Loading...
fitness trainer loses mental balance after playing pubg in jammu kashmir |لگاتار10دنوں تک گیم کھیلنے سے فٹنیس ٹرینر کی مانسک حالت بگڑی,اب اسپتال میں- Dainik Bhaskar
--Advertisement--

جموں کشمیر/لگاتار10دنوں تک گیم کھیلنے سے فٹنیس ٹرینر کی مانسک حالت بگڑی,اب اسپتال میں

Dainik Bhaskar

Jan 11, 2019, 11:27 AM IST


fitness trainer loses mental balance after playing pubg in jammu kashmir
X
fitness trainer loses mental balance after playing pubg in jammu kashmir

  • فٹنیس ٹرینر گیم کا ایک راؤنڈ پورا کرنے کے بعد وہ خود کو نقصان پہنچانے لگا
  • راجیہ میں اس طرح کا6واں معاملہ,ستھانیہ لوگوں نے راجیہ پال سے اس گیم پر بین لگانے کی مانگ کی

گیجیٹ ڈیسک. آن لائن گیمنگ کی دنیا کے سب سے پاپلر گیم میں سے ایک پبجی کی وجہ سے جموں کشمیر کے ایک فٹنیس ٹرینر کو اسپتال میں بھرتی ہونا پڑا ہے۔ دراصل,یہ ٹرینر لگاتار10دن سے پبجی کھیل رہا تھا,جس وجہ سے اسکے دماغ پر اس گیم کا اثر اس قدر حاوی ہو گیا که وہ اپنا مانسک سنتلن کھو بیٹھا۔ جسکے بعد اسے اسپتال میں بھرتی کرایا گیا ہے۔


اسکے دماغ نے کام کرنا بند کیا

  • فٹنیس ٹرینر کی پہچان تو ظاہر نہیں کی گئی ہے,لیکن بتایا جا رہا ہے که اسنے10دن پہلے ہی پبجی گیم ڈاؤن لوڈ کیا تھا۔
  • لگاتار اتنے دنوں تک گیم کھیلنے کی وجہ سے اسکی دماغی حالت بگڑتی چلی گئی اور گیم کا ایک راؤنڈ پورا کرنے کے بعد وہ خود کو نقصان پہنچانے لگا۔ 
  • فٹنیس ٹرینر کا علاج کر رہے ڈاکٹروں نے میڈیا کو بتایا که اسکی حالت ابھی بھی گمبھیر بنی ہے۔ اسکا مانسک سنتلن بگڑا ہوا ہے۔ ڈاکٹروں کا کہنا ہے که وہ لوگوں کو پہچان تو رہا ہے,لیکن اسکے دماغ پر ابھی بھی گیم کا اثر ہے۔ ڈاکٹروں کے مطابق,اسکا دماغ ٹھیک طرح سے کام نہیں کر پا رہا ہے۔


اب تک6معاملے آئے,گیم پر بین لگانے کی مانگ
جموں کشمیر میں پبجی گیم کی وجہ سے اس طرح کے اب تک6معاملے سامنے آ چکے ہیں,جسکے بعد ستھانیہ لوگوں نے راجیہ پال ستیہ پال ملک سے ملکر اس گیم پر بین لگانے کی مانگ کی ہے۔


pubg

 

گیم کھیلنا بھی مانسک روگ ہوتا ہے

  • پچھلے سال ہی وشو سواستھیہ سنگٹھن(ڈبلیو ایچ او)نے گیم کھیلنے کی لت کو مانسک روگ کی شرینی میں شامل کیا ہے,جسے'گیمنگ ڈسآرڈر'نام دیا گیا ہے۔ شٹ کلینک کے انوسار ٹیک ایڈکشن والوں میں60فیصدی گیمس کھیلتے ہیں۔20فیصدی پورن سائٹ دیکھنے والے ہوتے ہیں۔ باقی20فیصدی میں سوشل میڈیا,واٹسئیپ آدی کے مریض آتے ہیں۔
  • شٹ(سروسیس فار ہیلدی یوج آف ٹیکنولاجی)کلینک کے ڈاکٹر منوج کمار شرما کا کہنا ہے که گیم کھیلنے کی وجہ سے خود کا خود پر نینترن ختم ہو رہا ہے۔ گیم کھیلتے ہیں تو کھیلتے ہی رہتے ہیں۔ جیون شیلی میں ایک ہی ایکٹیوٹی رہ گئی ہے۔ انکا کہنا ہے که گیم کھیلنے سے ہونے والے نقصان کی جانکاری بھی ہوتی ہے,لیکن اسکے باوجود آپ کھیلتے رہتے ہیں۔


دنیا بھر میں2.3عرب گیمرس,ان میں سے22کروڑ بھارت میں

  • گیمنگ اینالٹکس فرم نیوزو کے مطابق دنیا بھر میں آج گیمنگ انڈسٹری کی کمائی138عرب ڈالر(قریب9700عرب رپئے)سے زیادہ کی ہو چکی ہے۔ اس میں لگ بھگ51فیصدی حصے داری موبائل سیگمینٹ کی ہے۔ 
  • وہیں,گیمنگ ریوینیو کے معاملے میں بھارت ٹاپ20دیشوں میں آتا ہے۔2021تک گیمنگ مارکیٹ کی کمائی100عرب ڈالر سے ادھک ہونے کی سنبھاونا ہے۔ نیوزو کے مطابق پوری دنیا میں2.3عرب گیمرس ہیں۔ اس میں22کروڑ گیمرس بھارت سے ہیں۔
Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation