Loading...
motivational story about a king, raja ki kahani, inspirational story, prerak prasang |راجا کی کوئی سنتان نہیں تھی,انکے گرو نے کہا که کسی سپاتر کو اپنا پتر بنا لو,کچھ دن بعد انہوں نے ایک بھکاری کو اپنا راجیہ سونپ دیا,کیونکہ اسکی ایک بات راجا کو اچھی لگی تھی- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

راجا کی کوئی سنتان نہیں تھی,انکے گرو نے کہا که کسی سپاتر کو اپنا پتر بنا لو,کچھ دن بعد انہوں نے ایک بھکاری کو اپنا راجیہ سونپ دیا,کیونکہ اسکی ایک بات راجا کو اچھی لگی تھی

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 05:57 PM IST

دوسروں کے دکھ دور کرنے کے لئے اپنے سکھ کا تیاگ کرنا ہی سب سے بڑا دھرم ہے

motivational story about a king, raja ki kahani, inspirational story, prerak prasang

رلجن ڈیسک۔پرانے سمیہ میں ایک راجا بہت ہی دھارمک تھے اور اپنی پرجا کا دھیان رکھتے تھے۔ راجا وردھ ہو گئے تھے,لیکن انکی کوئی سنتان نہیں تھی۔انہیںاس بات کی چنتا رہنے لگی که انکی مرتیو کے بعد اس راجیہ اور پرجا کا کیا ہوگا۔

>راجا نے یہ بات اپنے گرو کو بتائی تو گرو نے کہا که راجن اب آپ کو کسی سپاتر کو اپنا پتر بنا لینا چاہئیے۔ گرو کی یہ راجا کو سمجھ آ گئی اور اسکے لئے راجی ہو گئے۔

>کچھ دنوں بعد راجا کی چنتا اور ادھک بڑھ گئی تھی,کیونکہ انہیں کوئی یوگیہ ویکتی نہیں مل رہا تھا۔ راجا کا ماننا تھا انکا اترادھیکاری وہی ہوگا جو دوسروں کے دکھ دور کرنے لئے اپنے سکھ کا بھی تیاگ کر سکے۔

>ایک دن وہ اپنے محل کی کھڑکی میں کھڑے تھے,باہر ایک بھکاری بیٹھا تھا,اسکے سامنے ایک پتل پر کچھ روٹیاں رکھی تھیں۔ وہ کھانے ہی والا تھا که وہاں ایک بوڑھا آ گیا اور کھانا مانگنے لگا۔ بھکاری نے اپنی پتل اٹھاکر پورا کھانا اسے دے دیا۔

>راجا نے یہ سب دیکھا تو انہوں نے بھکاری کو اپنے محل میں بلوا لیا اور اسے اونچے آسن پر بیٹھنے کے لئے کہا۔ بھکاری آسن پر نہیں,بلکہ نیچے بیٹھ گیا۔ راجا نے اسے کہا که میں تمہیں اپنا اترادھیکاری بنانا چاہتا ہوں اور اپنا پورا راجیہ تمہیں سونپنا چاہتا ہوں۔

>وہ ویکتی راجا سے بولا که مہاراج میں آپ کا راجیہ نہیں لے سکتا,میں راج پاٹھ لیکر کیا کرونگا۔ تیاگ ہی اصلی دھرم ہے,یہی موکش کا مارگ ہے۔

>راجا نے کہا که تم ہی اس راجیہ کے یوگیہ اترادھیکاری ہو,تم دوسروں کے دکھ کو اپنا دکھ سمجھتے ہو اور اسکے لئے اپنا سکھ تیاگ کر سکتے ہو۔ یہی ایک راجا کا سب سے بڑا گن ہے۔ راجا نے اس یووک کو راجیہ سونپ دیا۔

کتھا کی سیکھ

اس کتھا کی سیکھ یہی ہے که جو ویکتی اپنے سکھ سے زیادہ دوسروں کے سکھ کو مہتو دیتا ہے,وہی شریشٹھ انسان ہوتا ہے۔ دوسروں کی مدد کرنا ہی دھرم ہے۔

X
motivational story about a king, raja ki kahani, inspirational story, prerak prasang
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation