Loading...
WhatsApp Said to Bring 'Quick Edit Media Shortcut' for Media Files You Send Receive in Chats Groups |واٹسئیپ میں آئیگا'کوک ایڈٹ میڈیا شارٹ کٹ',فوٹو اور ویڈیو کو ترنت ایڈٹ کر سکیں گے یوجرس- Dainik Bhaskar

نیا فیچر/ واٹسئیپ میں آئیگا'کوک ایڈٹ میڈیا شارٹ کٹ',فوٹو اور ویڈیو کو ترنت ایڈٹ کر سکیں گے یوجرس



WhatsApp Said to Bring 'Quick Edit Media Shortcut' for Media Files You Send Receive in Chats Groups
X
WhatsApp Said to Bring 'Quick Edit Media Shortcut' for Media Files You Send Receive in Chats Groups

Dainik Bhaskar

Jul 11, 2019, 02:29 PM IST

گیجیٹ ڈیسک. انسٹینٹ میسیجنگ ایپ واٹسئیپ جلد ہی یوجرس کو کوک ایڈٹ میڈیا شارٹ کٹ فیچر کی سودھا دینے والی ہے۔ رپورٹ کے مطابق یوجر واٹسئیپ کے ذریعے گروپ یا پرسنل چیٹ پر بھیجنے اور رسیو ہونے والی میڈیا پھائلس کو ترنت ایڈٹ کر سکیں گے۔ فی الحال اس فیچر پر کام کیا جا رہا ہے جسے اینڈرایڈ اور آئیؤس دونوں یوجرس کے لئے پیش کیا جائیگا۔ کمپنی نے اس فیچر کے رلیز ڈیٹ کے بارے میں کوئی اناؤنسمنٹ نہیں کیا ہے۔ پچھلے مہینے ہی واٹسئیپ سکیننگ اور شیئرنگ کو آسان بنانے والے کیوآر کوڈ شارٹ کٹ کو لیکر چرچا میں تھی۔

 

و

 

WABetaInfoنے پوسٹ کیا سکرینشاٹ

 

ے

 

اینڈرایڈ ورجن2.19.189کے ساتھ ہو سکتا ہے لانچ

  1. واٹسئیپ کی بیٹا ٹریکنگ سائٹWABetaInfoکی رپورٹ کے مطابق کوک ایڈٹ میڈیا شارٹ کٹ کے ذریعے واٹسئیپ چیٹ اور گروپ چیٹ میں آنے والے اور بھیجے جانے والی میڈیا پھائلس کو یوجرس ترنت ایڈٹ کر سکیں گے۔ انہوں نے اسکے کچھ سکرینشاٹ بھی شیئر کئے ہیں جسمیں اس فیچر کے بارے میں جانکاری دی گئی ہے۔ فی الحال یہ اپلبدھ نہیں ہے۔

  2. سکرینشاٹ کے مطابق یہ ایڈٹ بٹن واٹسئیپ کے اینڈرایڈ اور آئیپھون میں شیئر اور فیوریٹ بٹن کے پاس ہی ہوگا۔ جو میڈیا فاعل کو ٹیپ کرنے پر سامنے آئیگا۔

  3. اس ڈیڈکیٹیڈ بٹن کی مدد سے یوجر میڈیا کنٹینٹ میں آسانی سے بدلاؤ کر سکےگا۔ اس پروسیس کے ذریعے ورتمان میں میڈیا فاعل میں ایڈٹ کرنے کے لئے اپنائی جانی والی لمبی پروسیس سے نہیں گزرنا پڑےگا۔

  4. اس سمیہ واٹسئیپ میڈیا فاعل میں ایڈٹ کرنے کا کوئی آپشن نہیں ملتا۔ کوئی بھی بدلاؤ کرنے کے لئے یوجر کو پہلے فاعل کو ڈاؤن لوڈ کرنا ہوتا ہے۔ اسکے بعد فاعل میں ایڈیٹنگ کے ذریعے بدلاؤ کیا جاتا ہے۔

  5. حالانکہ نئے فیچر کے آنے کے بعد بھی پرانے ایڈیٹنگ فیچر کی سودھا ملے گی۔ اس میں کوئی نیا ایڈیٹنگ فیچر نہیں ملیگا,بلکہ پہلے کی طرح ہی کراپ,ایڈ ٹیکسٹ اور ڈرا ڈوڈل جیسے آپشن ہی موجود ہو نگے۔

  6. رپورٹ میں کہا گیا ہے که فی الحال اسے جاری نہیں کیا گیا ہے۔ حالانکہ بھوشیہ میں اسے اینڈرایڈ اور آئیپھون یوجرس کے لئے جاری کیا جائیگا۔ امید کی جا رہی ہے که یہ اینڈرایڈ ورجن2.19.189کے ساتھ ملیں۔

COMMENT
Web Tranliteration/Translation