Loading...
Swami Vivekananda Jayanti 2019: Swami vivekananda birthday, motivational story | Swami Vivekananda Jayanti 2019:ایک مہلا نے سوامی جی سے کہا که میری ایک آنکھ بہت پھڑک رہی ہے,لگتا کچھ غلط ہونے والا ہے,کر پیا کوئی اپائے بتائیں,سوامی جی نے کیا جواب دیا؟- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

Swami Vivekananda Jayanti 2019:ایک مہلا نے سوامی جی سے کہا که میری ایک آنکھ بہت پھڑک رہی ہے,لگتا کچھ غلط ہونے والا ہے,کر پیا کوئی اپائے بتائیں,سوامی جی نے کیا جواب دیا؟

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 06:46 PM IST

سمیہ اچھا برا کیسا بھی ہو,ویکتی صرف اچھے کام کرتے رہنا چاہئیے

Swami Vivekananda Jayanti 2019: Swami vivekananda birthday, motivational story

رلجن ڈیسک۔Swami Vivekananda Jayanti 2019: شنیوار, 12جنوری کوسوامی وویکانند(Swami Vivekananda Jayanti)کا جنم دن ہے۔ انکا جنم12جنوری سن1863کو کولکاتہ(کلکتہ)کے میں ہوا تھا۔ پہلے انکا نام نریندرناتھ دتتھا۔انکے پتا کا نام وشوناتھ دت اور ماتا کا نام بھونیشوری دیوی تھا سوامی جی(Swami Vivekananda)کی مرتیو4جولائی, 1902کو ہوئی تھی۔ سوامی وویکانند(Swami Vivekananda)کے جیون کے کئی ایسے پرسنگ ہیں,جن سے سکھی اور سپھل جیون کی پریرنا ملتی ہے۔ یہاں جانئے ایک ایسا پرسنگ,جسمیں قرم کا مہتو بتایا گیا ہے...

>ایک مہلا نے سوامی وویکانند(Swami Vivekananda)سے کہا که سوامی جی کچھ دنوں سے میری ایک آنکھ بہت پھڑک رہی ہے,ایسا لگتا ہے کچھ اشبھ ہونے والا ہے۔ کر پیا مجھے کوئی ایسا اپائے بتائیں,جس سے یہ اپشکن ٹالا جا سکے۔

>مہلا کی بات سن کر وویکانند(Swami Vivekananda)نے کہا که دیوی,میری نظر میں تو شبھ اور اشبھ کچھ نہیں ہے۔ جیون میں اچھی اور بری دونوں طرح کی گھٹنائیں ہوتی ہیں۔ لوگ انہیں اپنی سوچ کے انوسار شبھ اشبھ مان لیتے ہیں۔

>یہ بات سن کر مہلا نے کہا که سوامی جی(Swami Vivekananda) میں نے اپنے پڑوسیوں کے یہاں ہمیشہ سکھ بنا رہتا ہے۔ جبکہ میرے گھر میں کچھ نہ کچھ اشبھ ہوتا رہتا ہے۔

>سوامی وویکانند(Swami Vivekananda)نے کہا که شبھ اور اشبھ سوچ کا ہی پھل ہے۔ کوئی بھی ایسی وستو نہیں ہے,جسے صرف شبھ یا صرف اشبھ بولا جا سکے۔

>جو چیز آج شبھ ہے,وہی کل اشبھ بھی ہو سکتی ہے۔ جو بات کسی ایک کے لئے شبھ ہے,وہی کسی دوسرے کے لئے اشبھ ہو سکتی ہے۔ یہ سب پرستھتیوں پر نربھر کرتا ہے۔

>یہ سن کر مہلا نے پوچھا که سوامی جی(Swami Vivekananda)ایسا کیسے ہو سکتا ہے کوئی بات ایک کے لئے شبھ اور دوسرے کے لئے اشبھ ہو۔

>سوامی جی(Swami Vivekananda)نے جواب دیا که ایک کمہار برتن بناکر سکھانے کے لئے رکھتا ہے اور تیز دھوپ کی کامنا کرتا ہے۔ اسی سمیہ دوسری اور ایک کسان ورشہ کی کامنا کرتا ہے,تاکہ اسکی فصل اچھی ہو سکے۔

>اس ستھتی میں دھوپ اور ورشہ ایک کے لئے شبھ ہے اور دوسرے کے لئے اشبھ۔ اسی لئے ہمیں شبھ اشبھ نہیں سوچنا چاہئیے۔ بلکہ ہمیشہ اچھے کام کرتے رہنا چاہئیے۔

>سوامی وویکانند(Swami Vivekananda)کی یہ باتیں سن کر مہلا نے کہا که سوامی جی آپ کا صحیح کہہ رہے ہیں۔ اب سے میں صرف اپنے کام پر دھیان دونگی۔

کون تھے سوامی وویکانند
سوامی وویکانند کا جنم کولکاتہ میں12جنوری1863کو ہوا تھا۔ سوامی جی کے پتا کا نام وشوناتھ دت اور ماتا کا نام بھونیشوری دیوی تھا۔ سوامی جی کا مول نام نریندرناتھ تھا,لوگ انہیں نرین کے نام سے بھی جانتے تھے۔ انکے پتا کولکاتہ ہائیکورٹ میں اٹارنی آف آل تھے۔ سوامی جی نے کولکاتہ کے کالج سے بی.اے.اور آل کی ڈگری حاصل کی تھی۔ لیکن,انکا من ادھیاتم کی اور زیادہ تھا۔

کیسے پڑا وویکانند نام
نریندر ناتھ کو وویکانند نام انکے گرو کالی ماتا کے بھکت سوامی رام کرشن پرم ہنس نے دیا تھا۔ نریندر ادبھت پرتبھا کے دھنی تھے اور ویدانت پر کافی اچھی پکڑ تھی۔ وشیوں کے گہن چنتن اور ادھئین میں انکی بدھی وویک کو دیکھ کر ہی رام کرشن پرم ہنس نے انہیں سن یاس کے بعد وویکانند نام دیا۔

کیوں شکاگو گئے تھے وویکانند
سوامی وویکانند کو وشوپٹل پر پہچان شکاگو کے وشو دھرم سمیلن سے ملی۔ اس سمیلن میں انہوں نے بھارت کا پرتندھتو کیا تھا۔ یہ سمیلن انکی پہچان بن گیا کیونکہ انہیں وہاں بولنے کے لئے سب سے کم سمیہ دیا گیا تھا لیکن پہلے ہی واکیہ بولنے کے بعد انکے سمان میں کافی دیر تک تالیاں بجتی رہیں۔ وہ واکیہ تھا میرے پیارے امیرکن بھایئوں اور بہنوں۔

X
Swami Vivekananda Jayanti 2019: Swami vivekananda birthday, motivational story
Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation