Loading...
Today Nirjala Ekadashi vrat katha history and importance, Keep these things in mind during fasting |نرجلا ایکادشی آج,ورت کی کتھا,اتہاس اور مہتو,اپواس میں دھیان رکھیں یہ باتیں- Dainik Bhaskar

اپواس/ نرجلا ایکادشی آج,ورت کی کتھا,اتہاس اور مہتو,اپواس میں دھیان رکھیں یہ باتیں



Today Nirjala Ekadashi vrat katha history and importance, Keep these things in mind during fasting
X
Today Nirjala Ekadashi vrat katha history and importance, Keep these things in mind during fasting

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 03:18 PM IST

جیون منتر ڈیسک. نرجلا ایکادشی کا ورت جییشٹھ ماس کے شکل پکش کی ایکادشی تتھی کو کیا جاتا ہے۔ ہندو دھرم میں ایکادشی ورت کا ماتر دھارمک مہتو ہی نہیں ہے۔ یہ ورت مانسک ایوں شریرک سواستھیہ کے نظریے سے بھی بہت مہتوپورن ہے۔ ایکادشی کا ورت بھگوان وشنو کی آرادھنا کو سمرپت ہوتا ہے۔ اس ایکادشی کا ورت کرکے شردھا اور سامرتھیہ کے انوسار دان کرنا چاہئیے۔ اس دن ودھپوروک جل کلش کا دان کرنے والوں کو پورے سال کی ایکادشیوں کا پھل ملتا ہے۔ اس پرکار جو اس پوتر ایکادشی کا ورت کرتا ہے,وہ سمست پاپوں سے مکت ہو جاتا ہے۔

 

  • ایکادشی ورت کا اتہاس

ایک بار بہبھوجی بھیم سین نے ویاسجیکے مکھ سے پرتیک ایکادشی کو نرا ہار رہنے کا نیم سن کر ونمر بھاوٴ سے نویدن کیا که‘مہاراج! مجھ سے کوئی ورت نہی کیا جاتا۔ دن بھر بڑی تیور شدھا بنی ہی رہتی ہے۔ ات آپ کوئی ایسا اپائے بتلا دیجیے جسکے پربھاؤ سے سوت: سدگتی ہو جائے۔‘تب ویاس جی نے کہا که‘تم سے ورشبھر کی سمپورن ایکادشی نہیں ہو سکتی تو کیول ایک نرجلا کر لو,اسی سے سال بھر کی ایکادشی کرنے کے سمان پھل ہو جایگا۔’تب بھیم نے ویسا ہی کیا اور سورگ کو گئے۔ اسلئے یہ ایکادشی'بھیم سینی ایکادشی'کے نام سے بھی جانی جاتی ہے۔

 

  • نرجلا ایکادشی کا مہتو

نرجلا یعنی یہ ورت بنا جل گرہن کئے اور اپواس رکھ کر کیا جاتا ہے۔ اسلئے یہ ورت کٹھن تپ اور سادھنا کے سمان مہتو رکھتا ہے۔ ہندو پنچاگ انوسار ورشبھ اور متھن سنکرانتی کے بیچ شکل پکش کی ایکادشی نرجلا ایکادشی کہلاتی ہے۔ اس ورت کو بھیم سین ایکادشی یا پانڈو ایکادشی کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔ پورانک مانیتا ہے که پانچ پانڈووں میں ایک بھیم سین نے اس ورت کا پالن کیا تھا اور ویکنٹھ کو گئے تھے۔اسلئے اسکا نام بھیم سینی ایکادشی بھی ہوا۔

صرف نرجلا ایکادشی کا ورت کر لینے سے ادھکماس کی دو ایکادشیوں سہت سال کی25ایکادشی ورت کا پھل ملتا ہے۔ جہاں سال بھر کی انیہ ایکادشی ورت میں آہار سنیم کا مہتو ہے۔ وہیں نرجلا ایکادشی کے دن آہار کے ساتھ ہی جل کا سنیم بھی ضروری ہے۔ اس ورت میں جل گرہن نہیں کیا جاتا ہے یعنی نرجل رہ کر ورت کا پالن کیا جاتا ہے۔ یہ ورت من کو سنیم سکھاتا ہے اور شریر کو نئی اور جا دیتا ہے۔ یہ ورت پرش اور مہلاؤں دونوں دوارہ کیا جا سکتا ہے۔ ورت کا ودھان ہے۔ 

 

  • دن بھر ان باتوں کا دھیان رکھیں

1.پوتریکرن کے سمیہ جل آچمن کے علاوہ اگلے دن سوریودیہ تک پانی نہیں پیئیں۔

2.دن بھر کم بولیں اور ہو سکے تو مون رہنے کی کوشش کریں۔

3.دن بھر نہ سوئیں۔

4.برہم چریہ کا پالن کریں۔

5. جھوٹھ نہ بولیں,غصہ اور وواد نہ کریں۔

 

 

ورت کتھا

 

  • جب ویدویاس نے پانڈووں کو چاروں پرشارتھ دھرم,ارتھ,کام اور موکش دینے والے ایکادشی ورت کا سنکلپ کرایا تھا۔ تب یودھشٹر نے کہا-جناردن! جییشٹھ ماس کے شکلپکش میں جو ایکادشی پڑتی ہو,کر پیا اسکا ورنن کیجئے۔ بھگوان شری کرشن نے کہا ہے راجن!اسکا ورنن پرم دھرماتما ویاس جی کرینگے,کیونکہ یہ سمپورن شاستروں کے تتوگی اور وید ویدانگوں کے پارنگت ودوان ہیں۔

 

  • تب ویدویاسجی کہنے لگے کرشن اور شکل پکش کی ایکادشی میں ان کھانا ورجت ہے۔ دوادشی کو سنان کرکے پوتر ہوکر پھولوں سے بھگوان کیشو کی پوجا کریں۔ پھر پہلے براہمنوں کو بھوجن دیکر انت میں سویں بھوجن کریں۔ یہ سن کر بھیم سین بولے پرم بدھیمان پتامہ! میری اتم بات سنئے۔ راجا یودھشٹر,ماتا کنتی,دروپدی,ارجن,نکل اور سہدیو,یہ ایکادشی کو کبھی بھوجن نہیں کرتے تتھا مجھ سے بھی ہمیشہ یہی کہتے ہیں که بھیم سین ایکادشی کو تم بھی نہ کھایا کرو پرنتو میں ان لوگوں سے یہی کہتا ہوں که مجھ سے بھوک نہیں صحیح جائیگی۔

 

  • بھیم سین کی بات سن کر ویاس جی نے کہا یدی تم نرک کو دوشت سمجھتے ہو اور تمہیں سورگلوک کی پراپتی ابھیشٹ ہے اور تو دونوں پکشوں کی ایکادشیوں کے دن بھوجن نہیں کرنا۔

 

  • بھیم سین بولے مہابدھمان پتامہ! میں آپکے سامنے سچ کہتا ہوں۔ مجھ سے ایک بار بھوجن کرکے بھی ورت نہیں کیا جا سکتا,تو پھر اپواس کرکے میں کیسے رہ سکتا ہوں۔ میرے ادر میں ورک نامک اگنی صدا پرجولت رہتی ہے,ات: جب میں بہت ادھک کھاتا ہوں,تبھی یہ شانت ہوتی ہے۔ اسلئے مہامنی!میں پورے ورشبھر میں کیول ایک ہی اپواس کر سکتا ہوں۔ جس سے سورگ کی پراپتی سلبھ ہو تتھا جسکے کرنے سے میں کلیان کا بھاگی ہو سکوں,ایسا کوئی ایک ورت نشچیہ کرکے بتائیے۔ میں اسکا یتھوچت روپ سے پالن کرونگا۔

 

  • ویاس جی نے کہا بھیم! جییشٹھ ماس میں سوریہ ورش راشی پر ہو یا متھن راشی پر,شکلپکش میں جو ایکادشی ہو,اسکا یتنپوروک نرجل ورت کرو۔ کیول قلہ یا آچمن کرنے کے لئے مکھ میں جل ڈال سکتے ہو,اسکو چھوڑکر کسی پرکار کا جل ودوان پرش مکھ میں نہ ڈالیں,انیتھا ورت بھنگ ہو جاتا ہے۔ ایکادشی کو سوریودیہ سے لیکر دوسرے دن کے سوریودیہ تک منشیہ جل کا تیاگ کرے تو یہ ورت پورن ہوتا ہے۔ اسکے بعد دوادشی کو پربھاتکال میں سنان کرکے براہمنوں کو ودھپوروک جل اور سورن کا دان کرے۔ اس پرکار سب کاریہ پورا کرکے جتیندریہ پرش براہمنوں کے ساتھ بھوجن کریں۔ ورشبھر میں جتنی ایکادشیاں ہوتی ہیں,ان سب کا پھل اس نرجلا ایکادشی سے منشیہ پراپت کر لیتا ہے,اس میں تنک بھی سندیہ نہیں ہے۔ شنکھ,چکر اور گدا دھارن کرنے والے بھگوان کیشو نے مجھ سے کہا تھا که‘یدی مانو سب کو چھوڑکر ایکماتر میری شرن میں آ جائے اور ایکادشی کو نرا ہار رہے تو وہ سب پاپوں سے چھوٹ جاتا ہے۔"

 

  • کنتینندن! نرجلا ایکادشی کے دن شردھالو استری پرشوں کے لئے جو وشیش دان اور کرتویہ وہت ہیں,انہیں سنو۔ اس دن جل میں شین کرنے والے بھگوان وشنو کا پوجن اور جلمیی دھینو یعنی پانی میں کھڑی گائے کا دان کرنا چاہئیے,سامانیہ گائے یا گھی سے بنی گائے کا دان بھی کیا جا سکتا ہے۔ اس دن دکشنا اور کئی طرح کی مٹھائیوں سے براہمنوں کو سنتشٹ کرنا چاہئیے۔ انکے سنتشٹ ہونے پر شری ہری موکش پردان کرتے ہیں۔ 

 

  • جنہوں نے شری ہری کی پوجا اور راتری میں جاگرن کرتے ہوئے اس نرجلا ایکادشی کا ورت کیا ہے,انہوں نے اپنے ساتھ ہی بیتی ہوئی سو پیڑھیوں کو اور آنے والی سو پیڑھیوں کو بھگوان واسدیو کے پرم دھام میں پہنچا دیا ہے۔ نرجلا ایکادشی کے دن ان,وستر,گو,جل,شییا,سندر آسن,کمنڈلو تتھا چھاتا دان کرنے چاہئیے۔ جو شریشٹھ تتھا سپاتر براہمن کو جوتا دان کرتا ہے,وہ سونے کے ومان پر بیٹھ کر سورگلوک میں پرتشٹھت ہوتا ہے۔ جو اس ایکادشی کی مہمہ کو بھکتپوروک سنتا اتھوا اسکا ورنن کرتا ہے,وہ سورگلوک میں جاتا ہے۔ چتردشیکت اماوسیا کو سوریگرہن کے سمیہ شرادھ کرکے منشیہ جس پھل کو پراپت کرتا ہے,وہی پھل اس کتھا کو سننے سے بھی ملتا ہے۔ 

 

  • بھیم سین! جییشٹھ ماس میں شکل پکش کی جو شبھ ایکادشی ہوتی ہے,اسکا نرجل ورت کرنا چاہئیے۔ اس دن شریشٹھ براہمنوں کو شکر کے ساتھ جل کے گھڑے دان کرنے چاہئیے۔ ایسا کرنے سے منشیہ بھگوان وشنو کے سمیپ پہنچ کر آنند کا انبھو کرتا ہے۔ اسکے بعد دوادشی کو براہمن بھوجن کرانے کے بعد سویں بھوجن کرے۔ جو اس پرکار پورن روپ سے پاپناشنی ایکادشی کا ورت کرتا ہے,وہ سب پاپوں سے مکت ہو آنندمے پد کو پراپت ہوتا ہے۔ یہ سن کر بھیم سین نے بھی اس شبھ ایکادشی کا ورت آرمبھ کر دیا۔
COMMENT
Web Tranliteration/Translation