Loading...
Kohli says Will be spent the day I retire, won't pick up bat again |جب سننیاس لونگا,پوری طرح باہر ہو جاؤنگا,دوبارہ بیٹ نہیں اٹھاؤنگا:کوہلی- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

کرکٹ/ جب سننیاس لونگا,پوری طرح باہر ہو جاؤنگا,دوبارہ بیٹ نہیں اٹھاؤنگا:کوہلی

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 05:20 PM IST


کوہلی کے نام ون ڈے میں38شتک ہیں۔ کوہلی کے نام ون ڈے میں38شتک ہیں۔
X
کوہلی کے نام ون ڈے میں38شتک ہیں۔کوہلی کے نام ون ڈے میں38شتک ہیں۔

  • کوہلی نے کہا سننیاس کے بعد دنیا بھر کے لیگ میں نہیں کھیلونگا
  • انہوں نے کہا جس دن میری ساری اور جا ختم ہو ہوگی,کھیلنا چھوڑ دونگا

سڈنی. پچھلے کچھ سالوں میں انترراشٹریہ کرکٹ سے سننیاس لینے والے کھلاڑی دنیا بھر میں ٹی 20لیگ کھیلتے نظر آ رہے ہیں۔ دکشن افریقہ کے عیبی ڈی ولیرس,نیوزی لینڈ کے برینڈن میکلم,ویسٹئنڈیج کے ڈویو براوو اور آسٹریلیا کے شین واٹسن سہت درجنوں کرکٹر ایسا کر رہے ہیں۔ وہیں,بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی کا اسے لیکر نظریہ الگ ہے۔ انہوں نے کہا, "میں جب سننیاس لونگا,پوری طرح باہر ہو جاؤنگا۔ دوبارہ کبھی بھی بیٹ نہیں اٹھاؤنگا۔"

میں ان لوگوں میں نہیں جو دنیا بھر کے لیگ میں کھیلتا ہو: کوہلی

  1. آسٹریلیائی لیگ بگ بیش میں کھیلنے کے سوال پر کوہلی نے کہا, "وہ سننیاس کے بعد دنیا بھر کے لیگ میں نہیں کھیلینگے۔ مجھے بھوشیہ کے بارے میں نہیں پتہ,لیکن جہاں تک میرا سوال ہے,ابھی میں ادھک کرکٹ کھیل رہا ہوں۔ مجھے نہیں لگتا که میں ان لوگوں میں شامل ہوں جو دنیا بھر کے لیگ میں کھیلتے ہیں۔"

  2. 'سننیاس کے بعد کیا کرونگا پتہ'

    کوہلی نے کہا, "پچھلے پانچ سال میں میں نے بہت کرکٹ کھیلا ہے۔ میں یہ نہیں بتا سکتا که سننیاس کے بعد میں پہلی چیز کیا کرونگا کیونکہ مجھے نہیں لگتا که میں دوبارہ بلا اٹھاؤنگا۔ جس دن میری ساری اور جا ختم ہو ہو جائیگی,کھیلنا چھوڑ دونگا۔"

  3. پچھلے12مہینوں میں بلے باز سدھری

    کوہلی نے ٹیم کے بلیبازوں کی تریپھ کرتے ہوئے کہا, "ورل‍ڈکپ سے پہلے ہمارا بلے باز کرم مضبوط نظر آ رہا ہے۔ پچھلے12مہینے میں ہمارے بلیبازوں نے خود میں سدھار کیا اور بہترین نتیجے دیئے۔ اس میں اوپنرس کی بھومکا مہتوپورن رہی ہے۔"

Astrology

Recommended

Click to listen..
Web Tranliteration/Translation