Loading...
makar sankranti 2019, Makar Sankranti 2019 in India, makar sankranti date in 2019 | 14نہیں15جنوری کو کیوں منائی جائیگی مکر سنکرانتی اور ان دن کون کون سے شبھ یوگ بن رہے ہیں؟ سوریہ دکشناین سے اتراین ہوگا- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

14نہیں15جنوری کو کیوں منائی جائیگی مکر سنکرانتی اور ان دن کون کون سے شبھ یوگ بن رہے ہیں؟ سوریہ دکشناین سے اتراین ہوگا

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 06:18 PM IST

مکر سنکراتی پر صبح جلدی اٹھ کر کریں5شبھ کام,بڑھ سکتی ہے سکھ سمردھی

رلجن ڈیسک۔اس سال مکر سنکرانتی14کو نہیں, 15جنوری کو منائی جائیگی۔ جب سوریہ دھنو سے مکر راشی میں پرویش کرتا ہے,تب یہ تیوہار منایا جاتاہے۔ 14جنوری کو دیر رات میں سوریہ راشی بدلیگا,اس کارن اگلے دن یعنی15جنوری کو مکر سنکرانتی منائی جائیگی۔ اس سمبندھ میں اجین کے جیوتشاچاریہ پں.منیش شرما کے انوسار مکر سنکرانتی پر امرت سدھی,سروارتھ سدھی اور روی یوگ بھی رہیگا۔ یہ تینوں ہی یوگ شبھ مانے گئے ہیں۔ ان یوگوں میں پوجا پاٹھ کرنے سے شبھ پھل ملنے کے یوگ بنتے ہیں۔

سوریہ ہوگا اتراین

مکر سنکرانتی سے سوریہ دکشناین سے اتراین ہو جائیگا۔ سوریہ کے مکر راشی میں آنے سے ملماس سماپت ہوگا۔ جس سے مانگلک کاریہ پھر سے شروع ہو جا ئینگے۔ سوریہ جب مکر,کمبھ,مین,میش,ورش اور متھن راشی میں سوریہ رہتا ہے,تب یہ گرہ اتراین ہوتا ہے۔ جب سوریہ شیش راشیوں کرک,سنگھ,کنیا,تلا,ورشچک اور دھنو راشی میں رہتا ہے,تب دکشناین ہوتا ہے۔

سکھ سمردھی کے لئے مکر سنکرانتی پر کریں

>مکر سنکرانتی پر صبح جلدی اٹھیں اور سنان کرتے سمیہ سبھی پوتر تیرتھوں اور ندیوں کے ناموں کا جاپ کریں۔ اس سے گھر پر تیرتھ سنان کا پنیہ مل سکتا ہے۔

>سنان کے بعد تامبے کے لوٹے میں لال پھول اور چاول ڈال کر سوریہ کو جل چڑھائیں۔ سوریہ منتر اوں سوریائے نم: کا جاپ108بار کریں۔

>تلسی کو جل چڑھائیں اور پرکرما کریں۔

>کسی مندر میں گڑ اور کالے تل کا دان کریں۔ بھگوان کو گڑ تل کے لڈو کا بھوگ لگائیں اور بھکتوں کو پرساد وترت کریں۔

>کسی شو مندر جائیں اور شولنگ پر کالے تل چاکر جل ارپت کریں۔ اوں سامب صدا شوائے نم: منتر کا جاپ کریں۔

X
Astrology

Recommended

Web Tranliteration/Translation