Loading...
Ramadan: Sheikh Zayed Grand Mosque in Abu Dhabi its the Third Largest Mosque in World |ابو دھابی میں ہے دنیا کی تیسری سب سے بڑی مسجد,ایک ساتھ40ہزار لوگ پڑھ سکتے ہیں نماج- Dainik Bhaskar

رمضان/ ابو دھابی میں ہے دنیا کی تیسری سب سے بڑی مسجد,ایک ساتھ40ہزار لوگ پڑھ سکتے ہیں نماج



Ramadan: Sheikh Zayed Grand Mosque in Abu Dhabi its the Third Largest Mosque in World
X
Ramadan: Sheikh Zayed Grand Mosque in Abu Dhabi its the Third Largest Mosque in World

Dainik Bhaskar

May 17, 2019, 06:33 PM IST

جیون منتر ڈیسک. سنیکت عرب امیرات کی سب سے بڑی اور دنیا کی تیسری سب سے بڑی مسجد شیخ جاید گرینڈ مسجد وشوبھر کے مسلموں کے لئے وشیش ستھان رکھتی ہے۔ سعودی عرب کی مکہ اور مدینہ کی مسجدوں کے بعد اسکا ستھان آتا ہے۔ ابو دھابی کی شیخ جائید مسجد میں40000لوگ ایک ساتھ نماج ادا کر سکتے ہیں۔ سفید رنگ کی یہ شاندار مسجد کاریگری کا بیجوڑ نمونہ ہے,جو دنیا میں سب سے سندر بھی معنی جاتی ہے۔

 

  • دور سے ہی چمکتی ہے مسجد

اس مسجد کے نرمان کا کاریہ سنیکت عرب امیرات کے پورو شاسک شیخ جاید بن سلطان ال ناہیان نے ورش1996میں شروع کیا تھا۔ اس مسجد کو بنانے کے پیچھے دنیا بھر میں پھیلی اسلامک مانیتاؤں اور ریتی-رواجوں کو ایک ستھان پر لانا تھا,جہاں اسلام کی وودھتا میں ایکتا کو درشایا جا سکے۔ اسکو بنانے میں مکھیہ روپ سے مکرانا(راجستھان)کے ماربل کا اپیوگ کیا گیا ہے۔ جو اپنی چمک کے چلتے مسجد کو دور سے ہی بھویہ آبھا دیتا ہے۔ ماربل کے علاوہ مسجد کو بنانے میں اردھ قیمتی پتھروں,کرسٹل آدی کا پر یوگ کیا گیا ہے۔

 

  • اندر کی گئی گولڈ کوٹنگ

مسجد کے اندر بھویہ نقاشی اور گولڈ کوٹنگ کی گئی ہے۔ سفید رنگ کی اس بھویہ مسجد کے مکھیہ گمبد کی اونچائی75میٹر اور لمبائی32.2میٹر ہے۔ مسجد کے مکھیہ حل کا قالین ہاتھ کا بنا دنیا کا سب سے بڑا قالین ہے۔ لگ بھگ6000ورگپھیٹ کے شیترپھل والا یہ قالین وشیش روپ سے ایران سے منگوایا گیا ہے۔ اس قالین کو1200سے ادھک ایرانی مہلاؤں نے2سال تک دن رات کی محنت کر کے بنا ہے۔

 

  • سندر کیلیگراپھی

اس مسجد کا نرمان12ورشوں میں پورا ہوا۔ مسجد بنانے کے لئے مور کو,ترکی,بھارت,ملیشیا,چین,ایران,برٹین,اور گریس سے کاریگر بلائے گئے تھے۔ مسجد کی دیواروں تتھا کھمبوں پر کیلیگراپھی کی گئی ہے۔ ساتھ ہی اللہ کے99پوتر نام بھی بیحد خوبصورتی سے لکھے گئے ہیں۔ مسجد کے سینٹرل حل میں لگ بھگ9ٹن وجنی جھومر بھی ٹانگا گیا ہے۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation