Loading...
motivational story, inspirational story, importance of good work, prerak katha |جب بھی کوئی اچھا کام کرنے کا وچار آئے,ترنت کر دینا چاہئیے- Dainik Bhaskar

موٹویشنل سٹوری/ جب بھی کوئی اچھا کام کرنے کا وچار آئے,ترنت کر دینا چاہئیے



motivational story, inspirational story, importance of good work, prerak katha
X
motivational story, inspirational story, importance of good work, prerak katha

  • ششے آدھی رات میں سنت کے گھر گیا اور بولا که مجھے دھن سے بھری تھیلی ابھی دان کرنا ہے

Dainik Bhaskar

May 12, 2019, 06:30 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔ایک پرچلت لوک کتھا کے انوسار آدھی رات میں ایک سنت کے گھر کا دروازہ کسی نے کھٹکھٹایا۔ دروازہ کھولا تو دیکھا که انکا ششے باہر کھڑا تھا اور اسکے ہاتھ میں دھن سے بھری تھیلی تھی۔ ششے نے سنت کو پرنام کیا اور بولا که گردیو مجھے یہ دھن ابھی دان کرنا ہے۔
>سنت نے کہا که دان تو صبح بھی کر سکتے ہو,اتنی رات میں آنے کی ضرورت نہیں تھی۔ ششے نے جواب دیا که گروجی آپ ہی سمجھاتے ہیں که جب بھی اچھا کام کرنے کا وچار آئے تو کام کر دینا چاہئیے,بعد میں من بدل بھی سکتا ہے۔ برا کام کرنے سے پہلے باربار سوچنا چاہئیے,لیکن اچھا کام ترنت کرنا چاہئیے۔ میں نے سوچا که اگر میں ابھی نہیں گیا تو برے وچاروں کی وجہ سے صبح تک میرا من بدل سکتا ہے۔ اسی لئے میں یہ دھن لیکر ابھی آ گیا ہوں۔
>ششے کی یہ باتیں سن کر سنت نے اسے گلے لگا لیا۔ انہوں نے کہا که اگر کوئی ویکتی اس بات کو جیون میں اتار لے تو وہ کبھی بھی برے کام نہیں کر سکتا اور اسے جیون میں کبھی بھی اسفلتا کا سامنا نہیں کرنا پڑےگا۔
کتھا کی سیکھ
اس چھوٹی سی کتھا کی سیکھ یہ ہے که ہمارے من میں کئی طرح کے وچار ہمیشہ چلتے رہتے ہیں۔ اگر کبھی بھی ہم کچھ اچھا کام کرنے کے بارے میں سوچ رہے ہیں تو وہ ترنت کر دینا چاہئیے۔ ورنہ برے وچاروں کی وجہ سے ہمارا من بدل سکتا ہے۔ برا کام کرنے سے پہلے باربار سوچینگے تو ہم ادھرم سے بچ سکتے ہیں۔

 

(23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر)

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation