Loading...
Hardik Pandya, KL Rahul dropped for 1st ODI against Australia tomorrow |ہاردک اور راہل آسٹریلیا کے خلاف پہلے ون ڈے سے باہر: سوتر- Dainik Bhaskar

چیٹ شو وواد/ ہاردک اور راہل آسٹریلیا کے خلاف پہلے ون ڈے سے باہر: سوتر



ہاردک پنڈیا اور لوکیش راہل نے کرن جوہر کے شو‘کاپھی ود کرن’میں حصہ لیا تھا۔ ہاردک پنڈیا اور لوکیش راہل نے کرن جوہر کے شو‘کاپھی ود کرن’میں حصہ لیا تھا۔
بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا۔ بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا۔
X
ہاردک پنڈیا اور لوکیش راہل نے کرن جوہر کے شو‘کاپھی ود کرن’میں حصہ لیا تھا۔ہاردک پنڈیا اور لوکیش راہل نے کرن جوہر کے شو‘کاپھی ود کرن’میں حصہ لیا تھا۔
بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا۔بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا۔

  • ہاردک پنڈیا نے کرن جوہر کے چیٹ شو میں آپتیجنک ٹپنی کی تھی
  • انہوں نے کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہونے کی بات کہی تھی
  • بھارت آسٹریلیا کے بیچ پہلا ون ڈے میں سڈنی میں شنیوار کو ہوگا

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 04:16 PM IST

کھیل ڈیسک. اوپنر لوکیش راہل اور آل راؤنڈر ہاردک پنڈیا کو بھارتیہ ٹیم سے سسپینڈ کر دیا گیا ہے۔ دونوں کو آسٹریلیا سے واپس بلا لیا گیا ہے۔ جانچ پوری ہونے تک ہاردک راہل ٹیم کا حصہ نہیں بن پائیں گے۔ ہاردک نے کرن جوہر کے ٹی وی شو'کافی ود کرن'میں ووادت بیان دیا تھا۔ ہاردک نے شو میں کہا تھا که انکے کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہیں۔ اس بیان سے کپتان وراٹ کوہلی سہت پوری ٹیم نے خود کو الگ کر لیا تھا۔ اس بیچ,سٹار نیٹ ورک نے‘کافی ود کرن’کے ووادت شو کو ہٹا لیا ہے۔ 

 

سپریم کورٹ دوارہ گٹھت پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)کے پرمکھ ونود رائے نے اسکی جانکاری دی۔ انہوں نے کہا, "جانچ پوری ہونے تک پنڈیا راہل کو ٹیم سے سسپینڈ کر دیا گیا ہے۔"یہ نرنیہ سیؤئے کی سدسیا ڈائنا ایڈلجی کے پرستاؤ کے بعد لیا گیا۔ ایڈلجی نے دو میچ کے پرتیبندھ کی مانگ کی تھی۔

 

ہاردک نے ٹویٹ کرکے مانگی تھی معافی

وواد کے بعد ہاردک نے معافی مانگتے ہوئے کہا تھا, "میں ایک چیٹ شو پر گیا تھا۔ میں نے کچھ ٹپنیاں کیں اور اس دوران میں نے اس بات کا دھیان نہیں دیا که اس سے کسی کی بھاونائیں آہت ہو سکتی ہیں۔ میں تہ دل سے اسکے لئے معافی مانگتا ہوں۔ میں آپ کو بھروسہ دلانہ چاہتا ہوں که یہ میں نے دربھاونا کے چلتے یا سماج کے کسی خاص ورگ کو برا دکھانے کے لئے نہیں کیا ہے۔ ایمانداری سے کہوں تو میں شو کے نیچر کے مطابق اس میں بہہ گیا تھا۔ میرا مطلب کسی بھاوناؤں کا اپمان کرنا یا انہیں آہت کرنا نہیں تھا۔"

COMMENT
Web Tranliteration/Translation