Loading...
One Strike Policy: Facebook restricts live-streaming feature over Christchurch terror attack |ہنسا کی لائیو سٹریمنگ روکنے کے لئے بنائی ون سٹرائک پالسی,اکاؤنٹ پر لگےگا بین- Dainik Bhaskar

فیس بک/ ہنسا کی لائیو سٹریمنگ روکنے کے لئے بنائی ون سٹرائک پالسی,اکاؤنٹ پر لگےگا بین

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 06:08 PM IST



One Strike Policy: Facebook restricts live-streaming feature over Christchurch terror attack
X
One Strike Policy: Facebook restricts live-streaming feature over Christchurch terror attack

  • فوٹو اور ویڈیو وشلیشن تکنیک کے سدھار پر کام,امریکی وشوودیالیوں سے انوبندھ کیا
  • یوجر کسی آتنکوادی سنگٹھن کے بیان کا لنک ساجھا کرتا ہے تو اکاؤنٹ پر بین لگےگا

گیجیٹ ڈیسک. فیس بک نے ہنسا کی لائیو سٹریمنگ اور اسکی شیئرنگ کو روکنے کے لئے ون سٹرائک پالسی بنائی ہے۔ کمپنی نے نیوزی لینڈ کے کرائسٹچرچ میں حملہ آور دوارہ ہنسا کی لائیو سٹریمنگ کے بعد یہ فیصلہ لیا۔ فیس بک میں'انٹیگرٹی'کے وی پی گائے روسین نے بتایا که جن لوگوں نے تے نیم توڑے ہیں,ان پر فیس بک کے لائیو سٹریمنگ فیچر کا غلط استعمال کرنے کے لئے پرتیبندھ لگایا جائیگا۔ اگر کسی یوجر نے فیس بک وال پر ہنسک ویڈیو کی لائیو سٹریمنگ کی ہے,تو وہ آگے اس فیچر کا استعمال نہیں کر پائیں گے۔


روسین نے بتایا که مارچ میں کرائسٹچرچ میں آنتکی حملے کی لائیو سٹریمنگ کی گئی تھی۔ ساتھ ہی,اس ویڈیو کو کئی یوجرس نے شیئر بھی کیا تھا۔ ایسے میں ہماری کوشش ہے که اس طرح کی سروس کو سیمت کیا جائے,تاکہ لوگ فیس بک پر نفرت پھیلانے کا کام نہ کر سکیں۔ اسکے لئے ون سٹرائک پالسی کو لاگو کیا جائیگا۔ اس پالسی کے لاگو ہونے کے بعد جو یوجر اس میں دی گئیں کنڈیشن کا توڑیگا اسکے اکاؤنٹ,یا فیچرس پر پرتیبندھ لگا دیا جائیگا۔

 

فیس بک نے نیوزی لینڈ حملے کے ویڈیو ڈی لٹ کئے

روسین نے کہا که کوئی یوجر کسی آتنکوادی سنگٹھن کے بیان کا لنک ساجھا کرتا ہے,تب یہ بھی پالسی کے خلاف ہوگا۔ اسکے اکاؤنٹ پر پرتیبندھ لگا دیا جائیگا۔ نیوزی لینڈ میں ہوئے آنتکی حملے کے ویڈیو کو فیس بک نے کئی یوجرس کی وال سے ڈی لٹ کیا,لیکن کئی لوگوں نے اسکے ایڈٹیڈ ویڈیو بھی شیئر کئے۔ یہ بھی ہمارے لئے چنوتی ہے۔

 

آرٹی فیشیل انٹیلی جینس کا استعمال کر رہا فیس بک

آسٹریلیا اور نیوزی لینڈ میں نفرت پھیلانے والے گروپس کی پہچان کر انہیں اپنے پلیٹپھارم سے ہٹانے کے لئے فیس بک آرٹی فیشیل انٹیلی جینس کا استعمال بھی کر رہا ہے۔ ایسے گروپس فیس بک کی کوئی بھی سروس یوج نہیں کر پائیں گے۔ فیس بک نے پچھلے دنوں یہ اعلان بھی کیا تھا که وہ شویت راشٹرواد اور شویت الگاوواد کی تعریف یا اسکے سپورٹ کو بین کریگا۔ فیس بک اور انسٹاگرام پر یہ بین اگلے ہفتے لاگو ہو جائیگا۔

 

فیس بک نے فوٹو اور ویڈیو وشلیشن تکنیک میں سدھار کرنے کے لئے امریکہ کے تین وشوودیالیوں کے ساتھ انوبندھ کیا ہے۔ اسکے لئے وہ75لاکھ ڈالر(قریب51کروڑ رپئے)خرچ کر رہا ہے۔

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation