Loading...
ہر ایکادشی کی یہ15باتیں آپکی آنکھیں کھول دینگی,پڑھیں وشیش جانکاری| Webdunia Hindi

ہر ایکادشی کی یہ15باتیں آپکی آنکھیں کھول دینگی,پڑھیں وشیش جانکاری


ایسا نہیں ہے کهکرنے سے شریر اور من ہی شدھ ہوتا ہے۔ ورت سے سنکلپ اور آتموشواس بڑھتا ہے,دیوتاؤں کی کرپا برسنے لگتی ہے اور جیون کے سارے دو:کھ اور سنتاپ کٹ جاتے ہیں تب آپ کا بھوشیہ اجول ہو جاتا ہے۔
اییسے کون سے26ورت ہیں,جو سبھی پاپوں کو نشٹ کر سنکٹوں کو ختم کر دیتے ہیں اور ویکتی کو نروگی کایا,پریوارک سکھ اور دھن سمردھی دیتے ہیں؟ شاستروں کو پڑھنے کے بعد پتہ چلتا ہے که ایسے ورت کل26ہوتے ہیں جنہیں'ایکادشی'کہا گیا ہے۔

1
*ماہ میں2ایکادشیاں ہوتی ہیں ارتھات آپ کو ماہ میں بس2بار اور ورش کے365دنوں میں ماتر24بار ہی نیمپوروک ایکادشی ورت رکھنا ہے۔ حالانکہ پرتیک تیسرے ورش ادھکماس ہونے سے2ایکادشیاں جڑ کر یہ کل26ہوتی ہیں۔
2
*پرانوں کے انوسار جو ویکتی ایکادشی کرتا رہتا ہے,وہ جیون میں کبھی بھی سنکٹوں سے نہیں گھرتا اور انکے جیون میں دھن اور سمردھی بنی رہتی ہے۔

3
*چیتر ماہ میں کامدا اور ورتھنی ایکادشی ہوتی ہے۔ کامدا سے راکھشس آدی کی یونی سے چھٹکارا ملتا ہے اور یہ سروکاریہ سدھی کرتی ہے تو ورتھنی سوبھاگیہ دینے,سب پاپوں کو نشٹ کرنے تتھا موکش دینے والی ہے۔

4
*ویشاکھ ماہ میں موہنی اور اپرا آتی ہیں۔ یہ ایکادشی وواہ,سکھ,سمردھی اور شانتی پردان کرتی ہے,ساتھ ہی موہ مایہ کے بندھنوں سے مکت کرتی ہے۔ اپرا ایکادشی ورت سے منشیہ کو اپار خوشیوں کی پراپتی ہوتی ہے تتھا سمست پاپوں سے مکتی ملتی ہے۔
5 *جییشٹھ ماہ میں نرجلا اور یوگنی ایکادشی ہوتی ہے۔ نرجلا کا ارتھ نرا ہار اور نرجل رہ کر ورت کرنا۔ اسکے کرنے سے ہر پرکار کی منورتھ سدھی ہوتی ہے۔ یوگنی ایکادشی سے سمست پاپ دور ہو جاتے ہیں اور ویکتی پریوارک سکھ پاتا ہے۔

6 *آشاڑھ ماہ میں دیوشینی ایوں کام کا ہوتی ہیں۔ دیوشینی ایکادشی کا ورت کرنے سے سدھی پراپت ہوتی ہے۔ یہ ورت سبھی اپدرووں کو شانت کر سکھی بناتا ہے۔ کام کا ایکادشی کا ورت سبھی پاپوں سے مکت کر جیو کو کیونی کو پراپت نہیں ہونے دیتا ہے۔
7
*شراون ماہ میں پتردا ایوں اجا ایکادشی ہوتی ہے۔ پتردا ایکادشی کرنے سے سنتان سکھ پراپت ہوتا ہے۔ اجا ایکادشی سے پتر پر کوئی سنکٹ نہیں آتا,دردرتا دور ہو جاتی ہے,کھویا ہوا سب کچھ پن: پراپت ہو جاتا ہے۔

8
*بھادرپد ماہ میں پرورتنی ایوں اندرا ایکادشی آتی ہیں۔ پرورتنی ایکادشی کے ورت سے سبھی دو:کھ دور ہوکر مکتی ملتی ہے۔ پتروں کو ادھوگتی سے مکتی دینے والی اندرا ایکادشی کے ورت سے سورگ کی پراپتی ہوتی ہے۔
9 *آش‍ون ماہ میں پاپانکشا ایوں رمٰی ایکادشی آتی ہیں۔ پاپانکشا ایکادشی سبھی پاپوں سے مکت کر اپار دھن,سمردھی اور سکھ دیتی ہے۔ رمٰی ایکاداشی ورت کرنے سے سبھی سکھ اور ایشوریہ کی پراپتی ہوتی ہے۔

10 *کارتک ماہ میں پربودھنی ایوں اتپنا ایکادشی آتی ہیں۔ دیوؤٹھنی یا پربودھنی ایکادشی کا ورت کرنے سے بھاگیہ جاگرت ہوتا ہے۔ اس دن تلسی پوجا ہوتی ہے۔ اتپنا ایکادشی ورت کرنے سے ہزار واجپییہ اور عش‍ومیدھ یگی کا پھل ملتا ہے۔ اس سے دیوتا اور پتر ترپت ہوتے ہیں۔
11 *مارگشیرش ماہ میں موکشدا ایوں سپھلا ایکادشی آتی ہے۔ موکشدا ایکادشی موکش دینے والی اور سپھلا ایکادشی سپھل کرنے والی ہوتی ہیں۔ سپھلا ورت رکھنے سے اشو میدھ یگی کا پھل پراپت ہوتا ہے۔

12 *پوش ماہ میں پتردا ایوں شٹتلا ایکادشی آتی ہیں۔ پتر کی پراپتی کے لئے پتردا ایکادشی کا ورت کرنا چاہئیے۔ شٹتلا ایکادشی ورت رکھنے سے دربھاگیہ,دردرتا تتھا انیک پرکار کے کشٹ دور ہوکر موکش کی پراپتی ہوتی ہے۔
13 *ماگھ ماہ میں جیا ایوں وجیہ ایکادشی آتی ہیں۔ جیا ایکادشی ورت رکھنے سے برہمہتیادی پاپوں سے چھوٹ ویکتی موکش پراپت کرتا ہے تتھا بھوت,پشاچ آدی یونیوں میں نہیں جاتا ہے۔ وجیہ ایکادشی سے بھینکر پریشانی سے چھٹکارا پاتا ہے اور اس سے ش‍ترؤں کا نعش ہوتا ہے۔

14 *پھالگن ماہ میں آملکی ایوں پاپموچنی ایکادشی آتی ہیں۔ آملکی ایکادشی میں آنولے کا مہتو ہے۔ اسے کرنے سے ویکتی سبھی طرح کے روگوں سے مکت ہو جاتا ہے,ساتھ ہی وہ ہر کاریہ میں سپھل ہوتا ہے۔ پاپموچنی ایکادشی ورت سے پاپ کا نعش ہوتا ہے اور سنکٹوں سے مکتی ملتی ہے۔
15 *ادھکماس ماہ میں پدمنی(کملا)ایوں پرما ایکادشی آتی ہیں۔ پدمنی ایکادشی کا ورت سبھی طرح کی منوکامناؤں کو پورن کرتا ہے,ساتھ ہی یہ پتر,کیرتی اور موکش دینے والا ہے۔ پرما ایکادشی دھن ویبھو دیتی ہے تتھا پاپوں کا نعش کر اتم گتی بھی پردان کرنے والی ہوتی ہے۔


 

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation