Loading...
Shayani Ekadashi 2019: Shayani Ekadashi Vrat Puja Vidhi, Devshayani Ekadashi Katha Importance Shayani Ekadashi ka mahatv |دیوشینی ایکادشی12جولائی کو,اسکا مہتو,کتھا اور پوجا ودھی- Dainik Bhaskar

پرو/ دیوشینی ایکادشی12جولائی کو,اسکا مہتو,کتھا اور پوجا ودھی



Shayani Ekadashi 2019: Shayani Ekadashi Vrat Puja Vidhi, Devshayani Ekadashi Katha Importance Shayani Ekadashi ka mahatv
X
Shayani Ekadashi 2019: Shayani Ekadashi Vrat Puja Vidhi, Devshayani Ekadashi Katha Importance Shayani Ekadashi ka mahatv

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 05:27 PM IST

جیون منتر ڈیسک. ہندو کیلینڈر کے انوسار آشاڑھ مہینے کے شکلپکش کی ایکادشی کو دیوشینی ایکادشی کہا جاتا ہے۔ پرانوں کے انوسار ان4مہینوں میں بھگوان وشنو یوگ ندرا میں رہتے ہیں۔ اسکے بعد کارتک ماس میں شکل پکش کی ایکادشی پر بھگوان وشنو کی یوگ ندرا پورن ہوتی ہے۔ اس ایکادشی کو دیوؤٹھنی ایکادشی کہا جاتا ہے۔ دیوشینی ایکادشی اس بار12جولائی کو پڑ رہی ہے۔ اسی دن سے چاترماس بھی شروع ہو جاتا ہے۔12جولائی سے اگلے4مہینوں تک مانگلک کاریہ نہیں ہو نگے۔ چاترماس کے دوران پوجا پاٹھ,کتھا,انوشٹھان سے سکاراتمک اور جا ملتی ہے۔ چاترماس میں بھجن,کیرتن,ستسنگ,کتھا,بھاگوت کے لئے شریشٹھ سمیہ مانا جاتا ہے۔

دیوشینی ایکادشی کا مہتو,کتھا اور پوجا ودھی

  1. دیوشینی ایکادشی کا مہتو

    • اس ایکادشی کو سوبھاگیداینی ایکادشی کہا جاتا ہے۔ پدم پران کے انوسار اس دن ورت یا اپواس رکھنے سے جانے انجانے میں کئے گئے پاپ ختم ہو جاتے ہیں۔ 
    • اس دن ودھی ودھان سے پوجا کرنے سے موکش کی پراپتی ہوتی ہے۔ برہمویورت پران کے انوسار اس ورت کو کرنے سے منوکامنا بھی پوری ہوتی ہے۔ 
    • شاستروں کے انوسار,دیوشینی ایکادشی سے چاترماس شروع ہو جاتا ہے اور چار مہینے کے لئے 16سنسکار رک جاتے ہیں۔ حالانکہ پوجن,انوشٹھان,مرمت کروائے گئے گھر میں گرہ پرویش,واہن و آبھوشن خریدی جیسے کام کئے جا سکتے ہیں۔

  2. دیوشینی ایکادشی کتھا

    • بھاگوت مہاپران کے انوسار آشاڑھ ماہ کے شکل پکش کی ایکادشی تتھی کو شنکھاسر راکھشس مارا گیا تھا۔ اس دن سے بھگوان چار مہینے تک شیر سمندر میں سوتے ہیں۔ 
    • انیہ گرنتھوں کے انوسار بھگوان وشنو نے راجا بلی سے تین پگ دان کے روپ میں مانگے۔ بھگوان نے پہلے پگ میں پوری پرتھوی,آکاش اور سبھی دشاؤں کو ڈھک لیا۔ اگلے پگ میں پورے سورگ کو ڈھک لیا۔ تب تیسرا راجا بلی نے اپنے سر پر رکھوایا۔ اس سے پرسن ہوکر انہوں نے راجا بلی کو پاتال لوک کا ادھپتی بنا دیا اور اس سے وردان مانگنے کو کہا۔ 
    • بلی نے ور مانگتے ہوئے کہا که بھگوان ہمیشہ میرے محل میں رہیں۔ بھگوان کو بلی کے بندھن میں بندھا دیکھتے ہوئے ماتا لکشمی نے بلی کو بھائی بنایا اور بھگوان کو وچن سے مکت کرنے کا انورودھ کیا۔ 
    • مانا جاتا ہے تب سے بھگوان وشنو کا انوسرن کرتے ہوئے تینو دیو4-4مہینے میں پاتال میں نواس کرتے ہیں۔ وشنو دیوشینی ایکادشی سے دیوؤٹھنی ایکادشی تک,شوجی مہاشوراتری تک اور برہما جی شوراتری سے دیوشینی ایکادشی تک کرتے ہیں۔

  3. کیسے کریں پوجا

    • ایکادشی پر صبح جلدی اٹھیں۔ گھر کی صافسپھائی اور نتیہ قرم سے نورت ہو جائیں۔ اسکے بعد گھر میں گنگا جل سے چھڑکاؤ کریں۔
    • گھر کے پوجا ستھل یا کسی پوتر ستھان پر بھگوان شری ہری وشنو کی سونے,چاندی,تامبے یا کان سے کی مورتی ستھاپت کریں۔ اسکے بعد شوڈشوپچار سے انکی پوجا کریں اور بھگوان وشنو کو پیتامبر سے سزائیں۔ 
    • پھر ورت کتھا سننی چاہئیے اور آرتی کر کے پرساد بانٹیں۔ 

COMMENT
Web Tranliteration/Translation