Loading...
motivational story, inspirational story, ramkrishna paramhans story, prerak prasang |سبھی کو اس سرشٹی کے نیموں کا پالن کرنا چاہئیے,ورنہ سرشٹی دنڈ دیتی ہے- Dainik Bhaskar

ستسنگ/ سبھی کو اس سرشٹی کے نیموں کا پالن کرنا چاہئیے,ورنہ سرشٹی دنڈ دیتی ہے



motivational story, inspirational story, ramkrishna paramhans story, prerak prasang
X
motivational story, inspirational story, ramkrishna paramhans story, prerak prasang

  • ششے نے پرمہنسجی سے کہا اس سنسار میں اتنی وودھتا ہے,پھر بھی یہ پورے نینترن کے ساتھ کیسے چل رہی ہے؟

Dainik Bhaskar

Jul 10, 2019, 01:53 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔سوامی وویکانند کے گرو رام کرشن پرم ہنس کے جیون کے کئی ایسے پرسنگ ہیں,جو سکھی اور سپھل جیون کے سوتر بتاتے ہیں۔ اگر ان سوتروں کو جیون میں اتار لیا جائے تو ہم کئی پریشانیوں سے بچ سکتے ہیں۔ یہاں جانئے ایسا ہی ایک پرسنگ...

  • پرسنگ کے انوسار ایک دن رام کرشن پرم ہنس اپنے ششیوں کے ساتھ بیٹھے تھے۔ وہ دھرم اور ادھیاتم سے جڑی باتیں کر رہے تھے۔ تبھی ایک ششے نے کہا که یہ سرشٹی اتنی بڑی ہے۔ یہاں اتنی وودھتا ہے,پھر بھی اسمپورن سرشٹی پورے نینترن کے ساتھ چل رہی ہے,ایسا کیسے ہو رہا ہے؟
  • پرمہنسجی نے جواب دیا که اس سرشٹی کی رچنا پرماتما نے کی ہے اور انکا پورا نینترن ہے اس پر۔ ایشور کے نیموں میں ذرا بھی ڈھیل نہیں ہے,انکا قانون بہت سخت ہے۔ جو جیسا کریگا,اسے ویسا ہی پھل ملیگا۔
  • جنگل میں انسکھیہ جانور ہیں,سبھی کو اپنا استتو بنائے رکھنے کے لئے سنگھرش کرنا پڑتا ہے اور سبھی اچھی طرح کرتے بھی ہیں۔ یہ شکتی بھگوان نے ہی دی ہے۔ آکاش میں اسنکھیہ گرہ نکشتر ہیں,سبھی اپنی دھوری پر اپنے نیموں کے ساتھ ٹکے ہوئے ہیں۔ ایک بھی گرہ سرشٹی کے نیموں سے الگ نہیں جاتا ہے۔ ہمارے میں سماج میں اسنکھیہ لوگ ہیں,سبھی کی سوچ الگ ہے,لیکن ایک دوسرے سے پریم اور میتری بھاوٴ کے ساتھ رہتے ہیں۔ جو لوگ سرشٹی کے نیموں کو توڑتا ہے,پرکرتی انہیں دنڈ ضرور دیتی ہے۔
  • یہ پوری سرشٹی پرم پتا پرمیشور کا پریوار ہے,سبھی پر بھگوان کا نینترن ہے۔ یہاں سبھی کو اپنے نیموں کا پالن سختی سے کرنا ہی پڑتا ہے۔ اسی لئے ہمیں غلط کاموں سے بچنا چاہئیے,ورنہ پرکرتی کے نیم بہت کٹھور ہیں۔
COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation