Loading...
Mohini Ekadashi Vrat: It Destroys Sin, Lord Vishnu is Worshiped As Mohini |پاپوں کا نعش کرتا ہے یہ ورت,موہنی روپ میں ہوتی ہے بھگوان وشنو کی پوجا- Dainik Bhaskar

موہنی ایکادشی/ پاپوں کا نعش کرتا ہے یہ ورت,موہنی روپ میں ہوتی ہے بھگوان وشنو کی پوجا



Mohini Ekadashi Vrat: It Destroys Sin, Lord Vishnu is Worshiped As Mohini
X
Mohini Ekadashi Vrat: It Destroys Sin, Lord Vishnu is Worshiped As Mohini

Dainik Bhaskar

May 14, 2019, 05:55 PM IST

جیون منتر ڈیسک. ویشاکھ ماہ کے شکل پکش کی ایکادشی تتھی کو موہنی ایکادشی کے نام سے جانا جاتا ہے۔ ہندو کیلینڈر کے انوسار یہ ورت15مئی یعنی آج کیا جائیگا۔ پورانک کتھاؤں کے انوسار اس دن بھگوان شری ہری وشنو نے موہنی روپ دھارن کیا تھا۔ یہ ویشاکھ شکل ایکادشی کا دن تھا اسلئے اس دن بھگوان وشنو کے موہنی روپ کی پوجا کی جاتی ہے اور انکا وشیش شرنگار کیا جاتا ہے۔ جو ویکتی موہنی ایکادشی کا ورت کرتا ہے اسے ایک دن پہلے ارتھات دشمی تتھی کی راتری سے ہی ورت کے نیموں کا پالن کرنا چاہئیے۔ اس ورت میں صرف پھلاہار ہی کیا جاتا ہے۔ 

 

  • کیوں دھارن کیا تھا موہنی روپ 

ایسی مانیتا ہے که بھگوان وشنو نے سمدر منتھن کے دوران پراپت ہوئے امرت کو دیوتاؤں میں بانٹنے کے لئے موہنی کا روپ دھارن کیا تھا۔ جب سمندر منتھن سے امرت پراپت ہوا تو اسکے بعد دیوتاؤں اور اسروں میں آپادھاپی مچ گئی تھی۔ چونکہ طاقت کے بل پر دیوتا دوارہ اسروں کو ہرانا مشکل تھا۔ اسلئے چالاکی سے بھگوان وشنو نے موہنی کا روپ دھارن کر اسروں کو اپنے موہپاش میں باندھ لیا اور امرت کا پان دیوتاؤں کو کروا دیا۔ اسکے پشچات دیوتاؤں نے امرتو پراپت کیا۔ ویشاکھ شکل ایکادشی کے دن چونکہ یہ سارا گھٹناکرم ہوا اس کارن اس ایکادشی کو موہنی ایکادشی کہا گیا ہے۔

 

  • پوجا اور ورت کی ودھی  

 

1. ایکادشی کے دن سوریودیہ سے پورو اٹھ کر نتیہ کریا سے نورت ہوکر سنان کریں۔ سمبھو ہو تو گنگا جل کو پانی میں ڈال کر نہانا چاہئیے۔ اسکے بعد صاف وستر دھارن کر ودھی ودھان سے بھگوان وشنو کی پوجا کرنی چاہئیے۔ 

2. بھگوان وشنو کی پرتما کے سامنے گھی کا دیپ جلائیں تتھا پن: ورت کا سنکلپ لیں۔ ایک کلش پر لال وستر باندھ کر کلش کی پوجا کریں۔ 

3. اسکے بعد اسکے اوپر وشنو کی پرتما رکھیں۔ پرتما کو سنانادی سے شدھ کرکے نئے وستر پہنائیں۔ 

4. پوجا کے دوران بھگوان وشنو کو پیلے پھول پنچامرت اور تلسی کے پتے چڑھانے چاہئیے۔

5.  پیلے پھول کے ساتھ انیہ سگندھت پشپوں سے وشنو بھگوان کا شرنگار کریں۔ پن: دھوپ,دیپ سے آرتی کریں اور مشٹھان تتھا پھلوں کا بھوگ لگائیں۔ راتری میں بھگوان کا بھجن کیرتن کریں۔ 

 

  • موہنی ایکادشی کا مہتو

ایسی مانیتا ہے که ویشاکھ مہینے کے شکل پکش کی ایکادشی کا ورت رکھنے سے من اور شریر دونوں ہی سنتلت رہتے ہیں۔ خاص طور سے گمبھیر روگوں سے رکشا ہوتی ہے اور یش ملتا ہے۔ اس ایکادشی کے اپواس سے موہ کے بندھن نشٹ ہو جاتے ہیں,ات اسے موہنی ایکادشی کہا جاتا ہے۔ کچھ گرنتھوں میں بتایا گیا ہے که اس ایکادشی پر ورت کرنے سے گو دان کے برابر پنیہ ملتا ہے۔ اس ایکادشی کا ورت سمست پاپوں کا کشیہ کرکے ویکتی کے آکرشن پربھاؤ میں وردھی کرتا ہے۔ اس ورت کو کرنے والے ویکتی کی خیاطی چاروں اور پھیلتی ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation