Loading...
importance of makar sankaranti according to science |اس دن تل اور گڑ کھانے کے علاوہ پتنگ اٹھانے کا ہے خاص مہتو,اسکے پیچھے ہے وگیانک کارن- Dainik Bhaskar

مکر سنکرانتی/ اس دن تل اور گڑ کھانے کے علاوہ پتنگ اٹھانے کا ہے خاص مہتو,اسکے پیچھے ہے وگیانک کارن



importance of makar sankaranti according to science
X
importance of makar sankaranti according to science

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 03:43 PM IST

رلجن ڈیسک. مکر سنکرانتی پرو پر سوریہ دیو کی اپاسنا کی جاتی ہے۔ اس دن سوریہ دھنو سے مکر راشی میں پرویش کرتا ہے اسلئے اس دن کو'مکر سنکرانتی'کہتے ہیں۔ اس دن سوریہ اتر دشا کی اور بڑھنے لگتا ہے جس سے دن بڑے ہونے لگتے ہیں اور رات چھوٹی ہونی شروع ہو جاتی ہے۔ بھارت میں اس دن سے وسنت رتو کی شروعات ہو جاتی ہے۔ اسی لئے اس تیوہار کو سکھ سمردھی کا پرتیک بھی منا جاتا ہے۔ اس دن تل اور گڑ کھانے اور پتنگ اٹھانے کا خاص مہتو ہے,لیکن کیا آپ کو معلوم ہے که ان پرمپراؤں کی شروعات کیسے ہوئی۔

اس تیوہار سے جڑی خاص باتیں

  1. اس دن تل اور گڑ کھانے کا ہے مہتو

    اگر وگیانک آدھار کی بات کریں تو تل کے سیون سے شریر گرم رہتا ہے اور اسکے تیل سے شریر کو بھرپور نمی بھی ملتی ہے۔ دراصل سردیوں میں شریر کا تاپمان گر جاتا ہے۔ ایسے میں ہمیں باہری تاپمان سے اندرونی تاپمان کو بیلینس کرنا ہوتا ہے۔ تل اور گڑ گرم ہوتے ہیں,یہ کھانے سے شریر گرم رہتا ہے۔ اسلئے اس تیوہار میں یہ چیزیں کھائی اور بنائی جاتی ہیں۔ تل میں کاپر,میگنیشیم,ٹرائیوپھان,آئرن,میگنیج,کیلشیم,فاسفورس,زنک,وٹامن بی1اور ریشے پرچر ماترا میں پائے جاتے ہیں۔ ایک چوتھائی کپ یا36گرام تل کے بیج سے206کیلوری اور جا پراپت ہوتی ہے۔ تل میں اینٹیآکسیڈینٹ گن بھی پائے جاتے ہیں۔ تل شریر میں اپستھت جیوانوؤں اور کیٹانؤں کا دمن کرتا ہے۔

  2. اس دن پتنگ کیوں اڑاتے ہیں؟

    یہ سمیہ سردی کا ہوتا ہے اور اس موسم میں صبح کا سوریہ پرکاش شریر کے لئے سواستھیوردھک ہوتا ہے تتھا یہ توچا و ہڈیوں کے لئے بہت فائدےمند ہوتا ہے۔ اسی لئے اس دن پتنگ اڑائی جاتی ہے جس سے که سوریہ کرنوں کا لابھ شریر کو ملے۔ وہیں پورانک مہتو کے انوسار مانا جاتا ہے که اس دن سوریہ اپنے پتر شندیو سے ناراضگی تیاگ کر انکے گھر گئے تھے اسلئے اس دن کو سکھ اور سمردھی کا دن بھی مانا جاتا ہے۔

  3. مکر سنکرانتی کے ہیں اور بھی کئی نام

    دکشن بھارت میں اس تیوہار کو پونگل کے روپ میں منایا جاتا ہے۔ اتر بھارت میں اسے لوہڑی کہا جاتا ہے۔ مدھیبھارت میں اسے سنکرانتی کہا جاتا ہے۔ مکر سنکرانتی کو اتراین,ماگھی,کھچڑی آدی نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation