Loading...
artificial intelligence will stops you from sharing netflix password with friends |نیٹپھلکس کا پاسورڈ دوستوں سے شیئر کرنا ہوگا مشکل,آرٹی فیشیل انٹیلجینس کی مدد سے اسے روکا جائیگا- Dainik Bhaskar

سیئییس/ نیٹپھلکس کا پاسورڈ دوستوں سے شیئر کرنا ہوگا مشکل,آرٹی فیشیل انٹیلجینس کی مدد سے اسے روکا جائیگا



artificial intelligence will stops you from sharing netflix password with friends
X
artificial intelligence will stops you from sharing netflix password with friends

  • ویڈیو ساپھٹوییر پرووائڈر کمپنی سنامیڈیا نے سیئییس میں ایائی آدھارت سسٹم پیش کیا ہے
  • ساپھٹوییر کی مدد سے پتہ چلیگا یوجر نے اپنا اکاؤنٹ پاسورڈ کسے اور کہاں شیئر کیا ہے
  • رپورٹ کے مطابق,پاسورڈ شیئرنگ سے2021تک پہ ٹی وی کا ریوینیو9.9بلین ڈالر اور اوٹیٹی کا ریوینیو1.2بلین ڈالر کم ہوگا

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 12:15 PM IST

گیجیٹ ڈیسک. اب نیٹپھلکس اور امیجن پرائم ویڈیو جیسی ویڈیو سٹریمنگ سروس کا پاسورڈ دوستوں سے شیئر کرنا مشکل ہو سکتا ہے۔ دراصل,لاس ویگاس میں چل رہے کنجیومر الیکٹرانک شو(سیئییس)میں ویڈیو ساپھٹوییر پرووائڈر کمپنی سنامیڈیا نے آرٹی فیشیل انٹیلجینس(ایائی)پر آدھارت ایک سسٹم پیش کیا ہے,جسکی مدد سے ویڈیو سٹریمنگ سروس دینے والی کمپنی یوجر کے اکاؤنٹ کو ٹریک کر سکیں گے۔ کمپنی کے مطابق,یہ ساپھٹوییر یہ پتہ لگانے میں سکشم ہوگا که کون سے یوجر لاگ ان ہیں اور انہوں نے اپنا اکاؤنٹ پاسورڈ کہاں شیئر کیا ہے۔


پاسورڈ شیئرنگ سے کمپنیوں کو نقصان
حال ہی میں ریسرچ فرم میگڈ(Magid)نے اپنی ریسرچ میں دعویٰ کیا تھا که26%لوگ ویڈیو سٹریمنگ سروس کا اکاؤنٹ پاسورڈ دوسرے لوگوں کے ساتھ شیئر کرتے ہیں۔ وہیں پارکس ایسوسئیٹ نے اپنی ریسرچ میں انومان لگایا تھا که,اکاؤنٹ پاسورڈ شیئرنگ کی وجہ سے2021تک پہ ٹی وی کے ریوینیو میں9.9بلین ڈالر اور اوور د ٹاپ(اوٹیٹی)کے ریوینیو میں1.2بلین ڈالر کی کمی آ سکتی ہے۔

پتہ چل سکےگا یوجر نے اپنا اکاؤنٹ کہاں اور کسے شیئر کیا؟

  1. سنامیڈیا کا کہنا ہے که اس ساپھٹوییر کی مدد سے کمپنیوں کو اپنے نقصان میں کمی لانے میں مدد ملے گی۔ کمپنی کے مطابق,یہ ساپھٹوییر اکاؤنٹ پاسورڈ شیئرنگ ایکٹیوٹی پر نظر رکھنے کے لئے بہیویرل اینالٹکس اور مشین لرننگ کا استعمال کرتا ہے۔

  2. کمپنی کا کہنا ہے که ایائی آدھارت اس ساپھٹوییر کا استعمال کر کمپنیاں تے کر سکینگی که ایک اکاؤنٹ کا کتنے یوجر استعمال کر سکتے ہیں,تاکہ یوجر اپنا اکاؤنٹ پاسورڈ اپنے پریوار کے ساتھ شیئر کر سکے۔

  3. اسکے علاوہ,کسی بھی طرح کی دھوکادھڑی کو روکنے کے لئے یہ ساپھٹوییر سبسکرائبر ڈیٹابیس کی نگرانی کر سکتا ہے۔ کمپنی کے مطابق,اس سے پتہ لگایا جا سکےگا که اکاؤنٹ کا استعمال کہاں اور کیسے کیا جا رہا ہے۔

  4. کمپنی نے سمجھایا که,اداہرن کے لئے سٹریمنگ سروس کمپنیاں اس ساپھٹوییر سے پتہ لگا سکینگی که یوجر اپنے اکاؤنٹ کا استعمال اپنے گھر پر ہی کر رہا ہے یا کہیں اور۔ ساتھ ہی پریوار کے علاوہ کسی دوسرے ویکتی سے اکاؤنٹ پاسورڈ شیئر کرنے کی جانکاری بھی اس ساپھٹوییر سے مل جائیگی۔

پاسورڈ شیئر کرنے سے اس طرح روکا جائیگا

  1. کمپنی کے مطابق,ایائی آدھارت اس ساپھٹوییر کی مدد سے یوجر کی لوکیشن اور یوسیج پیٹرن کو ٹریک کیا جائیگا۔

  2. پاسورڈ شیئرنگ کے آدھار پر یوجر کو1سے10تک کی ریٹنگ ملے گی۔1کا مطلب ہوگا یوجر نے کسی سے پاسورڈ شیئر نہیں کیا وہیں10کا مطلب ہوگا که پاسورڈ زیادہ لوگوں کو دیا جا رہا ہے۔

  3. اسکے بعد اس ڈیٹا کے آدھار پر یوجر کو الرٹ میسیج کے ذریعے ایسا نہیں کرنے کی چیتاونی دی جا سکیگی۔

زیادہ لوگوں کو پاسورڈ شیئر کرنے کے لئے پریمیم سبسکرپشن ہوگا

  1. سنامیڈیا کا کہنا ہے که,اکاؤنٹ پاسورڈ شیئرنگ کو ان دیکھا کرنا سٹریمنگ سروس دینے والی کمپنیوں کو بہت مہنگا پڑ رہا ہے۔ کمپنی نے بتایا که انکا نیا ساپھٹوییر کمپنیوں کو ایسے یوجر کے خلاف ایکشن لینے کی شمتا دیتا ہے۔

  2. کمپنی کے مطابق,ساپھٹوییر کے ذریعے پتہ لگا جائیگا که ایک اکاؤنٹ کو کتنے لوگوں کے ساتھ شیئر کیا جا رہا ہے,اگر اکاؤنٹ زیادہ لوگوں کو شیئر کیا جا رہا ہے تو اسکے لئے پریمیم سبسکرپشن دیا جائیگا۔ اس سبسکرپشن کو لینے کے بعد ہی یوجر اپنے اکاؤنٹ کو زیادہ لوگوں تک شیئر کر سکےگا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation