Loading...
3 UK Confirms it Will Work With Huawei For 5G Networks |ہواوے کے ساتھ ملکر5Gموبائل نیٹ ورک پر کام کریگی3یو کے کمپنی- Dainik Bhaskar

لندن ٹیک ویک/ ہواوے کے ساتھ ملکر5Gموبائل نیٹ ورک پر کام کریگی3یو کے کمپنی



3 UK Confirms it Will Work With Huawei For 5G Networks
X
3 UK Confirms it Will Work With Huawei For 5G Networks

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 06:11 PM IST

گیجیٹ ڈیسک. چینی کمپنی ہواوے کو اس سمیہ5Gموبائل نیٹ ورک کی وجہ سے کافی مشکلوں کا سامنا کرنا پڑ رہا ہے۔ خاص کر امریکہ اور ہواوے کے بیچ کافی تناتنی چل رہی ہے۔ اس بیچ, 3یو کے کمپنی نے لندن ٹیک ویک کے دوران اعلان کیا که وہ ہواوے کے ساتھ ملکر5Gنیٹ ورک کو یونائٹیڈ کنگڈم میں رولاؤٹ کریگی۔3یو کے کمپنی کےRANاور ڈوائسیج ٹیکنولاجی کے ہیڈ ڈاکٹر ایرولے ہیسپایدر نے کہا که کمپنی ہواوے نیٹ ورک اکیپمینٹ کا استعمال کریگی۔ انہوں نے کہا که وہ یو کے کا سب سے تیز5Gنیٹ ورک تیار کرینگے۔

 

25شہروں میں دیتی ہے سروس

 

3یو کے کمپنی یونائٹیڈ کنگڈم کے ابھی25شہروں کا موبائل نیٹ ورک کور کرتی ہے,جسمیں لندن,کارڈف,گلاسگو,برمنگھم,مینچیسٹر,اور لورپول بھی شامل ہیں۔ یہاں پر5Gموبائل نیٹ ورک لانچ کرنے والی یہ تیسری کمپنی ہوگی۔ ایئی نام کی کمپنی پہلے ہی یہاں5Gنیٹ ورک کو رولاؤٹ کر چکی ہے۔ وہیں,ووڈافون اگست میں5Gنیٹ ورک کو رولاؤٹ کرنے والی ہے۔ حالانکہ,یہ دونوں کمپنیاں ہواوے میٹ ایکس5Gسمارٹپھون کو5Gنیٹ ورک سپورٹ نہیں کرتیں۔

 

ہیسپایدر کو اس بات کا یقین ہے که100MHz 5Gسپیکٹرم بینڈوتھ5Gموبائل نیٹ ورک کے لئے آئڈل سپیڈ ہے۔ اگر موبائل آپریٹرس100MHzبینڈوتھ کو یوج کرتے ہیں تب انہیں قریب340Mbpsکی سپیڈ آفر کی جائیگی۔ اسکے بعد بھی ضرورت کو دیکھ کر اس سپیڈ کو دوگنا کیا جا سکتا ہے۔ ورتمان میں3یو کے کے بعد140MHzسپیڈ والا سپیکٹرم ہے۔

 

3یو کے کے پاس ابھی10ملین(قریب1کروڑ)کسٹمرس ہیں,جو ڈیلی اوسطاً8.3GBڈیٹا کنجیوم کرتے ہیں۔ اسے ایسا لگتا ہے که5Gکے آنے کے بعد2025تک اوسطاً90GB 5Gڈیٹا کنجیوم کیا جائیگا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation