Loading...
30تتھیوں میں سب سے زیادہ پوتر ہیں ایکادشی اور پردوش,چمتکار جانینگے تو اوشیہ کرینگے ورت| Webdunia Hindi

30تتھیوں میں سب سے زیادہ پوتر ہیں ایکادشی اور پردوش,چمتکار جانینگے تو اوشیہ کرینگے ورت

تتھی کے چمتکاری لابھ
پرتیک تتھی اور وار کا ہمارے من اور مستشک پر گہرا اثر پڑتا ہے۔ اس اثر کو جان کر ہی کوئی کاریہ کیا جائے تو چمتکارک لابھ پراپت کیا جا سکتا ہے۔ تتھی اور وار کا نردھارن سیکڑوں ورشوں کی کھوج اور انبھو کے آدھار پر کیا گیا ہے۔ اس تتھی کے پربھاؤ کو جان کر ہی ورت اور تیوہاروں کو بنایا گیا۔ جنم دن کا صحیح سمیہ یا تاریخ تتھی ہی ہے۔

30تتھیوں کے نام نمن ہیں:- پورنما(پورن ماسی ),پرتپدا(پڑوا),دوتیا(دوج),ترتیا(تیج),چترتھی(چوتھ),پنچمی(پنچمی),ششٹھی(چھٹھ),سپتمی(ساتم),اشٹمی(آٹھم),نومی(نومی),دشمی(دسم),ایکادشی(گیارس),دوادشی(بارس),تریودشی(تیرس),چتردشی(چودس)اور اماوسیا(اماوس)۔ پورنما سے اماوسیا تک15اور پھر اماوسیا سے پورنما تک30تتھی ہوتی ہے۔ تتھیوں کے نام16ہی ہوتے ہیں۔ اکت سبھی تتھیوں کا الگ الگ مہتو ہے لیکن ہم بتانا چاہتے ہیں ایکادشی اور پردوش تتھی کو کئے والے جانے ورت کا مہتو...
ایکادشی اور پردوش تتھی کیا ہے:گیارس ارتھات گیارہ تتھی کو ایکادشی اور تیرس یا تریودشی تتھی کو پردوش کہا جاتا ہے۔ پرتیک شکل اور کرشن پکش میں یہ دونوں ہی تتھیاں دو بار آتی ہے۔ ہندو دھرم میں ایکادشی کو وشنو سے تو پردوش کو شو سے جوڑا گیا ہے۔ حالانکہ ایسا ضروری نہیں ہے۔ آپ کا ایش‍ٹ کوئی بھی آپ یہ دونوں ہی ورت رکھ سکتے ہیں۔ ضروری نہیں ہے که پردوش رکھتے وقت شو کی ہی اپاسنا کریں۔

اکت دونوں تتھیوں پر ورت رکھنے کے چمتکارک لابھ

اکت دونوں تتھیوں پر ورت رکھنے کا لابھ:دونوں ہی تتھیاں چندر سے سمبندھت ہے۔ جوبھی ویکتی دونوں میں سے ایک یا دونوں ہی تتھیوں پر ورت رکھ کر ماتر پھلاہار کا ہی سیون کرنا ہے اسکا چندر کیسا بھی خراب ہو وہ سدھرنے لگتا ہے۔ ارتھات شریر میں چندر تتو میں سدھار ہوتا ہے۔ مانا جاتا ہے که چندر کے سدھار ہونے سے شکر بھی سدھرتا ہے اور شکر سے سدھرنے سے بدھ بھی سدھر جاتا ہے۔ دونوں ہی ورتوں کا سمبندھ چندر کے سدھارنے اور بھاگیہ کو جاگرت کرنے سے ہے ات: کسی بھی دیو کا پوجن کریں۔
چندرما کی ستھتی کے کارن ویکتی کی مانسک اور شریرک ستھتی خراب یا اچھی ہوتی ہے۔ چندرما کی ستھتی کا پرتیک ویکتی پر اثر پڑتا ہی پڑتا ہے۔ ایسی دشا میں ایکادشی کا ٹھیک سے ورت رکھنے پر,صحیح طریقے سے ورت رکھنے پر آپ چندرما کے خراب پربھاؤ کو,نکاراتمک پربھاؤ کو روک سکتے ہیں۔ چندرما ہی نہیں یہاں تک کی باقی گرہوں کے اثر کو بھی آپ بہت حد تک کم کر سکتے ہیں۔ ایکادشی کے ورت کا پربھاؤ آپکے من اور شریر دونوں پر پڑتا ہے۔
ایکادشی کے ورت سے آپ اشبھ سنسکاروں کو بھی نشٹ کر سکتے ہیں۔ پرانوں انوسار جو ویکتی ایکادشی کرتا رہتا ہے وہ جیون میں کبھی بھی سنکٹوں سے نہیں گھرتا اور انکے جیون میں دھن اور سمردھی بنی رہتی ہے۔ وجیہ ایکادشی سے بھینکر سے بھینکر پریشانی سے چھٹکارا پا سکتے ہیں۔ اس سے آپ اپنے ش‍ترؤں کو بھی پراست کر سکتے ہیں۔ سبھی کا مہتو انکے نام سے ہی پرکٹ ہوتا ہے۔

ایکادشی کا رہسیہ
ایکادشی: ورتوں میں پرمکھ ورت ہوتے ہیں نوراتری کے,پورنما کے,اماوسیا کے,پردوش کے اور ایکادشی کے۔ اس میں بھی سب سے بڑا جو ورت ہے وہ ایکادشی کا ہے۔ ماہ میں دو ایکادشی ہوتی ہے۔ ارتھات آپ کو ماہ میں بس دو بار اور ورش کے365دن میں ماتر24بار ہی نیم پوروک ورت رکھنا ہے۔

26ایکادشیاں: چیتر ماہ میں کامدا اور وروتھنی ایکادشی,ویشاکھ ماہ میں موہنی اور اپرا,جییشٹھ ماہ میں نرجلا اور یوگنی,آشاڑھ ماہ میں دیوشینی ایوں کام کا ,شراون ماہ میں پتردا ایوں اجا,بھادرپد میں پرورتنی ایوں اندرا,آش‍ون ماہ میں پاپانکشا ایوں رمٰی,کارتک ماہ میں پربودھنی ایوں اتپنا,مارگشیرش میں موکشدا ایوں سپھلا,پوش میں پتردا ایوں شٹتلا,ماگھ میں جیا ایوں وجیہ,پھالگن میں آملکی ایوں پاپموچنی,ادھکماس(تین ورش میں ایک بار)میں پدمنی ایوں پرما ایکادشی۔ ورش میں24ایکادشی جبکہ پرتیک تیسرے ورش26ایکادشی ہوتی ہے۔

 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation