Loading...
special story about kumbh mela | 12ہوتے ہیں کمبھ,ان میں پرتھوی پر ہوتے ہیں چار اور آٹھ ہوتے دیولوک میں- Dainik Bhaskar

کمبھ میلہ/ 12ہوتے ہیں کمبھ,ان میں پرتھوی پر ہوتے ہیں چار اور آٹھ ہوتے دیولوک میں



special story about kumbh mela
X
special story about kumbh mela

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 01:03 PM IST

رلجن ڈیسک.پورانک کتھاؤں کے انوسار امرت پراپتی کے لئے دیودانووں میں لگاتار بارہ دن تک نرنتر یدھ ہوا تھا۔ جیوتش بتاتی ہے که دیوتاؤں کے بارہ دن منشوں کے بارہ ورش کے برابر ہوتے ہیں۔ اسی لئے کمبھ بھی بارہ ہی ہوتے ہیں,پرنتو انمیں سے صرف چار پرتھوی پر ہوتے ہیں اور شیش آٹھ دیولوک میں ہوتے ہیں۔ ان کا لابھ دیوگن ہی پراپت کر سکتے ہیں,منشوں نہیں۔


ایسے ہوتی ہے گننا
کمبھ کی گننا ایک وشیش ودھی سے ہوتی ہے جسمیں گرو کا اتینت مہتو ہے۔ نیم انوسار گرو ایک راشی لگ بھگ ایک ورش رہتا ہے۔ یعنی بارہ راشیوں میں بھرمن کرنے میں اسے12ورش کی اودھی لگتی ہے۔ یہی کارن ہے پرتیینک بارہ سال بعد کمبھ اسی ستھان پر واپس آتا ہے ارتھات پرتیییک بارہ سال میں کمبھ آیوجن ستھل دوہرایا جاتا ہے۔ اسی پرکار گننا کے انوسار کمبھ کے لئے نردھارت چار ستھانوں میں الگ الگ ستھان پر ہر تیسرے ورش کمبھ کا ایوجن کیا جاتا ہے۔ کمبھ کے لئے نردھارت چاروں ستھانوں میں پریاگ کے کمبھ کا وشیش مہتو ہوتا ہے۔ ہر144ورش بعد یہاں مہاکمبھ کا آیوجن ہوتا ہے کیونکہ دیوتاؤں کا بارہواں ورش پرتھوی لوک کے144ورش کے بعد آتا ہے۔


راشی پرورتن سے جڑا ہے کمبھ
پورانک وشواس کے ساتھ ہی جیوتشیوں کے مت انوسار کمبھ کا مہتو برہسپتی کے کمبھ راشی میں پرویش تتھا سوریہ کے میش راشی میں پرویش کے ساتھ بھی جڑا ہے۔ گرہوں کی بدلتی ستھتی ہی کمبھ کے آیوجن کا آدھار بنتی ہے۔ آدھیاتمک درشٹی سے بھی اردھ کمبھ کے کال میں گرہوں کی ستھتی ایکاگرتا تتھا دھیان سادھنا کے لئے اتکرشٹ ہوتی ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation