Loading...
story of ramkrishna paramhans, motivational story, inspirational story, prerak katha |انسان بھوتک سکھ سودھاؤں میں الجھا رہتا ہے اور بھگوان کی بھکتی نہیں کر پاتا- Dainik Bhaskar

گیان کی بات/ انسان بھوتک سکھ سودھاؤں میں الجھا رہتا ہے اور بھگوان کی بھکتی نہیں کر پاتا



story of ramkrishna paramhans, motivational story, inspirational story, prerak katha
X
story of ramkrishna paramhans, motivational story, inspirational story, prerak katha

  • ششے نے سنت سے پوچھا که ایشور نے منشیہ کو سنسار میں کیوں بھیجا ہے؟

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:18 PM IST

جیون منتر ڈیسک۔رام کرشن پرمہنسجی کے جیون کے کئی پرسنگ ایسے ہیں جو ہمیں سکھی جیون کی سیکھ دیتے ہیں۔ ایسا ہی ایک پرسنگ یہاں جانئے...
> ایک دن رام کرشن پرمہنسجی دھرم اور گیان کی باتیں کر رہے تھے,تبھی ایک ششے نے ان سے پوچھا که گردیو ایشور نے منشیہ کو اس سنسار میں کیوں بھیجا ہے؟
> پرمہنسجی نے جواب دیتے ہوئے کہا که ایشور نے منشیہ کو سرشٹی کے نرمان کے لئے بھیجا ہے۔ یہ سنسار ایشور کی ہی مایہ ہے۔ بھگوان نے انسان کو بھوتک سکھ سودھاؤں میں الجھا رکھا ہے۔
> ششے نے پوچھا که بھگوان نے انسان کو سکھ سودھاؤں میں کیوں الجھا رکھا ہے؟ کیا یہ بھی بھگوان کی ہی اچھا ہے؟
> پرمہنسجی نے کہا که ہاں یہ بھی بھگوان کی ہی اچھا ہے۔ ایشور منشیہ کو ایشوریہ آنند نہیں دیتے ہیں,اگر انسان کو یہ آنند مل جائیگا تو یہ سنسار ہی نہیں رہیگا,سبھی بھگوان کی شرن میں چلے جا ئینگے,یہ سرشٹی چلنا ہی بند ہو جائیگی۔ اسی لئے ایشور منشیہ کو اپنے مایہ جائے میں الجھائے رکھتے ہیں۔
> جب ششے کی جگیاسا شانت نہیں ہوئی تو پرمہنسجی نے اسے ایک اداہرن دیتے ہوئے سمجھایا که جس طرح گوداموں میں چاول بھرا رہتا ہے اور مالک یہ ڈر رہتا ہے که کہیں سے چوہے نہ آ جائے,ورنہ سارا چاول نشٹ ہو جائیگا۔ اسی وجہ سے گودام کا مالک گودام کے باہر گڑ اور کھیل رکھ دیتا ہے,جس سے چوہے وہاں آئے اور میٹھے سواد میں ڈوبے رہے اور چاول کی کھود میں گودام میں پرویش نہ کرے۔
> بھگوان نے بھی منشیہ کے لئے سکھ سودھائیں پھیلا رکھی ہیں,ویکتی انھیں الجھا رہتا ہے اور بھگاون کی بھکتی تک نہیں پہنچ پاتا ہے۔ جبکہ اصلی آنند تو بھگوان کی بھکتی میں ہے۔ یہ بہت کم لوگ سمجھ پاتے ہیں۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation