Loading...
motivational story, inspirational story, importance of devotion, prerak katha |اپنے پریوار کا پالن پوشن کرنا بھی ایشور کی سیوا ہی ہے- Dainik Bhaskar

سمادھان/ اپنے پریوار کا پالن پوشن کرنا بھی ایشور کی سیوا ہی ہے



motivational story, inspirational story, importance of devotion, prerak katha
X
motivational story, inspirational story, importance of devotion, prerak katha

  • ششے نے سنت سے کہا کوئی میرے پریوار کی ذمیداری لے لے تو میں شانتی سے بھکتی کرونگا

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 01:51 PM IST

رلجن ڈیسک۔سوامی وویکانند کے گرو رام کرشن پرم ہنس کے جیون کے کئی ایسے پرسنگ ہیں,جن میں سکھی اور سپھل جیون کے سوتر چھپے ہیں۔ اگر ان باتوں کو جیون میں اپنا لیا جائے تو ہم کئی پریشانیوں سے بچ سکتے ہیں۔یہاں جانئے ایسا ہی ایک پرسنگ...
> رام کرشن پرم ہنس کے ایک ششے کا نام تھا منی۔ منی وواہت تھے اور وہ اپنی پریوارک ذمیداریوں سے پریشان تھے۔ منی نے ایک بار پرم ہنس سے کہا که گردیو میں تن من سے بھگوان کی بھکتی میں ڈوب جانا چاہتا ہوں۔
> پرم ہنس بولے که تم ابھی اپنے گھر پریوار کی سیوا کرکے بھگوان کی ہی سیوا کر رہے ہو۔ تم دھن کا سنچیہ اپنے لئے نہیں,بلکہ پریوار کے لئے کر رہے ہو۔ یہ بھی بھگوان کی سیوا ہے۔
> ششے نے کہا که گردیو میری اچھا ہے که کوئی میرے پریوار کی ذمیداری لے لے,تاکہ میں سبھی چنتاؤں سے مکت ہوکر ایشور کی بھکتی کرنا چاہتا ہوں۔
> پرم ہنس نے ششے کو سمجھایا یہ اچھی بات ہے که تم بھگوان کی بھکتی کرنا چاہتے ہو,لیکن تم ابھی اپنے پریوارک کرتویوں کو پورا کرو۔ ساتھ ہی,بھکتی بھی کرو۔ جیسے جیسے تمہارے کرتویہ پورے ہوتے جا ئینگے,ویسے ویسے تمھار من بھی بھکتی کی راہ پر آگے بڑھتا جائیگا۔
کتھا کی سیکھ
> اس چھوٹی سی کتھا کی سیکھ یہ ہے که لوگ اکثر پریوار کی ذمیداریوں سے تنگ آ جاتے ہیں۔ ادھکتر لوگ سب کچھ چھوڑکر بھکتی کی راہ پر چلنا چاہتے ہیں,لیکن ایسا نہیں کرنا چاہئیے۔ ویکتی کو پہلے اپنے کرتویوں کو پورا کرنا چاہئیے,یہ بھی ایشور کی ہی سیوا ہے۔ پریوار کو بیسہارا چھوڑکر کی گئی بھکتی نشپھل ہوتی ہے۔

 

(23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر)

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation