Loading...
Jaya Parvati Vrat: Jaya Parvati Vrat on 14th July it Gives Good Fortune and Prosperity |اکھنڈ سوبھاگیہ اور سمردھی کے لئے14جولائی کو رکھا جائیگا جیا پاروتی ورت- Dainik Bhaskar

تیجتیایہار/ اکھنڈ سوبھاگیہ اور سمردھی کے لئے14جولائی کو رکھا جائیگا جیا پاروتی ورت



Jaya Parvati Vrat: Jaya Parvati Vrat on 14th July it Gives Good Fortune and Prosperity
X
Jaya Parvati Vrat: Jaya Parvati Vrat on 14th July it Gives Good Fortune and Prosperity

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 09:14 PM IST

جیون منتر ڈیسک. آشاڑھ ماس کے شکل پکش کی تریودشی تتھی پر ماتا پاروتی کو پرسن کرنے کے لئے جیا پاروتی ورت کیا جاتا ہے۔ اسے وجیہ پاروتی ورت بھی کہا جاتا ہے۔ اس ورت کی جانکاری بھوشیوتر پران میں ملتی ہے۔ اس بار یہ ورت14جولائی,رویوار کو کیا جائیگا۔ اس ورت کے بارے میں بھگوان وشنو نے لکشمی کو بتایا تھا۔ بھوشیوتر پران کے انوسار یہ ورت خاص طور سے مہلاؤں کے لئے ہے۔ اسکو کرنے سے استریاں سوبھاگیوتی اور سمردھشالی ہوتی ہیں اور انہیں ویدھویہ(ودھوا ہونے)کا دو:کھ بھی نہیں بھوگنا پڑتا ہے۔ یہ ورت گنگور,ہرتالکا,منگلا گوری اور سوبھاگیہ سندری ورت کی طرح ہے۔ اس ورت کو کچھ شیتروں میں صرف1دن کے لئے,تو کچھ جگہوں پر5دن تک کیا جاتا ہے۔

 

  • ورت میں ان باتوں کا رکھا جاتا ہے دھیان

اس ورت میں نمک کھانے کی مناہی ہوتی ہے۔ اسکے علاوہ گیہوں کا آٹا اور سبھی طرح کی سبزیاں بھی نہیں خانی چاہئیے۔ ورت کے دوران پھل,دودھ,دہی,جوس,دودھ سے بنی مٹھائیاں کھا سکتے ہیں۔ ورت کے آخری میں مندر میں پوجا کے بعد نمک,گیہوں کے آٹے سے بنی روٹی یا پوری اور سبزی کھاکر ورت کا ادیاپن کیا جاتا ہے۔


 

  • اس ورت کی ودھی
  • آشاڑھ ماس کے شکل پکش کی ایکادشی کے دن صبح جلدی اٹھ کر جرری کام نپٹا لیں۔ اسکے بعد نہا کر ہاتھ میں جل لیکر جیا پاروتی ورت کا سنکلپ لیں۔

 

  • سنکلپ کے سمیہ بولیں-میں آنند کے ساتھ سوادہین دھان سے ایکبھکت(ایک سمیہ بھوجن)ورت کرونگی۔ میرے پاپ نشٹ ہو ایوں میرا سوبھاگیہ بڑھے۔ 

 

  • اسکے بعد اپنی شکتی کے انوسار سونے,چاندی یا مٹی کے,بیل پر بیٹھے شو پاروتی کی مورتی کی ستھاپنا کریں۔ ستھاپنا کسی مندر یا براہمن کے گھر پر وید منتروں سے کریں یا کرائیں اور پوجا کریں۔ 

 

  • سروپرتھم کنکم,کستوری,اشٹگندھ,شتپتر(پوجا میں اپیوگ آنے والے پتے)و پھول چڑھائیں۔ اسکے بعد ناریل,داکھ,انار و انیہ رتپھل چڑھائیں اور اسکے بعد ودھی ودھان سے پوجن کریں۔ اسکے بعد ماتا پاروتی کا سمرن کریں اور انکی ستتی کریں,جس سے وہ پرسن ہوں۔ 

 

  • اسکے بعد اس ورت سے سمبندھی کتھا یوگیہ براہمن سے سنیں۔ کتھا سماپتی کے بعد براہمنوں کو بھوجن کرائیں۔ بعد میں سویں نمکرہت بھوجن گرہن کریں۔

 

  • اس پرکار جیا پاروتی ورت ودھی ودھان سے کرنے سے ماتا پاروتی پرسن ہوتی ہیں اور ہر منوکامنا پوری کرتی ہیں۔
COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation