Loading...
Manchester City were banned from Champions League for breaching FFP rules |ایپیئیل وجیتا سٹی پر نیم توڑنے کا آروپ,چیمپئنز لیگ کے ایک سیزن کا بین لگ سکتا ہے: رپورٹ- Dainik Bhaskar

فٹبال/ ایپیئیل وجیتا سٹی پر نیم توڑنے کا آروپ,چیمپئنز لیگ کے ایک سیزن کا بین لگ سکتا ہے: رپورٹ



Manchester City were banned from Champions League for breaching FFP rules
X
Manchester City were banned from Champions League for breaching FFP rules

  • مینچیسٹر سٹی پر سپانسرشپ ڈیل کو بڑھاکر دکھانے کا آروپ
  • نیم توڑنے پر2014میں سٹی پر450کروڑ کا جرمانہ لگا تھا
  • 125سال پرانے کلب نے چھہ بار ایپیئیل کا خطاب جیتا

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 08:14 AM IST

کھیل ڈیسک.انگلش فٹبال کلب اور موجودہ ایپیئیل چیمپئن مینچیسٹر سٹی پر چیمپئنز لیگ کھیلنے پر ایک سال کا بین لگ سکتا ہے۔ سٹی پر یوئیپھا(یونین آف یورپین فٹبال ایسوئیشن)کے وتیہ پھیئر پلے نیم توڑنے کا آروپ ہے۔ ٹیم پر سپانسرشپ ڈیل کو بڑھاکر دکھانے کا آروپ ہے۔ میڈیا رپورٹ کے مطابق یوئیپھا کی جانچ کمیٹی نے سٹی کو ایک سال تک بین کرنے کی سفارش کی ہے۔ جانچ کمیٹی اس ہفتے یوئیپھا کو رپورٹ سونپ سکتی ہے۔ پچھلے سال جرمنی کے ایک میگزین نے سٹی پر نیم توڑنے کے سمبندھ میں رپورٹ چھاپی تھی۔ حالانکہ سٹی نے اپنے اوپر لگے سبھی آروپوں کو نکار دیا تھا۔

 

مینچیسٹر سٹی نے موجودہ سیزن میں لگاتار دوسری بار ایپیئیل(انگلش پریمیئر لیگ)کا خطاب جیتا ہے۔ جرمن میگزین کے انوسار سٹی نے ایک ایئرلائن کمپنی سے545کروڑ رپئے کی سپانسرشپ ڈیل کی تھی۔ لیکن اسے کمپنی سے کیول73کروڑ رپئے ہی ملے۔ ڈیل کے بچے پیسے ایک انیہ کمپنی سے آئے۔ اس کارن ٹیم وتیہ نیم توڑنے کے معاملے میں پھنس گئی۔ اسکے علاوہ کلب پر انیہ وتیہ آروپ بھی لگے ہیں۔ اس سے پہلے سٹی پر نیم توڑنے کے کارن لگ بھگ450کروڑ رپئے کا جرمانہ یوئیپھا کی اور سے لگا تھا۔ ایک انیہ کلب پیرس سینٹ جرمین پر بھی2014میں جرمانہ لگ چکا ہے۔

 

بیلجیئم کے پورو پی ایم جانچ کمیٹی کے چیئرمین
بیلجیئم کے پورو پردھان منتری ییویس لتریمے جانچ کمیٹی کے چیئرمین ہیں۔ جانچ کمیٹی کے سدسیہ دو ہفتے پہلے سوٹزرلینڈ میں بیٹھک کرکے کلب کے وبھن پہلوؤں پر چرچا کی اور اس بارے میں کسی نتیجے پر پہنچے۔ وہ اس ہفتے اپنی رپورٹ دے سکتے ہیں۔ سٹی پر بین انگلش کلب کے لئے جھٹکا مانا جا رہا ہے۔ ٹیم نے پچھلے آٹھ سال میں چار ایپیئیل خطاب جیتے ہیں۔ ٹیم نے اب تک کل چھہ بار ٹورنامینٹ کا خطاب جیتا ہے۔ سٹی کی جگہ ایک انیہ انگلش کلب کو ٹورنامینٹ میں اترنے کا موقع دیا جا سکتا ہے۔

 

موجودہ نہیں اگلے سیزن میں اترنے پر بین لگےگا
چیمپئنز لیگ کا موجودہ سیزن25جون سے شروع ہو رہا ہے۔ ایسے میں یدی سٹی پر بین لگایا جاتا ہے تو اسکے پاس کورٹ آف ایٹربیوشن کے پاس اپیل کرنے کا موقع رہیگا۔ ایسے میں نرنیہ آنے میں دیری ہونے کے کارن ٹیم موجودہ2019-20کا سیزن کھیل سکیگی۔ تب اسے2020-21سیزن کے لئے بین کیا جائیگا۔2018میں پھوربس نے سٹی کو17ہزار290کروڑ رپئے کے ساتھ دنیا کا پانچواں سب سے مہنگا کلب مانا تھا۔ یوئیپھا نے2011میں کلب کے گھاٹے کو کم کرنے کے لئے پھیئر پلے نیم بنایا تھا۔

 

2008میں ابدھابی گروپ نے کلب کو خریدا تھا
2008میں ابدھابی یونائٹیڈ گروپ نے تھائی لینڈ کے پورو پردھان منتری تھاکسن شناواترا سے مینچیسٹر سٹی فٹبال کلب خریدا۔ اسکے بعد سے کلب کی سودھاؤں پر کافی پیسے خرچ ہوئے۔125سال پرانے کلب کی سودھاؤں کو بڑھانے پر900کروڑ رپئے سے ادھک خرچ ہوئے۔ انگلینڈ کے علاوہ آسٹریلیا,جاپان,سپین,ارگوے اور چین میں بھی ٹیم کھیلتی ہے۔ جلد بھارت میں بھی وہ ایک کلب خریدنے جا رہا ہے۔ کھالدون ال مبارک ٹیم کے چیئرمین ہیں۔ ٹیم کے اونر شیخ منصور بن جائید ال ناہیان ہیں۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation