Loading...
India Vs Pakistan: Pakistani World Cup ad on IAF pilot Abhinandan Varthaman; Here's How Social Media React |ٹی وی چینل نے ابھینندن کا مذاق اڑایا,بھارتیہ یوجرس نے کہا 1971کا سمرپن بھول گئے- Dainik Bhaskar
  • Hindi News
  • Sports
  • Cricket
  • India Vs Pakistan: Pakistani World Cup ad on IAF pilot Abhinandan Varthaman; Here's How Social Media React

پاکستان/ ٹی وی چینل نے ابھینندن کا مذاق اڑایا,بھارتیہ یوجرس نے کہا 1971کا سمرپن بھول گئے



India Vs Pakistan: Pakistani World Cup ad on IAF pilot Abhinandan Varthaman; Here's How Social Media React
X
India Vs Pakistan: Pakistani World Cup ad on IAF pilot Abhinandan Varthaman; Here's How Social Media React

  • ورلڈ کپ میں بھارت نے چھہ بار پاکستان کو ہرایا,اب تک ایک بھی مقابلہ نہیں ہارا
  • بھارت کا پاکستان سے مقابلہ16جون کو مینچیسٹر میں ہوگا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 04:16 PM IST

کھیل ڈیسک. ورلڈ کپ میں بھارت اور پاکستان کا مقابلہ16جون(رویوار)کو مینچیسٹر میں کھیلا جائیگا۔ اس میچ سے پہلے پاکستان میں ٹورنامینٹ کا پرسارن کر رہے سپورٹس چینل نے بھارتیہ وایوسینا کے ونگ کمانڈر ابھینندن وردھمان کا مذاق اڑایا۔ میچ کے پرچار کے لئے چینل نے ایک وگیاپن بنایا ہے,جسمیں بھارتیہ ونگ کمانڈر جیسا دکھنے والا شخص نظر آ رہا ہے۔ وگیاپن میں ابھینندن کا مذاق بنایا گیا۔

 

پلوامہ آتنکی حملے کے بعد بھارت نے ایئر سٹرائک کیا تھا۔ اسکے اگلے دن پاکستانی لڑاکو ومان بھارتیہ سیما میں گھس آئے تھے,جسے کھدیڑتے ہوئے ابھینندن پی اوکے(پاکستان ادھیکرت کشمیر)میں چلے گئے تھے۔ پاکستان نے انہیں قید کر لیا تھا۔ بعد میں انہیں چھوڑ دیا تھا۔

 

ویڈیو میں دکھا ابھینندن کا ڈپلیکیٹ

پاکستانی سپورٹس چینل'جیج ٹی وی'نے جو وگیاپن بنایا ہے,وہ اسی ویڈیو کی نقل ہے جسمیں ابھینندن چائے پیتے ہوئے پاکستانی سینا کے سوالوں کا جواب دیتے نظر آئے تھے۔ اسی طرظ پر اس ویڈیو میں ابھینندن جیسی مونچھ والا شخص انہیں کی نقل کرتے ہوئے جواب دیتا نظر آتا ہے۔ اسنے سینا کی وردی کی جگہ ٹیم انڈیا کی طرح بلو جرسی پہنی ہوئی ہے۔ ویڈیو میں کیمرے کے پیچھے سے ڈپلیکیٹ سے کچھ سوال کئے جاتے ہیں,جن کا جواب وہ کافی گھبراتے ہوئے دیتا ہے۔

 

وگیاپن میں اڑایا ابھینندن کا مذاق

ویڈیو میں ایک شخص ابھینندن جیسے دکھنے والے شخص سے کئی سوال پوچھتا ہے۔ وہ سب سے پہلے پوچھتا ہے که'ٹاس جیت گئے تو کیا کروگے',تو ابھینندن کا نقل کرنے والے شخص نے کہا که'معاف کیجئے,لیکن میں آپ کو یہ نہیں بتا سکتا۔’اسکے بعد جب اس سے پوچھا جاتا ہے که پلیئنگ الیون میں کون کون ہوگا,تو اسکے جواب میں بھی وہ یہی کہتا ہے که 'معاف کیجئے,میں آپ کو یہ نہیں بتا سکتا۔’ اسکے بعد جب اس سے پوچھا جاتا ہے که'چائے کیسی ہے',تو وہ شخص کہتا ہے'چائے شاندار ہے۔' 

 

ہرش گوینکا نے وڈیو کی نندا کی

پھر سوال پوچھنے والا کہتا ہے, 'اچھا چلو,آپ جا سکتے ہیں'۔ پھر اچانک سوال پوچھنے والا شخص اسے پکڑکر روکتا ہے اور کہتا ہے, 'ایک سیکنڈ رکو,کپ کہاں لیکر جا رہے ہو؟' اس وگیاپن کو دیکھنے کے بعد بھارتیہ پھینس کا غصہ بھڑک اٹھا اور وہ پاکستانی ٹیم کو ٹرول کرنے لگے۔ RPGاینٹرپرائجیس کے چیئرمین ہرش گوینکا نے بھی اس ویڈیو کو اپنے ٹوٹّر ہینڈل پر شیئر کرتے ہوئے اسکی نندا کی۔ انہوں نے لکھا, 'پاکستان کو وشوکپ میں ہونے والے بھارت پاک میچ سے پہلے ہمارے ہیرو ابھینندن کا مذاق اڑانے پر شرم آنی چاہئیے۔ ہمیں اسکا جواب دینا چاہئیے۔'وہیں ایک فین نے1971کے یدھ کی یاد دلاتے ہوئے کہا که تب کا آتم سمرپن بھول گئے کیا؟

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation