Loading...
Girl friendship boy with Instagram then with live-in relationship together |کمپنی کے ایک ٹیم لیڈر کو لڑکی سے دوستی کرنا پڑا مہنگا,انسٹاگرام پر دوستی کے بعد لو ان میں رہے دونوں,ایموشنل گیم کھیل لڑکی نے تباہ کر دی یووک کیLIFE - Dainik Bhaskar
--Advertisement--

کمپنی کے ایک ٹیم لیڈر کو لڑکی سے دوستی کرنا پڑا مہنگا,انسٹاگرام پر دوستی کے بعد لو ان میں رہے دونوں,ایموشنل گیم کھیل لڑکی نے تباہ کر دی یووک کیLIFE

Dainik Bhaskar

Jan 10, 2019, 05:58 PM IST

نوئیڈا نیوز: پیڑت نے لڑکی کی ڈیمانڈ پر لڑکے نے رٹائرڈ ماں کے پیئیپھ سے نکال کر دیئے تھے پیسے۔

Girl friendship boy with Instagram then with live-in relationship together

نوئیڈا۔ایک یوتی نے انسٹاگرام کے ذریعے ایک کمپنی کے ٹیم لیڈر سے دوستی کی اور اس سے8لاکھ رپئے ہڑپ لئے۔ رپئے اینٹھنے کے لئے یوتی کئی مہینے تک ٹیم لیڈر کے ساتھنوئیڈامیںلو انمیں بھی رہی اور اپنے پتا کی خراب طبیعت کا حوالہ دیکر پیسے لیتی رہی۔ پچھلے دنوں2لاکھ رپئے کی پھر ڈیمانڈ کی تو یووک نے منا کر دیا۔ اسکے بعد وہ اسے چھیڑ چھاڑ کے کیس میں پھنسانے کی دھمکی دیکر فرار ہو گئی۔ اس سے پریشان ہوکر پیڑت نے جب یوتی کے بارے میں پتہ لگایا تو اسکے کسی انیہ یووک کے ساتھ جلد ہی شادی کرنے کا پتہ چلا۔ یہ بھی پتہ چلا که اسکے پریوار میں کسی کی طبیعت خراب نہیں ہے بلکہ وہ سازش کے تحت اس سے پیسے لے رہی تھی۔ اب پیڑت نے سیکٹر 39تھانے میں شکایت کی ہے۔

ایسے ہڑپے پیسے... 2017میں ہوئی تھی دوستی,پتا کی خراب طبیعت کا دیتی تھی حوالہ

پیڑت یووک انمول سیکٹر 99میں رہتے ہیں۔ وہ ایک پرائیویٹ کمپنی میں ٹیم لیڈر ہیں۔ انکا کہنا ہے که2017میں انسٹاگرام پر ایک یوتی کو فولو کرنے کے بعد دونوں نے ایک دوسرے کا موبائل نمبر لیکر بات شروع کر دی تھی۔ اس سے دونوں کے بیچ گہری دوستی ہو گئی تھی۔ پچھلے کچھ مہینے سے یوتینوئیڈاستھت یووک کے فلیٹ میں بھی آ کر رہنے لگی تھی۔ وہ کچھ دن رہنے کے بعد چلی جاتی تھی۔ یووک کا آروپ ہے که یوتی نے اپنے پتا کی طبیعت خراب بتاکر کبھی50ہزار یا اس سے بھی زیادہ لیکر کچھ مہینوں میں ہی8لاکھ رپئے لے لئے۔ پیڑت نے بتایا که یوتی پر بھروسہ کرکے سرکاری نوکری سے رٹائرڈ ماں کے پیئیپھ اکاؤنٹ سے پیسے نکال کر اسے دیئے تھے۔


تمنچے کے بل پر میٹ کاروباری سے لوٹے2.73لاکھ


نوئیڈا|سیکٹر 78نالے کے پاس بدھوار صبح ای رکشا سوار میٹ کاروباری سے بدمعاشوں نے تمنچے کے بل پر2.73لاکھ رو.لوٹ لئے۔ بدمعاشوں کے بھاگنے کے بعد پیڑت نے پولیس کو سوچنا دی۔ سیکٹر 49تھانے میں رپورٹ درج کی گئی ہے۔ نور کلیم سلارپر میں رہتے ہیں۔ وہ غاضی پور منڈی میں میٹ کاروباری ہیں۔ نور کلیم نے بتایا که وہ بدھوار صبح5.30بجے ساتھی عرفان کے ساتھ غاضی پور منڈی جا رہے تھے۔ جب وہ سیکٹر78نالے کے پاس پہنچے تو بائک سوار2بدمعاشوں نے تمنچے کے بل پر2.73لاکھ رو.اور موبائل لوٹ لیا۔


ایسے ہوئی فرار...یووک نے2لاکھ رو.نہیں دیئے تب دھمکی دیکر بھاگ گئی یوتی


پیڑت نے بتایا که نومبر, 2018میں یوتی نے پھر2لاکھ رپئے کی مانگ کی۔ اس سے پہلے ہی کافی رپئے دینے کی وجہ سے ایک ساتھ دو لاکھ دینے سے منا کر دیا۔ یوتی کے کئی بار مانگنے کے بعد بھی پیڑت نے پیسے نہیں دیئے تب اسنے پہلے چھیڑ چھاڑ کی شکایت کر جیل بھجوانے کی دھمکی دی اور پھر اچانک بنا کچھ بتائے غائب ہو گئی۔ اسکے بعد یوتی کے بارے میں پتہ لگایا تو جانکاری ہوئی که ستمبر2018میں ہی اسنے ایک یووک سے سگائی کر لی تھی اور اب جلد ہی شادی کرنے والی ہے۔ اس بارے میں ٹھگی کا شکار ہونے کی شکایت دیکر پیڑت نے کارروائی کرنے کی مانگ کی ہے۔

X
Girl friendship boy with Instagram then with live-in relationship together
Astrology
Click to listen..
Web Tranliteration/Translation