Loading...
دیوشینی ایکادشی, 12جولائی2019کو بھول کر بھی نہ کریں یہ11کام,بھگوان وشنو ہو جا ئینگے ناراض| Webdunia Hindi

دیوشینی ایکادشی, 12جولائی2019کو بھول کر بھی نہ کریں یہ11کام,بھگوان وشنو ہو جا ئینگے ناراض



ایکادشی اتینت پوتر تتھی ہے۔ اس دن تن من دھن کی پوترتا کو بنائے رکھنے کے پورے پریاس کرنا چاہئیے۔ یہ تتھی اتنی شبھ ہے که من,قرم اور وچن کی تھوڑی سی اشدھی بھی آپکے لئے پریشانی کا کارن بن سکتی ہے۔

شاستروں میں بتایا گیا ہے که ایکادشی کے دن کون سے کاریہ بالکل بھی نہیں کرنے چاہئیے...

آئیے جانتے ہیں کون سے11کام ہیں,جو ایکادشی کے دن قطعی نہیں کرنے چاہئیے۔


1.جوا کھیلنا
جوا کھیلنا ایک ساماجک برائی ہے۔ جو ویکتی جوا کھیلتا ہے,اسکا پریوار و کٹمب بھی نشٹ ہو جاتا ہے۔ جس ستھان پر جوا کھیلا جاتا ہے,وہاں ادھرم کا راج ہوتا ہے۔ ایسے ستھان پر انیک برائیاں اتپن ہوتی ہیں۔ اسلئے صرف آج ہی نہیں بلکہ کبھی بھی جوا نہیں کھیلنا چاہئیے۔

2.رات میں سونا
ایکادشی کی رات کو سونا نہیں چاہئیے۔ پوری رات جاگ کر بھگوان وشنو کی بھکتی کرنی چاہئیے۔ بھگوان وشنو کی پرتما یا تصویر کے نکٹ بیٹھ کر بھجن کرتے ہوئے ہی جاگرن کرنا چاہئیے۔ اس سے بھگوان وشنو کی کرپا پراپت ہوتی ہے۔
3.پان کھانا
ایکادشی کے دن پان کھانا بھی ورجت مانا گیا ہے۔ پان کھانے سے من میں رجوگن کی پرورتی بڑھتی ہے۔ اسلئے ایکادشی کے دن پان نہ کھا کر ویکتی کو ساتوک آچار وچار رکھ پربھو بھکتی میں من لگانا چاہئیے۔

4.داتون کرنا
ایکادشی پر داتون(منجن)کرنے کی بھی مناہی ہے۔ اس نشیدھ کے شاسترسمت کارن نہیں ملتے ہیں۔

5.پرنندا(دوسروں کی برائی کرنا)
پرنندا یعنی دوسروں کی برائی کرنا۔ ایسا کرنے سے من میں دوسروں کے پرتی کٹو بھاوٴ آ سکتے ہیں۔ اسلئے ایکادشی کے دن دوسروں کی برائی نہ کرتے ہوئے بھگوان وشنو کا ہی دھیان کرنا چاہئیے۔
6.چغلی کرنا
چغلی کرنے سے مان سمان میں کمی آ سکتی ہے۔ کئی بار اپمان کا سامنا بھی کرنا پڑ سکتا ہے۔ اسلئے صرف ایکادشی ہی نہیں انیہ دنوں میں بھی کسی کی چغلی نہیں کرنا چاہئیے۔

7.چوری کرنا
چوری کرنا پاپ قرم مانا گیا ہے۔ چوری کرنے والا ویکتی پریوار و سماج میں گھرنا کی نظروں سے دیکھا جاتا ہے۔ اسلئے صرف ایکادشی ہی نہیں انیہ دنوں میں بھی چوری جیسا پاپ قرم نہیں کرنا چاہئیے۔
8.ہنسا کرنا
ایکادشی کے دن ہنسا کرنے کی مناہی ہے۔ ہنسا کیول شریر سے ہی نہیں من سے بھی ہوتی ہے۔ اس سے من میں وقار آتا ہے۔ اسلئے شریر یا من کسی بھی پرکار کی ہنسا اس دن نہیں کرنی چاہئیے۔

9.ستریسنگ
ایکادشی پر ستریسنگ کرنا بھی ورجت ہے کیونکہ اس سے بھی من میں وقار اتپن ہوتا ہے اور دھیان بھگوان بھکتی میں نہیں لگتا۔ ات ایکادشی پر ستریسنگ نہیں کرنا چاہئیے۔
10.کرودھ
ایکادشی پر کرودھ بھی نہیں کرنا چاہئیے۔ اس سے مانسک ہنسا ہوتی ہے۔ اگر کسی سے کوئی غلطی ہو بھی جائے تو اسے معاف کر دینا چاہئیے اور من شانت رکھنا چاہئیے۔

11.جھوٹھ بولنا
جھوٹھ بولنا ویکتیگت برائی ہے۔ جو لوگ جھوٹھ بولتے ہیں,انہیں سماج و پریوار میں اچت مان سمان نہیں ملتا۔ اسلئے صرف ایکادشی پر ہی نہیں انیہ دنوں میں بھی جھوٹھ نہیں بولنا چاہئیے۔

ekadashi 2019" width="740" />

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation