Loading...
hockey: Indian men's team lose 0-4 to Australia |بھارتیہ ٹیم کا اجے ابھیان رکا,آسٹریلیا نے4-0سے ہرایا- Dainik Bhaskar

ہاکی/ بھارتیہ ٹیم کا اجے ابھیان رکا,آسٹریلیا نے4-0سے ہرایا



hockey: Indian men's team lose 0-4 to Australia
X
hockey: Indian men's team lose 0-4 to Australia

  • آسٹریلیا دورے پر گئی بھارت اس سے پہلے3میں سے2میچ جیتے تھے
  • بھارتیہ ٹیم اپنے دورے کا آخری میچ شکروار کو کھیلیگی

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 10:07 PM IST

پرتھ. بھارتیہ ہاکی ٹیم کو بدھوار کو آسٹریلیا کے ہاتھوں4-0سے ہار کا سامنا کرنا پڑا۔ آسٹریلیا دورے پر گئی بھارتیہ ٹیم کی یہ پہلی ہار ہے۔ اسکے پہلے کھیلے3میچ میں وہ ایک بھی نہیں ہاری تھی۔ بھارت نے پچھلے میچ میں آسٹریلیا اے کے خلاف1-1سے ڈرا کھیلا تھا,جبکہ آسٹریلیا تھنڈرسٹکس کو2-0اور آسٹریلیا اے کو3-0سے ہرایا تھا۔

پینلٹی کارنر کو گول میں نہیں بدل پائے ہرمنپریت

  1. بدھوار کو پرتھ ہاکی سٹیڈیم میں ہوئے میچ میں آسٹریلیا کے لئے بلیک گوور نے15ویں اور60ویں منٹ اور جیریمی ہیورڈ نے20ویں اور59ویں منٹ میں گول کئے۔ بھارت کو بھی5ویں منٹ میں میں پینلٹی کارنر ملا,لیکن ہرمنپریت سنگھ اسے گول میں نہیں بدل پائے۔

  2. آسٹریلیا نے پہلے کوارٹر کے آخری کشنوں میں گول کر بھارت پر1-0سے بڑھت بنائی۔ حالانکہ,بھارت کو5ویں منٹ میں پینلٹی کارنر ملا تھا,لیکن ہرمنپریت سنگھ کے شاٹ کو آسٹریلیا کے ڈپھینڈروں نے روک دیا۔

  3. دوسرے کوارٹر میں بھارت کے بریندر لاکڑا نے آسٹریلیا کے سرکل میں شاندار طریقے سے گیند کو پہنچایا,لیکن آسٹریلیا کے کپتان ایڈی اوکینڈین نے گیند کو باہر کر دیا۔ 

  4. 20ویں منٹ میں بریندر کے سرکل کے اندر دوسرے کھلاڑی سے ہاکی ٹکرانے کے چلتے آسٹریلیا کو پینلٹی کارنر ملا۔ بھارتیہ گول کیپر کرشن پاٹھک اسے بچا نہیں پائے اور آسٹریلیا نے مقابلے میں2-0سے بڑھت بنا لی۔

  5. تیسرے کوارٹر میں دونوں ٹیموں کے بیچ شاندار کھیل دیکھنے کو ملا۔ بھارتیہ کپتان منپریت سنگھ اور ٹیم نے گول کرنے کی کافی کوشش کی,لیکن آسٹریلیا کے مضبوط ڈیفینس نے بھارت کو ایک بھی موقع نہیں دیا۔

  6. آخری کوارٹر میں بھارت کو کئی موقعے ملے,لیکن وہ انہیں بھنّا نہیں پائے۔ آخری کشنوں میں بھارتیہ گول کیپر بھی اپنے پیڈ اتار اٹیک کے لئے آ گئے,لیکن بھارت کا یہ پاسہ الٹا پڑ گیا۔

  7. آسٹریلیا نے آخری منٹوں میں دو گول داگکر4-0سے میچ جیت لیا۔ بھارت دورے کا آخری میچ شکروار کو آسٹریلیا کے خلاف کھیلیگی۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation