلتا پانے کے لئے من زیادہ دماغ کا اپیوگ کریں۔ کیا صحیح اور کیا غلط ہے یہ سمجھنے کے لئے ہی من کی سننی چاہئیے۔ ہر فیصلہ دماغ کا اپیوگ کر کے یعنی سوچ سمجھ کر کرنا چاہئیے۔

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation