Loading...
UP Bar Council Darvesh Yadav Shot Dead In Agra Civil Court |اپر بار کاؤنسل کی پہلی مہلا ادھیکش درویش یادو کی ہتیا,ساتھی وکیل نے گولی ماری- Dainik Bhaskar

آگرہ/ اپر بار کاؤنسل کی پہلی مہلا ادھیکش درویش یادو کی ہتیا,ساتھی وکیل نے گولی ماری



درویش نے2004میں وکالت شروع کی تھی۔ درویش نے2004میں وکالت شروع کی تھی۔
X
درویش نے2004میں وکالت شروع کی تھی۔درویش نے2004میں وکالت شروع کی تھی۔

  • درویش کی ہتیا کے آروپی وکیل نے خود کو بھی ماری گولی,اسپتال میں بھرتی
  • درویش دو دن پہلے ہی اتر پردیش بار کاؤنسل کی ادھیکش چنی گئیں تھیں 

Dainik Bhaskar

Jun 13, 2019, 02:18 PM IST

آگرہ.دو دن پہلے اتر پردیش بار کاؤنسل کی پہلی مہلا ادھیکش چنی گئیں درویش یادو کی بدھوار کو ساتھی وکیل نے گولی مارکر ہتیا کر دی۔ حملہ کرنے والے وکیل منیش بابو شرما نے خود کو بھی گولی مار لی۔ اسے اسپتال میں بھرتی کرایا گیا,جہاں اسکی حالت گمبھیر ہے۔ ہتیا کے کارنوں کا پتہ نہیں چل پایا ہے۔

 

درویش کے نام ایک ریکارڈ یہ بھی تھا که بار کاؤنسل کے24سدسیوں میں وہ اکیلی مہلا تھیں۔

 

درویش کے سواگت کا کاریہ کرم تھا

بدھوار کو دیوانی پرسر میں درویش کے سواگت کا کاریہ کرم تھا۔ کاریہ کرم کے بعد وہ ورشٹھ ادھوکتا اروند کمار مشرع کے چیمبر میں بیٹھی ہوئی تھیں۔ پرتیکشدرشیو کا کہنا ہے که ایڈووکیٹ منیش بابو شرما اسی سمیہ درویش کے پاس پہنچا اور ان پر لائسینسی پسٹل سے ایک کے بعد ایک تین راؤنڈ فائر کر دیئے۔ اسکے بعد شرما نے خود کو بھی گولی مار لی۔ درویش کو گمبھیر حالت میں پشپانجلی ہاسپٹل میں بھرتی کرایا گیا,جہاں ڈاکٹروں نے انہیں مرت گھوشت کر دیا۔


 

رٹائرڈ ڈی ایس پی کی بیٹی تھیں درویش
درویش مول روپ سے ایٹا کی رہنے والی تھیں۔ انکے پتا ڈی ایس پی تھے۔ درویش2016میں بار کاؤنسل کی اپادھیکش اور2017میں کاریہ کاری ادھیکش بھی چنی گئی تھیں۔ وہ پہلی بار2012میں سدسیہ بنیں اور تبھی سے بار کاؤنسل میں سکریہ رہیں۔ بیئیئیلئیلبی اور ایلئیلئیم کر چکیں درویش نے2004میں وکالت شروع کی تھی۔

COMMENT

آج کا راشی پھل

پائیں اپنا تینوں طرح کا راشی پھل,روزانہ
Web Tranliteration/Translation