Loading...
motivational story for sharing and life learning how to handle problems |کسان کے گھر بچا تھا11مہینے کا راشن,سال کا آخری مہینہ بنا راشن کیسے گزریگا اس بات سے تھا پریشان,لیکن اسکی بہو کو پتہ چلا تو بنا کسی پریشانی کے پورے سال راشن کی کمی نہیں آنے دی- Dainik Bhaskar

کسان کے گھر بچا تھا11مہینے کا راشن,سال کا آخری مہینہ بنا راشن کیسے گزریگا اس بات سے تھا پریشان,لیکن اسکی بہو کو پتہ چلا تو بنا کسی پریشانی کے پورے سال راشن کی کمی نہیں آنے دی/کسان کے گھر بچا تھا11مہینے کا راشن,سال کا آخری مہینہ بنا راشن کیسے گزریگا اس بات سے تھا پریشان,لیکن اسکی بہو کو پتہ چلا تو بنا کسی پریشانی کے پورے سال راشن کی کمی نہیں آنے دی

سنیم اور سمجھداری سے کام لیں تو کسی بھی پریشانی سے پا سکتے ہے چھٹکارا

Dainikbhaskar.com

Jan 10, 2019, 05:21 PM IST
motivational story for sharing and life learning how to handle problems

رلجن ڈیسک.ایک پرانی کہانی(Story)ہے۔ کسی گاؤں میں ایک کسان تھا۔ ایک بار فصل کم ہونے کی وجہ سے پریشان تھا۔ گھر میں راشن11 مہینےچل سکے اتنا ہی تھا,باقی ایک مہینے کا راشن کیسے آئیگا,کہاں سے اسکا انتظام ہوگا,یہ چنتا اسے باربار ستا رہی تھی۔ کسان کی بہو نے یہ دھیان دیا که پتاجی کسی بات کو لیکر پریشان ہیں۔ بہو نے کسان سے پوچھا که کیا بات ہے پتاجی۔ آپ اتنا پریشان کیوں ہیں۔ تب کسان نے اپنی چنتا کا کارن بہو کو بتایا که اس سال فصل کم ہونے که وجہ سے11مہینے چل سکے اتنا ہی راشن ہے,باقی ایک مہینہ کیسے گزریگا یہی سوچ رہا ہوں۔

کسان کی یہ بات سن کر بہو نے تھوڑا سوچ کر کہا پتاجی,آپ چنتا نہ کریں,بیپھکر ہو جائیں۔ اسکا انتظام ہو جائیگا۔ گیارہ مہینے بیت گئے,اب بارہواں مہینہ بھی آرام سے بیت گیا۔ کسان سوچ میں پڑ گیا که گھر میں اناج تو11مہینے چلے اتنا ہی تھا,تو یہ12واں مہینہ آرام سے کیسے گذرا۔ کسان نے اپنی بہو کو بلوا کر پوچھا-بیٹی, 11مہینے کا راشن12ویں مہینے تک کیسے چلا۔ یہ چمتکار کیسے ہوا۔

تب بہو نے جواب دیا که پتاجی,راشن تو گیارہ مہینے چلے اتنا ہی تھا,لیکن جس دن آپنے اپنی چنتا کا کارن بتایا۔ اسی دن سے رسوئی کے لئے جو بھی اناج نکالتی اسی میں سے ایک دو مٹھی ہر روز واپس کوٹھی میں ڈال دیتی۔ بس اسی کی وجہ سے یہ بارہویں مہینے کا انتظام ہو گیا اور بنا تکلیف کے12مہینے آرام سے گزر گئے۔ کسان نے یہ بات سنی تو دنگ سا رہ گیا اور اپنی پترودھو کی بچت سمجھداری کی عقلمندی پر غرو کرنے لگا۔

لائف مینیجمینٹ:اگر آپ کو یہ پتہ ہے که بھوشیہ میں کوئی پریشانی آپ کو اچانک گھیر سکتی ہے,تو اسکے لئے سمیہ رہتے ہی تیاری کرنا سمجھداری ہے۔ اس سے یہ بھی سنبھاونا بنتی ہے که شائد آپ بھوشیہ کی پریشانیوں کو پہلے ہی سلجھا لیں۔ یدی سمجھداری اور سنیم سے کام لیا جائے تو کسی بھی مصیبت سے آسانی سے باہر نکلا جا سکتا ہے۔

X
motivational story for sharing and life learning how to handle problems
COMMENT
Web Tranliteration/Translation