Loading...
nirjala ekadashi 2019, nirjala ekadashi kab hai, ekadashi vrat and puja vidhi |بھگوان وشنو کے لئے رکھا جاتا ہے یہ ورت,بھوگ میں رکھیں تلسی کے پتے,گھر میں کلیش نہ کریں- Dainik Bhaskar

13جون کو نرجلا ایکادشی/ بھگوان وشنو کے لئے رکھا جاتا ہے یہ ورت,بھوگ میں رکھیں تلسی کے پتے,گھر میں کلیش نہ کریں



nirjala ekadashi 2019, nirjala ekadashi kab hai, ekadashi vrat and puja vidhi
X
nirjala ekadashi 2019, nirjala ekadashi kab hai, ekadashi vrat and puja vidhi

  • مانیتا نرجلا ایکادشی کے ورت سے ملتا ہے سال بھر کی سبھی ایکادشیوں کے ورت کا پنیہ

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 01:08 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔گرووار, 13جون کو نرجلا ایکادشی ہے۔ جییشٹھ ماس کے شکل کی ایکادشی کا مہتو کافی ادھک ہے۔ اس ایکادشی کو نرجلا,پانڈو اور بھیم سینی ایکادشی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ اس تتھی پر بھگوان وشنو کے لئے ورت رکھا جاتا ہے۔ مانیتا ہے که اس ایک دن کے ورت سے سال بھر کی سبھی ایکادشیوں کے برابر پنیہ پھل ملتا ہے۔ اجین کے جیوتشاچاریہ پں.منیش شرما کے انوسار جانئے نرجلا ایکادشی سے جڑی خاص باتیں...

نرجلا ایکادشی سے جڑی خاص باتیں

  1. کیوں کہتے ہیں نرجلا ایکادشی

    اس تتھی پر نرجل رہ کر یعنی بنا پانی پئے ورت کیا جاتا ہے,اسی لئے اسے نرجلا ایکادشی کہا جاتا ہے۔ ورت کرنے والے بھکت پانی بھی نہیں پیتے ہیں۔ صبح شام بھگوان وشنو کی پوجا کرتے ہیں اور اگلے دن دوادشی تتھی پر پوجا پاٹھ اور براہمن کو بھوجن کروانے کے بعد خود بھوجن گرہن کرتے ہیں۔

  2. شری کرشن نے یودھشٹر کو بتایا تھا ایکادشیوں کا مہتو

    18پرانوں میں سے ایک سکند پران میں ایکادشی مہاتمیہ نام کا ادھیائے ہے,اس میں سال بھر کی سبھی ایکادشیوں کی جانکاری دی گئی ہے۔ اس ادھیائے میں شری کرشن نے یودھشٹر کو ایکادشیوں کا مہتو بتایا ہے۔ نرجلا ایکادشی کے سمبندھ میں پانڈو پتر بھیم سے جڑی کتھا پرچلت ہے۔

  3. مہابھارت کال میں بھیم نے رکھا تھا یہ ورت

    مہرشی ویدویاس پانڈووں کو چاروں پرشارتھ دھرم,ارتھ,کام اور موکش دینے والی ایکادشی ورت کا سنکلپ کروا رہے تھے۔ تب بھیم نے ویدویاس سے کہا که پتاماہ,آپنے ایک ماہ میں دو ایکادشیوں کے اپواس کی بات کہی ہے۔ میں ایک دن تو کیا,ایک سمیہ بھی کھانے کے بنا نہیں رہ سکتا ہوں۔ میں دن میں کئی بار بھوجن کرتا ہوں۔ اس وجہ سے میں ایکادشی ورت کا پنیہ پراپت نہیں کر سنکوگا۔
    ویدویاس نے بھیم سے کہا که پورے ورش میں صرف ایک ایکادشی ایسی ہے جو ورشبھر کی سبھی ایکادشیوں کا پنیہ دلا سکتی ہے۔ وہ ایکادشی ہے جییشٹھ ماس کی شکل پکش کی نرجلا ایکادشی۔ بھیم تم اس ایکادشی کا ورت کرو۔ اسکے بعد بھیم نرجلا ایکادشی کا ورت کرنے کے لئے تیار گئے۔ اسی لئے اسے پانڈو ایکادشی یا بھیم سینی ایکادشی بھی کہا جاتا ہے۔

  4. نرجلا ایکادشی پر کیا کریں

    نرجلا ایکادشی پر پانی کے بنا ورت کرنے کا نیم ہے۔ اگر یہ سمبھو نہ ہو تو اس دن پھلاہار اور دودھ کا سیون کرکے بھی ورت کیا جا سکتا ہے۔ صبح جلدی اٹھ کر نہانے کے بعد بھگوان وشنو کے سامنے ورت کا سنکلپ کریں۔ اپنے نام اور گوتر بول کر نرجلا ایکادشی ورت کرنے کا سنکلپ کرنا چاہئیے۔
    بھگوان وشنو کی پوجا صبح شام کریں,منتروں کا جاپ کریں۔ اگلے دن یعنی دوادشی تتھی پر براہمن کو کھانا کھلائیں,دان کریں۔ اسکے بعد بھوجن کرنا چاہئیے۔

  5. نرجلا ایکادشی پر کیا نہ کریں

    اس دن تلسی اور بلو پتر نہیں توڑنا چاہئیے۔ بھگوان کے بھوگ کے لئے تلسی کے پتے ایک دن پہلے ہی توڑکر رکھ لینا چاہئیے یا پھر تلسی کے گرے ہوئے پتوں کو صاف جل سے دھوکر پوجا میں اپیوگ کر سکتے ہیں۔
    ایکادشی پر چاول بھول کر بھی نہیں کھانا چاہئیے۔ گھر میں کلیش نہ کریں۔ پریم سے رہیں۔ جن گھروں میں اشانتی ہوتی ہے,وہاں دیوی دیوتاؤں کی کرپا نہیں ہوتی ہے۔ کسی بھی پرکار کے نشے سے بچیں۔ ادھارمک کاموں سے دور رہیں۔ ایکادشی پر صبح دیر تک نہ سوئیں۔ دن میں اور شام کو بھی نہیں سونا چاہئیے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation