Loading...
Self Help & Career: Find New Career and Part Time Jobs – Dainik Bhaskar

یہ سکلس آپ کو کسی بھی انڈسٹری میں جاب حاصل کرنے میں مدد کرینگی

DainikBhaskar.com | Jul 28,2018 13:39 PM IST

جاب کے لئے صحیح امیدوار کی تلاش میں جہاں ایمپلایر جاب سے جڑی سکلس کو مہتو دیتے ہیں وہیں کچھ سامانیہ سکلس بھی انہیں آکرشت کرتی ہیں۔ ان سکلس کو ایمپلائیبلٹی سکلس بھی کہا جاتا ہے۔ یہ سکلس نہ کیول آپ کو جاب حاصل کرنے میں بلکہ کریئر میں ترقی حاصل کرنے میں بھی مدد کرتی ہیں چاہے آپ کسی بھی انڈسٹری میں کام کریں۔ اچھی کمیونیکیشن,پبلک سپیکنگ اور مینیجمینٹ سکلس کے علاوہ آپکے لئے یہ سکلس سیکھنا بھی فائدےمند ہوگا۔

ریزرو بینک آف انڈیا جیسے کئی سرکاری سنستھانوں میں نکلی ویکینسی

DainikBhaskar.com | Jul 28,2018 13:36 PM IST

ریزرو بینک آف انڈیا,سٹاف سلیکشن کمیشن,مہلا ایوں بال وکاس منترالیہ,کیندر سرکار,ایئر انڈیا ایئر ٹراسنپورٹ سروسیس لی.جیسی دیش کے انیہ سرکاری سنستھانوں میں وبھن پدوں پر ویکینسی نکلی ہے۔ کینڈڈیٹس ان سنستھانوں کی آپھشیل ویب سائٹ پر جاکر آن لائن اپلائے کر سکتے ہیں۔

AIIMSجودھپور میں73پدوں پر ویکینسی, 24اگست تک کریں اپلائے

DainikBhaskar.com | Jul 28,2018 13:34 PM IST

آل انڈیا انسٹی ٹیوٹ آف میڈکل سائنسیس(ایمس),جودھپور میں پروفیسر,اسسٹینٹ پروفیسر کے73خالی پدوں پر ویکینسی نکلی ہیں۔ کینڈڈیٹس کا سلیکشن انٹرویو کے آدھار پر کیا جائیگا۔ انٹریسٹیڈ کینڈڈیٹس24اگست تک ایمس کی آپھشیل ویب سائٹaiimsjodhpur.edu.inپر آن لائن اپلائے کر سکتے ہیں۔ اپلائے کرنے والے کینڈڈیٹس کو کو سرجکل سپر سپیشلٹیج کے لئے پوسٹ گریجو ایٹ ڈگری(ایم ڈی/ایم ایس)اور میڈکل سپر سپیشلٹیج کے لئے ڈیئیم ہونا چاہئیے۔ ساتھ ہی,کینڈڈیٹس کو مانیتا پراپت سنستھان میں12سے14سال کا ٹیچنگ ایکسپیرینس ہونا ضروری ہے۔

انسٹی ٹیوٹ آف ایمنینس کی لسٹ میں اب5انسٹی ٹیوٹ,بٹس پلانی ہوا باہر

DainikBhaskar.com | Jul 25,2018 21:58 PM IST

مانو سنسادھن وکاس منترالیہ نے پہلے ان6انسٹی ٹیوشن کی لسٹ جاری کی تھی جنہیں انسٹی ٹیوٹ آف ایمنینس(IoE)کا درجہ دیا گیا تھا۔ لیکن منگلوار کو سرکار کی طرف سے ایک اور لسٹ جاری کی گئی ہے جسمیں6کی جگہ5انسٹی ٹیوٹ کو ہی اس لسٹ میں شامل کیا گیا ہے۔ نئی لسٹ میں بٹس پلانی کا نام شامل نہیں ہے جبکہ پہلے والی لسٹ میں اسکا نام بھی شامل تھا۔

Web Tranliteration/Translation