Loading...
ICC World Cup 2019 : Anti-corruption officer for each team |ہر ٹیم کے ساتھ ایک اینٹی کرپشن آفیسر رہیگا,آئی سی سی کریگا نیوکتی- Dainik Bhaskar

ورلڈ کپ/ ہر ٹیم کے ساتھ ایک اینٹی کرپشن آفیسر رہیگا,آئی سی سی کریگا نیوکتی



پرتیکاتمک تصویر۔ پرتیکاتمک تصویر۔
X
پرتیکاتمک تصویر۔پرتیکاتمک تصویر۔

  • اسکا ادیشیہ ورلڈ کپ کو کسی بھی طرح کے بھرشٹاچار سے مکت رکھنا
  • یہ آفیسر وارم اپ میچوں سے ہی ہر ٹیم کے ساتھ جڑ جا ئینگے 

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 09:09 AM IST

کھیل ڈیسک. انگلینڈ اینڈ ویلس میں30مئی سے ہونے والے کرکٹ ورلڈ کپ میں ہر ٹیم کے ساتھ ایک اینٹی کرپشن آفیسر ہوگا۔ یہ آفیسر آئی سی سی کی اور سے نیکت کیا گیا۔ یہ پہلی بار ہے,جب کسی ٹورنامینٹ کے لئے آئی سی سی اس طرح کی ویوستھا کر رہا ہے۔ اسکا ادیشیہ ورلڈ کپ کو کسی بھی طرح کے بھرشٹاچار,فکسنگ یا سٹوریوں سے مکت رکھنا ہے۔ اب تک آئی سی سی اس طرح کے ملٹی نیشن ٹورنامینٹ میں ہر میچ وینیو پر اینٹی کرپشن آفیسر نیکت کرتا تھا۔ یعنی ٹیم جہاں بھی میچ کھیلنے جاتی,وہاں اسے نئے آفیسر کے ساتھ کوآرڈنیٹ کرنا پڑتا تھا۔

 

اس سے ٹیم اور آفیسر,دونوں کو ہی سمسیا ہوتی تھی۔ اسی لئے اب پورے ٹورنامینٹ میں ایک ہی آفیسر رہیگا,وہ بھی ٹیم کے ساتھ۔ یہ آفیسر وارم اپ میچوں سے ہی ہر ٹیم کے ساتھ جڑ جا ئینگے ۔ آئی سی سی کا کہنا ہے که جب پورے ٹورنامینٹ میں ٹیم کے ساتھ ایک ہی آفیسر رہیگا تو کھلاڑی کھل کر اپنی بات انکے سامنے رکھ سکیں گے۔ ساتھ ہی آفیسر کو بھی کوئی سندگدھ گتیودھی سمجھنے میں آسانی ہوگی۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation