Loading...
Yuvraj Singh Retirement; Yuvraj Singh Gets a Proper Farewell, Says Kapil Dev |کپل دیو بولے یوراج کو میدان سے وداعی ملنی چاہئیے تھی,وہ میری آل ٹائم ایکادش میں رہینگے- Dainik Bhaskar

کرکٹ/ کپل دیو بولے یوراج کو میدان سے وداعی ملنی چاہئیے تھی,وہ میری آل ٹائم ایکادش میں رہینگے



یوراج سنگھ اور کپل دیو۔ یوراج سنگھ اور کپل دیو۔
X
یوراج سنگھ اور کپل دیو۔یوراج سنگھ اور کپل دیو۔

  • یوراج نے میدان سے زیادہ کامیابی آگے کی زندگی میں پائے:کپل دیو
  • کپل دیو کی کپتانی میں بھارتیہ ٹیم نے1983میں پہلی بار ورلڈ کپ جیتی تھی

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:17 PM IST

کھیل ڈیسک.ٹیم انڈیا کے پورو کپتان کپل دیو نے کہا ہے که یوراج سنگھ کو میدان سے وداعی ملنی چاہئیے تھی۔1983میں ٹیم انڈیا کو پہلا ورلڈ کپ دلانے والے کپتان نے کہا که یووی کو دیش ہی نہیں بلکہ انترراشٹریہ کرکٹ جگت بھی ایک ہیرو کی طرح دیکھتا ہے۔ کپل نے یہ بھی کہا که وہ جب بھی اپنی آل ٹائم ورلڈ الیون ٹیم تیار کرینگے.اس میں یوراج سنگھ کا نام نشچت روپ سے ہوگا۔ 

 

ایک کاریہ کرم کے دوران کپل نے کہا, “یوراج ہمیشہ میری آل ٹائم پلیئنگ 11میں رہینگے۔ اس جیسے کھلاڑی کو تو میدان سے وداعی دی جانی چاہئیے۔ اسنے جس طرح کرکٹ کھیلی اور جس طرح مشکلوں کا سامنا کیا,وہ پریرنا دیتا ہے۔ میں اسے شبھ کامنائیں دیتا ہوں که اسنے میدان پر جتنی سپھلتا حاصل کی,اس سے بھی زیادہ کامیابی وہ آگے کی زندگی میں پائے۔”یوراج ہی نہیں بلکہ ویریندر سہواگ,راہل دروڑ,وی وی ایس لکشمن اور گوتم گمبھیر جیسے شاندار کرکیٹرس کو بھی میدان سے وداعی نہیں مل پائی تھی۔ 

 

روہت نے کہا تھا  آپ بہتر وداعی کے حقدار تھے
یووی کے سننیاس پر روہت شرما نے ٹویٹ کر کہا تھا, ‘آپ کو نہیں پتہ ہے که اس دوران آپنے کیا پایا ہے۔ لو یو بھائی,آپ بہتر وداعی کے حقدار تھے۔’روہت کے ٹویٹ پر یوراج نے جواب دیا۔ انہوں نے لکھا, ‘آپ کو پتہ ہے که مجھے اندر ہی اندر کیا پھیل ہو رہا ہے! لو یو بھائی,تم ایک لیجینڈ بنو۔’

 

یوراج کے نام17انترراشٹریہ شتک
یوراج نے40ٹیسٹ کی62پاریوں میں33.92کے اوسط سے1900رن بنائے ہیں۔ اس میں3شتک اور11اردھشتک بھی ہیں۔ انہوں نے304ون ڈے کی278پاریوں میں36.55کے اوسط سے8701رن بنائے۔ یوراج نے ون ڈے انٹرنیشنل میں14شتک اور52اردھشتک لگائے۔ انہوں نے58ٹی 20انٹرنیشنل بھی کھیلے۔ اس میں28.02کے اوسط سے1177رن بنائے۔ سکسر کنگ نے ٹیسٹ میں9,ون ڈے میں111اور ٹی 20انٹرنیشنل میں28وکیٹ بھی لئے ہیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation