Loading...
Switch Your DTH Operator Without Changing Set Top Box |پورٹیبلٹی لاگو ہونے پر سیٹ ٹاپ باکس بدلے بنا بدل سکیں گے کیبل یا ڈیٹیئیچ آپریٹر- Dainik Bhaskar

سودھا/پورٹیبلٹی لاگو ہونے پر سیٹ ٹاپ باکس بدلے بنا بدل سکیں گے کیبل یا ڈیٹیئیچ آپریٹر

Dainik Bhaskar

May 15, 2019, 11:18 AM IST


Switch Your DTH Operator Without Changing Set Top Box
X
Switch Your DTH Operator Without Changing Set Top Box

گیجیٹ ڈیسک. سنسار کا ہر ویکتی کنجیومر ہے۔ وہ اپنے جنم کے دن سے ہی کسی نہ کسی وستو کا اپبھوگ شروع کر دیتا ہے۔ اس میں کئی بار ہمیں دھوکا ملتا ہے,تو کئی بار بھروسہ کر ہم ٹھگے بھی جاتے ہیں۔ ایسے میں ہم اس سیریز میں آپ کو ان ادھیکاروں اور معاملوں کے بارے میں بتائینگے جنہیں جاننا ضروری ہے۔

 

ایک اپبھوکتا کے طور پر کیبل ٹی وی یا ڈیٹیئیچ سیوا پرداتا کی من مانی کا شکار ہر ویکتی کو ہونا پڑتا ہے۔ تمام پریشانیوں اور سیوا پرداتا کی ہٹھدھرمتا کے باوجود کنیکشن بدلنا آسان نہیں ہوتا,کیونکہ نئے کنیکشن کے ساتھ نیا سیٹ ٹاپ باکس لینا پڑتا ہے۔ اسکے علاوہ انسٹالیشن اور انیہ چارج الگ سے دینے ہوتے ہیں۔ اپبھوکتا اس خرچ کی وجہ سے ناراضگی کے باوجود کنیکشن نہیں بدل پاتا ہے اور یہی بات آپریٹر کی من مانی کو بڑھاتی ہے۔ لیکن,قریب دس سالوں سے چل رہی بحث کے بعد اب ٹرائی اس سال کے آخر تک کیبل اور ڈیٹیئیچ پورٹیبلٹی شروع کرنے کا دعویٰ کر رہا ہے۔ اس سودھا کے شروع ہونے پر موبائل کی طرح بنا سیٹ ٹاپ باکس بدلے آپ اپنے آپریٹر کو بدل سکیں گے۔

  • سال کے انت تک شروع ہوگی سروس

    نیا ٹیرف لاگو ہونے کے بعد ویسے بھی اپبھوکتا اب اپنی مرضی کے چینل دیکھ سکتا ہے,اس سے ایسے چینلوں پر دباوٴ آ گیا ہے جن کا سطر اچھا نہیں ہے۔ کئی پہ چینل راتورات فری ٹو ایئر ہو گئے اور آپریٹر سو چینل چننے کے باوجود ایسے فری چینلوں کو بنا کسی اترکت شلک کے دکھا رہے ہیں۔ پورٹیبلٹی شروع ہونے سے آپریٹر پر بھی اپبھوکتا کا دباوٴ بڑھ جائیگا اور وہ بہتر سودھا دینے کے لئے مجبور ہوگا۔ حال ہی میں ایک آپریٹر نے ایسا کارڈ جاری کیا ہے,جسے کسی بھی آپریٹر کے سیٹ ٹاپ باکس میں لگاکر اسکے ڈیٹیئیچ کو دیکھا جا سکتا ہے۔ ٹیلی کام ریگلیٹری اتھارٹی آف انڈیا(ٹرائی)کے چیئرمین آر.ایس.شرما کہتے ہیں که اس سال کے انت تک سیٹ ٹاپ باکس بدلے بنا ڈیٹیئیچ اور کیبل سیوا پرداتا کو بدلنے کی سودھا شروع ہو جائیگی۔ وہ بتاتے ہیں که پچھلے دو ورشوں سے وہ سیٹ ٹاپ باکس کو ایسا بنانے کی کوشش کر رہے تھے,جس سے اسے کسی بھی آپریٹر کی سیوا کے لئے استعمال کیا جا سکے۔ اسکا بڑا حصہ پورا ہو گیا ہے اور بزنس سے جڑی کچھ چنوتیاں باقی ہیں,جنہیں اس سال کے آخر تک سلجھا لیا جائیگا۔

  • سروس کا ہو رہا ورودھ:ٹرائی چیئرمین

    حالانکہ,اس سیوا کو لاگو کرنے کا ڈیٹیئیچ اور کیبل سیوا دینے والوں کی اور سے ورودھ کیا جا رہا تھا۔ اسلئے یہ آسانی سے لاگو ہو پائیگی,اس میں سندیہ ہے۔ نئے ٹیرف کو لاگو کرانے میں بھی ٹرائی کو پسینہ آ گیا تھا۔ کئی مہینوں کی قانونی لڑائی کے بعد ہی وہ لاگو ہو سکا۔ ٹرائی کا کہنا ہے که جب ہم نے نیا ٹیرف لاگو کرا دیا تو کیبل و ڈیٹیئیچ پورٹیبلٹی بھی لاگو ہوکر ہی رہیگی۔ شرما کہتے ہیں که ہم اس پر لگاتار کام کر رہے ہیں۔

  • یونیورسل سیٹ ٹاپ باکس کی ہو سکتی ہے ضرورت

    ابھی تک کیبل و ڈیٹیئیچ پورٹیبلٹی لاگو کرنے میں سب سے بڑی دقت سیٹ ٹاپ باکس کا الگ الگ ساپھٹوییر تھا اور اسے آپریٹر دوارہ کنپھیگر کیا جاتا تھا,جس سے ایک آپریٹر کا سیٹ ٹاپ باکس دوسری کمپنی کے ساپھٹوییر کو سپورٹ نہیں کرتا تھا۔ یدی یونیورسل سیٹ ٹاپ باکس ہو تو یہ سمبھو تھا۔ ٹرائی کا کہنا ہے که وہ ایسے سیٹ ٹاپ باکس چاہتے ہیں,جن میں پہلے سے کوئی ساپھٹوییر لوڈ نہ ہو۔ اپبھوکتا بازار سے بلینک سیٹ ٹاپ باکس لے اور بعد میں اس میں سافٹ ویئر لوڈ ہو۔ اس سے آپ کا سیٹ ٹاپ باکس اس بات سے سوتنتر رہیگا که آپریٹر کون ہے۔ آپ جیسے ہی آپریٹر بدلینگے,اسکا ساپھٹوییر لوڈ ہو جائیگا۔

  • آپریٹرس کی من مانی سے ملے گی مکتی

    ٹرائی قریب دس ورشوں سے اس کوشش میں تھا که اپبھوکتاؤں کو آپریٹرس کی من مانی سے کس طرح مکتی دلائی جائے۔ اسنے کئی بار اس بارے میں کچھ دشا نردیش جاری بھی کئے,لیکن وہ بہت اسرکارک نہیں رہے۔2015میں بھی ٹرائی نے اس طرح کے آدیش جاری کئے تھے,اس میں کہا گیا تھا که اگر اپبھوکتا اپنے آپریٹر کو بدلنا چاہتا ہے تو آپریٹر استعمال کئے گئے سیٹ ٹاپ باکس کو واپس لے۔ اسکے علاوہ وہ ایسی سکیم بھی لا سکتا ہے,جسمیں سیٹ ٹاپ باکس کرائے پر دینے کی ویوستھا ہو,لیکن یہ سبھی آدیش کبھی عمل میں نہیں لائے جا سکے۔ حالانکہ اب ٹرائی کے رخ سے لگتا ہے که اپبھوکتاؤں کو جلد ہی کیبل و ڈیٹیئیچ پورٹیبلٹی کی سودھا مل سکیگی۔

COMMENT

کس پارٹی کو ملینگی کتنی سیٹیں؟اندازہ لگائیں اور انعام جیتیں

  • پارٹی
  • 2019
  • 2014
336
60
147
  • Total
  • 0/543
  • 543
کانٹیسٹ میں پارٹسپیٹ کرنے کے لئے اپنی ڈٹیلس بھریں

پارٹسپیٹ کرنے کے لئے دھنیواد

Total count should be

543
Web Tranliteration/Translation