Loading...
Uber gives a first inside look of its new flying air taxis, know taxi fare, cost and interior images |ابر فلائنگ ٹیکسی کا پہلا آپھشیل لک جاری,دعویٰ پارمپرک ہیلکاپٹر سے سستی ہوگی اسکی اڑان- Dainik Bhaskar

لیٹیسٹ/ ابر فلائنگ ٹیکسی کا پہلا آپھشیل لک جاری,دعویٰ پارمپرک ہیلکاپٹر سے سستی ہوگی اسکی اڑان



X

  • کمپنی کا دعویٰ اسے2023میں بازار میں اتارا جائیگا, 2021سے ہی اسکی ٹیسٹنگ شروع ہوگی
  • شروعات میں اسے ڈلاس,ٹیکساس کے ساتھ لاس اینجیلس میں لانچ کیا جائیگا
  • اس میں چاپ پیسنجر بیٹھ سکیں گے,یہ 320Kmph کی رفتار سے اڑان بھرنے میں سکشم ہوگا

Dainik Bhaskar

Jun 12, 2019, 04:32 PM IST

گیجیٹ ڈیسک.ابر نے اپنی نئی فلائنگ ٹیکسی کو پہلی بار دنیا کے سامنے پیش کر دیا ہے,اس میں لوگوں کو اسکے انٹیریر اور فیچرس دیکھنے کو موقع ملا۔ اس سے پہلے کمپنی اسکے پروٹوٹائپ ماڈل کو شو کیس کیا تھا۔ کمپنی نے کہا که وہ اپنی اس ایئر ٹیکسی سروس کو2023سے شروع کرینگے حالانکہ2021سے ہی اسکی ٹیسٹنگ شروع ہو جائیگی۔ اسکا کرایا کتنا ہوگا اسے لیکر کمپنی نے کوئی جانکاری نہیں دی لیکن اتنا ضرور بتایا که اس میں اڑان بھرنا پارمپرک ہیلکاپٹر کی تلنا میں کافی سستا ہوگا۔

فرینچ کمپنی نے ڈیزائن کیا انٹیریر

  1. ابر ایئر ٹیکسی کی پہلی اڑان کو ڈالاس,ٹیکساس کے ساتھ لاس اینجیلس میں شروع که جائیگی,اسکے بعد اسے انیہ دیشوں میں شروع کیا جائیگا۔ 

  2. کمپنی نے ایئر ٹیکسی کے اندر کے لک کو سالانہ ہونے والی ابر ایلیویٹ فلائنگ ٹیکسی کانپھرینس(واشنگٹن,ڈی سی)میں پیش کیا ہے۔ اسکے اندر کے کئی حصے پارمپرک ہیلکاپٹر سے ملتے جلتے ہیں لیکن میڈیا رپورٹ کے مطابق اس میں کئی مول سودھائیں نہیں ہے,جو رائڈ شیئرنگ وھیکل اور اییروپلین سے امید کی جاتی ہے۔ لیکن ہائٹیک گیجیٹ اور فیچرس نہ ہونے کے باوجود یہ کافی لگزری لگ رہا ہے۔

  3. میڈیا رپورٹس کے مطابق اسکے انٹیریر کو فرینچ ایروسپیس کمپنی ساپھران نے ڈیزائن کیا ہے۔ اس میں کئی اپیوگی چیزیں جیسے کپ ہولڈر,انٹریکٹو سکرین,چارجر اور سیٹبیک پاکیٹ نہیں ہے۔ ابر کی ایئر ٹیکسی میں چار پیسینجرس کے بیٹھنے کی سودھا ہے,جو بنا کسی پریشانی کے انہیں ڈیسٹنیشن تک پہنچائیگا۔

  4. اس میں چار سیٹ اور چار کھڑکیوں ہیں۔ اسکی سیٹ کو بنانے میں ہائی کلالٹی لیدر کا اپیوگ کیا گیا ہے۔ اسکے انٹیریر میں الیکٹرک بلو لائٹس دی گئی ہے۔ کمپنی کا کہنا ہے که شروعات میں اس سے سفر تھوڑا مہنگا لگ سکتا ہے لیکن اسکے شروع ہو جانے کے کچھ ہی سالوں کے بھیتر اس سے سفر کار خریدنے سے زیادہ سستا ہو جائیگا۔

  5. کیا ہے ابر ایئر ٹیکسی میں خاص

    • ابر ایئر چھوٹے اور الیکٹرک ایئرکرافٹ کا نیٹ ورک ہے جو گھنی آبادی والے شہروں میں شروع کی جائیگی۔ یہ چار پیسینجرس کو لیکر اڑان بھرنے میں سکشم ہوگا۔
    • یہ ورٹکل ٹیک آف اور لیڈنگ کریگا جو پارمپرک ہیلکاپٹر سے کافی الگ ہوگا۔ اسکے ساتھ ہی یہ ہیلکاپٹر سے سرکشت,اپھورڈیبل اور ایکو فرینڈلی ہوگا۔ یوجر اسے ابر ایپ سے بک کر سکیں گے,جیسے ابھی ٹیکسی بک کی جاتی ہے۔
    • کمپنی کا دعویٰ ہے که یہ آل الیکٹرک ایئرکرافٹ320کلومیٹر پرتی گھنٹہ تک کی رفتار سے اڑان بھرنے میں سکشم ہوگا۔ یہ ڈیڈھ گھنٹے کا سفر30منٹ میں پورا کریگا۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation