Loading...
جیوتش2019 :لال کتاب کے انوسار کیا کریں نئے سال میں که دھن برسے چاروں طرف سے| Webdunia Hindi

جیوتش2019 :لال کتاب کے انوسار کیا کریں نئے سال میں که دھن برسے چاروں طرف سے


لال کتاب پر آدھارت چمتکارک اپائے راشیوں کے آدھار پر ہیں,آپ بھی اپنی راشی کے انوسار ان ویدک نیموں کا پالن کر سکتے ہیں۔

میش راشی کسی سے کوئی وستو مفت میں نہ لیں۔ لال رنگ کا رومال ہمیشہ پر یوگ کریں۔ سادھو سنتوں,ماں و گرو کی سیوا کریں۔ سداچار کا صدا پالن کریں۔ ویدک نیموں کا پالن کریں۔ ودھوا کی سہایتا کریں اور آشیرواد لیں۔ میٹھی روٹی گائے کو کھلائیں۔

ورشبھ راشی کسی سے کوئی وستو مفت میں نہ لیں۔ لال رنگ کا رومال ہمیشہ پر یوگ کریں۔ سادھو سنتوں,ماں و گرو کی سیوا کریں۔ سداچار کا صدا پالن کریں۔ ویدک نیموں کا پالن کریں۔ ودھوا کی سہایتا کریں اور آشیرواد لیں۔ میٹھی روٹی گائے کو کھلائیں۔

متھن راشی تامسک بھوجن کا پرتیاگ کریں اور مچھلیوں کو قید مکت کریں۔ دمے کی دوا اسپتال میں مفت دے دیں۔ ماتا کا پوجن کریں اور12ورش سے چھوٹی کنیاؤں کا آشیرواد لیں۔ بیلٹ کا پر یوگ نہ کریں۔ پھٹکری سے دانت صاف کریں۔ سوریہ سمبندھی اپچار کریں۔

کرک راشی ماتا سے چاندی,چاول لیکر اپنے پاس رکھیں اور درگا پاٹھ کریں۔ کنیا دان میں سامان دیں۔ دھارمک کاریوں کو ہمیشہ کاریہ روپ دیں۔ تیرتھستھان کی یاترا کرنے سے کسی کو نہ روکیں۔ یدی آپ ڈاکٹر ہیں تو روگیوں کو مفت میں دوا دیں۔ دھرم ستھان میں ننگے پیر جائیں۔ ساروجنک طور سے پانی پلائیں۔ ماتا کی صلاح کا پالن کریں۔

سنگھ راشی اخروٹ و ناریل دھرم ستھان میں دیں۔ اندھے کو بھوجن کرائیں۔ صدا ستیہ بولیں,کسی کا اہت نہ کریں۔ سالے,داماد و بھانجے کی سیوا کریں۔ میٹھا کھاکر ہی کوئی شبھ کاریہ پرارمبھ کریں۔ ویدک ایوں سداچار کے نیموں کا پالن کریں۔

کنیا راشی اپشبد نہ بولیں اور نہ ہی کرودھ کریں۔ درگا سپتشتی کا پاٹھ کر چھوٹی کنیاؤں سے آشیرواد لیں۔ شنی سے سمبندھت اپچار کریں۔ کالی نیکر دھارن کریں۔ چاندی کا چھلاّ دھارن کریں۔ بھورے رنگ کا کتا نہ پالیں۔

تلا راشی گوموتر کا پان کریں۔ پتنی ہمیشہ ٹیکا لگائے رکھیں ایوں پرم پتا پر پورن آستھا رکھیں۔ گو گراس روز دیں۔ ماتا پتا کی آگیا سے وواہ کریں۔ پریوار کی کوئی بھی استری ننگے پیر نہ چلے۔ توا,چمٹا,چکلہ اور بیلن دھرم ستھان میں دیں۔

ورشچک راشی تندور کی میٹھی روٹی بناکر غریبوں کو کھلائیں۔ پیپل اور ککر کے ورش نہ کاٹیں۔ کسی سے مفت کا مال نہ لیں۔ بڑے بھائی کی اوہیلنا نہ کریں۔ پراتکال شہد کا سیون کر ہنومان جی کو سندور اور چولا چڑھائیں۔ بڑوں کی سیوا کریں۔

دھنو راشی بھکاریوں کو نراش نہ لوٹنے دیں۔ تیرتھ یاترا کریں۔ تیرتھ یاترا کے لئے دوسروں کی مدد کریں۔ کاریہ شروع کرنے سے پہلے ناک صاف کریں۔ گرو,سادھو اور پیپل کی پوجا کریں۔ پیلے پھول والے پودے لگائیں۔

مکر راشی بندروں کی سیوا کریں۔ استیہ بھاشن نہ کریں۔ گھر کے کسی حصے میں اندھیرا نہ رکھیں۔ پورو دشا والے مکان میں نواس کریں۔ اخروٹ دھرم ستھان میں چڑھائیں اور تھوڑا بہت گھر میں لاکر رکھیں۔ پرائی استری پر نظر نہ ڈالیں۔ بھینس,کوؤں اور مزدوروں کو بھوجن کرائیں۔

کمبھ راشی اپنا مکان نہ بنوائیں اور دکشن دشا والے مکان کا پرتیاگ کریں۔ چاندی کا ٹکڑا اپنے پاس رکھیں۔ شنیوار کا ورت رکھیں۔ بھیرو مندر میں تیل اور شراب کا دان کریں اور خود نہ پئیں۔ سونا دھارن کریں۔

مین راشی کسی سے مدد سویکار نہ کریں,اپنے بھاگیہ پر وشواس کریں۔ کسی کے سامنے سنان نہ کریں۔ دھرم ستھان میں جاکر پوجن کریں۔ کل پروہت کا آشیرواد پراپت کر سر پر شکھا رکھیں,سنتوں کی سیوا کے ساتھ دھرم ستھان کی صفائی کریں,استری کی صلاح سے ویوپار کریں۔




اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation