Loading...
Virat Kohli Reacts On Hardik Pandya, KL Rahul's TV Show controversy |ہاردک پنڈیا کے بیان پر کوہلی نے کہا ہم انکے وچاروں سے اتفاق نہیں رکھتے- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

چیٹ شو وواد/ ہاردک پنڈیا کے بیان پر کوہلی نے کہا ہم انکے وچاروں سے اتفاق نہیں رکھتے



کوہلی نے ون ڈے میں کل38شتک لگائے ہیں-فاعل فوٹو۔ کوہلی نے ون ڈے میں کل38شتک لگائے ہیں-فاعل فوٹو۔
بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا-فاعل فوٹو۔ بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا-فاعل فوٹو۔
کافی ود کرن کے سیٹ پر کرن جوہر کے ساتھ ہاردک اور راہل-فاعل فوٹو۔ کافی ود کرن کے سیٹ پر کرن جوہر کے ساتھ ہاردک اور راہل-فاعل فوٹو۔
X
کوہلی نے ون ڈے میں کل38شتک لگائے ہیں-فاعل فوٹو۔کوہلی نے ون ڈے میں کل38شتک لگائے ہیں-فاعل فوٹو۔
بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا-فاعل فوٹو۔بورڈ نے ہاردک کو کارن بتاؤ نوٹس بھیجا تھا-فاعل فوٹو۔
کافی ود کرن کے سیٹ پر کرن جوہر کے ساتھ ہاردک اور راہل-فاعل فوٹو۔کافی ود کرن کے سیٹ پر کرن جوہر کے ساتھ ہاردک اور راہل-فاعل فوٹو۔

  • ہاردک پنڈیا نے کرن جوہر کے چیٹ شو میں آپتیجنک ٹپنی کی تھی
  • انہوں نے کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہونے کی بات کہی تھی

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 02:05 PM IST

کھیل ڈیسک.بھارتیہ کپتان وراٹ کوہلی نے ہاردک پنڈیا لوکیش راہل کے چیٹ شو وواد پر آخرکار چپی توڑی۔ انہوں نے کہا, "بھارتیہ کرکٹ ٹیم اور ذمیدار کرکیٹرس کے ناطے ہم انکے وچاروں سے اتفاق نہیں رکھتے۔ انہوں نے جو بھی کہا وہ ویکتیگت ہے۔ ابھی بورڈ کے فیصلے کا انتظار کر رہے ہیں۔"ہاردک اور راہل پچھلے دنوں کرن جوہر کے شو میں شامل ہوئے تھے۔ اس میں پنڈیا نے کئی مہلاؤں کے ساتھ سمبندھ ہونے کی بات کہی تھی۔

پنڈیا راہل پر لگ سکتا ہے دو ون ڈے کا پرتیبندھ

  1. پنڈیا کے اس بیان کے بعد بی بی سی آئی کے پرشاسکوں کی سمتی(سیؤئے)نے کارن بتاؤ نوٹس جاری کیا تھا۔ اسکے بعد ہاردک نے ساروجنک روپ سے معافی مانگی,لیکن بورڈ دونوں پر دو ون ڈے کا پرتیبندھ لگانے کا سوچ رہا ہے۔

  2. کوہلی نے کہا, "بھارتیہ کرکٹ ٹیم کے نجرئے سے دیکھیں تو ڈریسنگ روم کے ماحول میں اس وواد کے کارن کوئی بدلاؤ نہیں آیا ہے۔ اس سے ہماری کھیل بھاوناؤں پر کوئی اثر نہیں پڑےگا۔ ٹیم کامبنیشن کو لیکر فیصلے کے بعد ہی نرنیہ لیا جائیگا۔ جررت ہونے پر ہاردک کی جگہ روندر جڈیجہ کو ٹیم میں لیا جا سکتا ہے۔"

  3. وواد کے بعد ہاردک نے معافی مانگتے ہوئے کہا تھا, "میں ایک چیٹ شو پر گیا تھا۔ میں نے کچھ ٹپنیاں کیں اور اس دوران میں نے اس بات کا دھیان نہیں دیا که اس سے کسی کی بھاونائیں آہت ہو سکتی ہیں۔ میں تہ دل سے اسکے لئے معافی مانگتا ہوں۔"

  4. ہاردک نے آگے کہا تھا, "میں آپ کو بھروسہ دلانہ چاہتا ہوں که یہ میں نے دربھاونا کے چلتے یا سماج کے کسی خاص ورگ کو برا دکھانے کے لئے نہیں کیا ہے۔ ایمانداری سے,میں شو کے نیچر کے مطابق اس میں زیادہ کھو گیا۔ میرا مطلب کسی بھاوناؤں کا اپمان کرنا یا انہیں آہت کرنا نہیں تھا۔"

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation