Loading...
Makar Sankranti 2019, The Importance of Makar Sankranti, When the Makar Sankranti in 2019 |مکر سنکرانتی پر ہے دان کا وشیش مہتو,اسی دن سوریہ ہوتا ہے اتراین اور شروع ہوتا ہے دیوتاؤں کا دن- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

مکر سنکرانتی پر ہے دان کا وشیش مہتو,اسی دن سوریہ ہوتا ہے اتراین اور شروع ہوتا ہے دیوتاؤں کا دن

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 06:00 PM IST

بھارت کے وبھن راجیوں میں الگ الگ نام سے منائی جاتی ہے مکر سنکرانتی

رلجن ڈیسک۔جیوتش کے انوسار نوگرہوں کے راجا سوریہ ورش بھر میں میش راشی سے لیکر مین راشی میں بھرمن کرتے ہیں۔ اسی کرم میں جب سوریہمکرراشی میں پرویش کرتے ہیں,تب مکر سنکرانتی کا پرو منایا جاتا ہے۔ ادھکانشت: یہ پرو14جنوری کو ہی منایا جاتا ہے,لیکن اس بار یہ پرو15جنوری,منگلوار کو منایا جائیگا۔
-اجین کے جیوتشاچاریہ پں.پرفل بھٹ‌ٹ کے انوسار,اس بار سوریہ14جنوری کی رات مکر راشی میں پرویش کریگا۔ اسلئے اسی دن پنیکال رہیگا,یعنی سنان,دان کا مہتو اسی دن کا مانا جائیگا۔
-دھرم گرنتھوں کے انوسار,اس دن کئے گئے دان کا پھل سو گنا ہوکر ملتا ہے۔ مکر سنکرانتی پر وشیش روپ سے گھی اور کمبل دان کرنے کا مہتو ہے۔ مکر سنکرانتی سے ہی سوریہ اپنی ککشا میں پرورتن کرکے دکشناین سے اتراین ہوتا ہے۔
-ہندو دھرم گرنتھوں کے انوسار,اتراین کو دیوتاؤں کا دن ایوں دکشناین کو رات کہا گیا ہے۔ اس دن گنگا ندی میں سنان اور دان کا وشیش مہتو بتایا گیا ہے۔
-بھارت کے الگ الگ پرانتوں میں یہ پرو بھن بھن ناموں سے منایا جاتا ہے۔پنجاباسے لوہڑی کے روپ میں مناتے ہیں۔آساممیں بہو کہتے ہیں اور تملناڑو میں مکر سنکرانتی کو پونگل کے روپ میں منایا جاتا ہے۔

X
Astrology

Recommended

Web Tranliteration/Translation