Loading...
swami vivekanand jayanti, swami vivekanand jayanti, quotes of swami vivekanand |سوامی وویکانند جینتی آج:جب تک آپ خود پر وشواس نہیں کرینگے تب تک آپ بھگوان پر بھی وشواس نہیں کر سکتے- Dainik Bhaskar

سوامی وویکانند جینتی آج:جب تک آپ خود پر وشواس نہیں کرینگے تب تک آپ بھگوان پر بھی وشواس نہیں کر سکتے/سوامی وویکانند جینتی آج:جب تک آپ خود پر وشواس نہیں کرینگے تب تک آپ بھگوان پر بھی وشواس نہیں کر سکتے

سوامی وویکانند کی10باتیں دھیان رکھینگے تو آپکی ہر پریشانی ہو سکتی ہے دور

dainikbhaskar.com

Jan 11, 2019, 05:22 PM IST
swami vivekanand jayanti, swami vivekanand jayanti, quotes of swami vivekanand

رلجن ڈیسک۔Swami Vivekananda Birth Anniversary 2019: رام کرشن پرم ہنس(Sri Ramakrishna Paramhansa)کے پریہ ششےسوامی وویکانند (Swami Vivekananda ) کی جینتی12جنوری کو ہے۔ وہ وشو پرسدھ آدھیاتمک گرو تھے۔1893میں امریکہ کے شکاگو میں وشو دھرممہاسبھاہوئی تھی,جسمیں وویکانندجی (Swami Vivekananda ) نے بھاشن دیا۔ اس بھاشن کے بعد انہیں کافی خیاطی ملی تھی۔ انہوں نے رام کرشن پرم ہنس مشن(Ramakrishna Paramhansa Mission)کی شروعات کی تھی۔

یہاں جانئے سوامی وویکانند (Swami Vivekananda )کے کچھ ایسے وچار,جن کا دھیان رکھنے پر آپ سپھلتا حاصل کر سکتے ہیں...

>جس سمیہ جس کام کے لئے پرتگیا کرو,ٹھیک اسی سمیہ پر اسے کرنا ہی چاہئیے,نہیں تو لوگوں کا آپ پر سے وشواس اٹھ جاتا ہے۔

>ہم وہ ہیں,جو ہمیں ہماری سوچ نے بنایا ہے۔ اسلئے اس بات کا دھیان رکھیں که آپ کیا سوچتے ہیں۔ جیسا آپ سوچتے ہیں ویسے بن جاتے ہیں۔

>جب تک آپ خود پر وشواس نہیں کرتے,تب تک آپ بھگوان پر وشواس نہیں کر سکتے۔

>ستیہ کو ہزار طریقوں سے بتایا جا سکتا ہے,پھر بھی ہر ایک ستیہ ہی ہوگا۔

>جس دن آپکے سامنے کوئی سمسیا نہ آئے,آپ یقین کر سکتے ہیں که آپ غلط راستے پر چل رہے ہیں۔

>ہم جتنا زیادہ باہر جائے اور دوسروں کا بھلا کریں,ہمارا ہردیہ اتنا ہی شدھ ہوگا اور پرماتما اس میں واس کرینگے۔

>بھلا ہم بھگوان کو کھوجنے کہاں جا سکتے ہیں,اگر اسے اپنے ہردیہ اور ہر ایک جیوت پرانی میں نہیں دیکھ سکتے۔

>آپ کو اندر سے باہر کی اور وکست ہونا ہے۔ کوئی تمہیں پڑھا نہیں سکتا,کوئی تمہیں آدھیاتمک نہیں بنا سکتا.تمہاری آتما کے آلاوا کوئی اور گرو نہیں ہے۔

>پہلے ہر اچھی بات کا مذاق بنتا ہے,پھر اسکا ورودھ ہوتا ہے اور پھر اسے سویکار کر لیا جاتا ہے۔

>کسی بھی چیز سے مت ڈرو۔ تم ادبھت کام کروگے۔ یہ نربھیتا ہی ہے جو پل بھر میں پرم آنند لاتی ہے۔

کون تھے سوامی وویکانند
سوامی وویکانند کا جنم کولکاتہ میں12جنوری1863کو ہوا تھا۔ سوامی جی کے پتا کا نام وشوناتھ دت اور ماتا کا نام بھونیشوری دیوی تھا۔ سوامی جی کا مول نام نریندرناتھ تھا,لوگ انہیں نرین کے نام سے بھی جانتے تھے۔ انکے پتا کولکاتہ ہائیکورٹ میں اٹارنی آف آل تھے۔ سوامی جی نے کولکاتہ کے کالج سے بی.اے.اور آل کی ڈگری حاصل کی تھی۔ لیکن,انکا من ادھیاتم کی اور زیادہ تھا۔

کیسے پڑا وویکانند نام
نریندر ناتھ کو وویکانند نام انکے گرو کالی ماتا کے بھکت سوامی رام کرشن پرم ہنس نے دیا تھا۔ نریندر ادبھت پرتبھا کے دھنی تھے اور ویدانت پر کافی اچھی پکڑ تھی۔ وشیوں کے گہن چنتن اور ادھئین میں انکی بدھی وویک کو دیکھ کر ہی رام کرشن پرم ہنس نے انہیں سن یاس کے بعد وویکانند نام دیا۔

کیوں شکاگو گئے تھے وویکانند
سوامی وویکانند کو وشوپٹل پر پہچان شکاگو کے وشو دھرم سمیلن سے ملی۔ اس سمیلن میں انہوں نے بھارت کا پرتندھتو کیا تھا۔ یہ سمیلن انکی پہچان بن گیا کیونکہ انہیں وہاں بولنے کے لئے سب سے کم سمیہ دیا گیا تھا لیکن پہلے ہی واکیہ بولنے کے بعد انکے سمان میں کافی دیر تک تالیاں بجتی رہیں۔ وہ واکیہ تھا میرے پیارے امیرکن بھایئوں اور بہنوں۔

X
swami vivekanand jayanti, swami vivekanand jayanti, quotes of swami vivekanand
COMMENT
Web Tranliteration/Translation