Loading...
apple cutting iphone production by 10 percent between january march |جنوری سے مارچ تک4سے4.3کروڑ آئیپھون کا ہی پروڈکشن ہوگا,پچھلے سال اسی دوران5.21کروڑ فون بنے تھے- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

مشکل میں ایپل/ جنوری سے مارچ تک4سے4.3کروڑ آئیپھون کا ہی پروڈکشن ہوگا,پچھلے سال اسی دوران5.21کروڑ فون بنے تھے

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 12:19 PM IST


apple cutting iphone production by 10 percent between january march
X
apple cutting iphone production by 10 percent between january march

  • ایپل کو2018-19کی آخری تماہی میں کم ریوینیو ہونے کا انومان,اسی لئے10%پروڈکشن گھٹایا
  • آئیپھون کے سبھی نئے ماڈل ایکس,ایکسئیس میکس اور ایکسار کا پروڈکشن کم ہوگا
  • سی ای او ٹم کک کا کہنا تھا امریکہ اور چین کے بیچ چل رہے ویوپار تناؤ کے کارن ریوینیو پر اثر

گیجیٹ ڈیسک. ایپل نے2019کی پہلی تماہی کے لئے اپنے راجسو انومان میں کٹوتی کے ایک سپتاہ بعد جنوری مارچ تماہی کے لئے آئیپھون کا پروڈکشن10%کم کرنے کا فیصلہ کیا ہے۔ نکیئی ایشیاء رویو نے بدھوار کو یہ جانکاری دی۔ پچھلے دو مہینوں میں یہ دوسری بار ہے جب آئیپھون نرماتا نے پھلیگشپ ڈیوائس کے پروڈکشن میں کٹوتی کی ہے۔ ایپل نے پچھلے مہینے سپلایرس سے پروڈکشن کم کرنے کو کہا ہے۔ 

جنوری مارچ میں4سے4.3کروڑ آئیپھون بنینگے

  1. آئیپھون کے سبھی نئے ماڈل ایکسئیس میکس,ایکسئیس اور ایکسار کا پروڈکشن کم کیا جائیگا۔ ہر سپلایر کے لئے پروڈکشن میں کمی کا سطر الگ الگ رکھا گیا ہے۔ کل ملاکر کٹوتی10%کی ہے۔ 

  2. اب نئے اور پرانے آئیپھون ماڈل ملاکر جنوری مارچ کواٹر کے لئے4کروڑ سے4.3کروڑ یونٹ کا پروڈکشن ہوگا۔ پہلے4.7-4.8کروڑ یونٹ کا پروڈکشن ہونا تھا۔ 

  3. جنوری مارچ2018کی تلنا میں پروڈکشن میں20%کی کمی ہوگی۔ پچھلے سال اس کوارٹر میں5.21کروڑ آئیپھون کا پروڈکشن ہوا تھا۔ پورے معاملے پر ایپل کی اور سے کوئی پرتکریا نہیں آئی ہے۔ 

ایپل کو آخری تماہی میں84عرب ڈالر ریوینیو ملنے کی امید

  1. ایپل کے سی ای او ٹم کک نے2جنوری کو نویشکوں کو بھیجے ایک پتر میں کہا تھا که2018-19کی آخری تماہی میں کمپنی کو84عرب ڈالر راجسو ملنے کی امید ہے۔ پہلے یہ انومان89سے لیکر93عرب ڈالر تک کا تھا۔ 

  2. کک نے کہا تھا که امریکہ کے ساتھ چین کے چل رہے ویوپار تناؤ کے کارن کمپنی کے راجسو پر اثر ہوا ہے۔ ساتھ ہی چین کی ارتھویوستھا میں مندی نے بھی کمپنی کے راجسو کو پربھاوت کیا ہے۔ 

  3. انہوں نے کہا تھا که کمپنی نے کچھ ابھرتے ہوئے بازار میں چنوتیوں کا انومان لگایا تھا۔ لیکن,گریٹر چائنہ میں مندی کا انومان نہیں لگا پائی تھی۔ آئیپھون کے سپلائی چین میں شامل انیہ کمپنیوں پر بھی پڑ رہا ہے۔

  4. پر سی ای او ٹم کک کی سیلری2018میں22%بڑھی

    ایپل ان دنوں بھلے ہی مشکلوں سے جوجھ رہی ہو,لیکن اسکے سی ای او ٹم کک کا پیکیج پچھلے سال22%بڑھا۔ اب کک کا سالانہ پیکیج15.7ملین ڈالر(قریب110کروڑ رپئے)ہو گیا ہے۔ یہ جانکاری سیکورٹی اینڈ ایکسچینج میں دائر پھائلنگ سے سامنے آئی ہے۔ کک کی بیسک سیلری21کروڑ رپئے ہے۔ انہیں85کروڑ رپئے کا بونس اور چار کروڑ رپئے انیہ مد میں دیئے گئے ہیں۔ لگاتار دوسرے سال کک کے پیکیج میں بڑھوتری کی گئی ہے۔ 

Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation