Loading...
ramayana, shriram charit manas, facts about ramayana, life management tips from ramayana |شری رام اور سگریو کا پرسنگ,سچی مترتا میں متروں کے سکھ دکھ ایک ہی ہوتے ہیں- Dainik Bhaskar

کشکندھا کانڈ/ شری رام اور سگریو کا پرسنگ,سچی مترتا میں متروں کے سکھ دکھ ایک ہی ہوتے ہیں



ramayana, shriram charit manas, facts about ramayana, life management tips from ramayana
X
ramayana, shriram charit manas, facts about ramayana, life management tips from ramayana

  • ہنومان جی نے پہلی بار میں ہی اپنی بدھی اور وانی سے شری رام کو کیا تھا پربھاوت

Dainik Bhaskar

May 20, 2019, 12:59 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔رامائن کے کشکندھا کانڈ کی شروعات میں سگریو اور سبھی وانر دو راجکماروں کو دیکھتے ہیں۔ سگریو کو بالی نے اپنے راجیہ سے نکال دیا تھا اور انکی پتنی تارا کو بلپوروک اپنے پاس رکھ لیا تھا۔ سگریو ہنومان جی,جامونت اور اپنے کچھ وانر ساتھیوں کے ساتھ کسی طرح اپنے پران بچاکر ایک گپھا میں چھپے تھے۔ جب سگریو نے دو راجکماروں کو دیکھا تو انہوں نے ہنومان جی کو انکے پاس انکا پرچیہ جاننے کے لئے بھیجا۔ اجین کے شری رام کتھاکار پں.منیش شرما کے انوسار جانئے اس پرسنگ کی خاص باتیں...

شری رام اور سگریو کی خاص باتیں

  1. شری رام کو کر لیا پربھاوت

    ہنومان جی ویش بدل کر دونوں راجکماروں سے ملے۔ وہ دونوں راج کمار شری رام اور لکشمن تھے۔ ہنومان جی نے اپنی بدھمتا اور وانی کوشل سے پہلی بھینٹ میں ہی شری رام کو پربھاوت کر لیا۔ شری رام لکشمن سے کہتے ہیں که یہ نشچت ہی گیانی ہیں۔ جس راجا کے پاس انکے سمان دوت نہ ہو,اسکے کاریوں کی سدھی کیسے ہو سکتی ہے۔

  2. سگریو اور شری رام کی مترتا

    سگریو شری رام مترتا میں ہنومان کی بھومکا مہتوپورن تھی۔ جس سمبندھ میں ہنومان کی اپستھتی ہو,وہ ہمیشہ منگل دایک اور کلیاندایک ہی ہوتا۔ اسی لئے کسی بھی کام کی شروعات میں ہنومان جی کا دھیان ضرور کرنا چاہئیے۔ اس پرسنگ میں شری رام سگریو سے مترتا کے لئے سویں پہل کرتے ہیں۔ شری رام کہتے ہیں اپکار ہی مترتا کا پھل ہے اور اپکار شترتا کا لکشن ہے۔

  3. یہ شریشٹھ مترتا کی نشانی

    اس پرسنگ میں شری رام نے کہا ہے که اپکار ہی مترتا کا پھل ہے۔ متر ایک دوسرے کا بھلا کرتے ہیں یعنی ایک دوسرے پر اپکار کرتے ہیں۔ متر ایک دوسرے کو سبھی کشٹوں سے مکتی دلاتے ہیں۔ شری رام اور سگریو اگنی کو ساکشی بناکر مترتا کرتے ہیں۔ سگریو شری رام سے کہتے ہیں که آپ میرے پریہ متر ہیں۔ آج سے ہم دونوں کے دکھ اور سکھ ایک ہیں۔ شری رام کو سیتا کی کھوج کرنی تھی اور سگریو کو اپنا راجیہ اور پتنی واپس پراپت کرنی تھی۔ بالی سے یدھ کے لئے سگریو کو شری رام کی ضرورت تھی اور شری رام سیتا کی کھوج کے لئے وانر سینا کی ضرورت تھی۔ اس پرکار دونوں سے مترتا کرکے ایک دوسرے کی مدد کرنے کا سنکلپ لیا۔ اس پرسنگ کی سیکھ یہی ہے که سچی مترتا میں متروں کے سکھ دکھ ایک ہی ہوتے ہیں۔

    23مئی کو دیکھیئے سب سے تیز چناؤ نتیجے بھاسکرAPPپر

COMMENT
Web Tranliteration/Translation