Loading...
Mars transit 2019 :منگلوار کے دن منگل نے بدلی ہے اپنی چال, 22جون تک12راشیوں کے کیا ہو نگے حال| Webdunia Hindi

Mars transit 2019 :منگلوار کے دن منگل نے بدلی ہے اپنی چال, 22جون تک12راشیوں کے کیا ہو نگے حال


2019,منگلوار کے دن منگل گرہ کا متھن راشی میں پرویش ہو گیا۔ منگل ایک شکتی شالی گرہ ہے,اسلئے سبھی راشیوں پر اثر پڑےگا۔رات11:21تک منگل اسی راشی میں رہینگے۔


منگل کو گرہوں کا سیناپتی کہا جاتا ہے۔ جس متھن راشی میں انکا پرویش ہوا ہے,وہاں پہلے سے ہی انکا شترو راہو موجود ہے۔ اس طرح راہو اور منگل کی اس یتی سے انگارک یوگ بن گیا ہے۔ جتنے دن منگل یہاں رہیگا,یہ یوگ بنا رہیگا۔ جن لوگوں کی کنڈلی میں منگل مضبوط ہوتا ہے وہ ساہسی اور پراکرمی ہوتے ہیں۔ وہیں منگل کی کمزور ستھتی انسان کے آتموشواس کو ڈگا دیتی ہے۔ آئیے جانیں راشیوں پر اثر...

میش راشی:ساہس میں وردھی ہوگی,لیکن بھایئوں کے بیچ وواد بھی ہو سکتا ہے۔ نوکری پیشہ اور کاروباریوں کو پریشانی آئیگی,لیکن مضبوطی سے سامنے کرینگے تو سپھل ہو نگے۔ پرتیک دن قیصر کا تلک اپنے ماتھے پر لگائیں۔

ورش راشی:دھیریہ سے کام لیں گے تو سپھلتا ملے گی۔ آرتھک ستھتی مضبوط ہوگی۔ سفلتاپوروک نویش کر سکیں گے۔ اپنی وانی پر نینترن رکھیں۔ کسی کو اپشبد نہ کہیں۔ روز ہنومان جی کے مندر جاکر درشن کریں۔
متھن راشی:اس راشی پر سب سے زیادہ اثر پڑےگا۔ منگل اور راہو کا یوگ ہونے سے قرض بڑھیگا۔ پریوار میں وواد ہو سکتا ہے۔ غصے پر نینترن رکھیں۔ واہن چلاتے وقت ساودھانی برتیں۔ جیون ساتھی سے بہسباجی نہ کریں۔ روز ماں لکشمی کی آرادھنا کریں۔

کرک راشی:واہن اور گھر کی مرمت پر خرچ بڑھیگا۔ قانونی وواد ہو سکتے ہیں۔ شریرک پریشانیوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ بہتر ہوگا شریرک روپ سے سکریہ بنے رہیں۔ چھاتروں کے لئے سمیہ اچھا ہے۔ روز شو مندر جائیں اور مہامرتینجیہ منتر کا جاپ کریں۔
سنگھ راشی:آپ کو بہت محنت کرنا ہوگی,لیکن آئے میں وردھی کے روپ میں اسکا اچھا پھل ملیگا۔ سوچ سکاراتمک رہیگی۔ جیون میں انتی ملے گی۔ سکاراتمک رخ سے ہانی کو بھی مناپھے میں بدلنے کا دم خم رکھینگے۔ روز مہامرتینجیہ منتر کا جاپ کریں۔

کنیا راشی:پریوار میں وواد ہونے سے تناؤ بڑھیگا۔ حالانکہ نوکری پیشہ لوگوں کے لئے اچھا سمیہ ہے۔ کریر میں سنہرے اوسر ملیں گے۔ بیروزگاروں کو نوکری ملے گی۔ ورودھیوں سے ساودھان رہیں۔ وشنو سہسترنام کا جاپ کریں۔
تلا راشی:بھاگیہ آپ کا پورا ساتھ دیگا۔ یاترا کے یوگ ہیں۔ پریوارک جیون سامانیہ رہیگا,حالانکہ پتا سے ویچارک متبھید ہو سکتے ہیں۔ سماج میں پوچھپرکھ بڑھےگی۔ مان سمان میں بھی وردھی ہوگی۔ منگلوار کو ہنومان مندر جائیں,دان کریں۔

ورشچک راشی:ساودھانی برتنا ہوگی۔ شریرک کشٹوں کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اپنے بھوجن پر دھیان دیں۔ باہر کا کھانا نہ کھائیں۔ سب سے اچھی بات یہ ہے که اپرتیاشت لابھ کے یوگ بھی ہیں۔ روز صبح دھیان کریں اور اپنے اشٹدیو کا نام جپیں۔
دھنو راشی:جیون ساتھی کے مورچے پر ساودھان رہنے کی ضرورت ہے۔ پتنی کے ساتھ شانتی پورن طریقے سے بات کریں۔ وواد کی ستھتی بنے تو شانتی سے حل کریں۔ روز سوریہ کو ارگھیہ دیں,جیون میں شانتی بنی رہیگی۔

مکر راشی:سواستھیہ کا خیال رکھنا ہوگا۔ کورٹ کیس میں سپھلتا ملے گی۔ اپنے غصے پر قابو رکھیں۔ خرچ نینترت رکھیں۔ نوکری پیشہ لوگوں کے لئے اچھا سمیہ ہے۔ محنت کا پورا پھل ملیگا۔ گنیشجی کی آرادھنا کریں اور لڈو کا بھوگ لگائیں۔
کمبھ راشی:پریشانی آ سکتی ہے۔ ساتھ ہی پریم پرسنگوں میں تناؤ کا سامنا کرنا پڑ سکتا ہے۔ اپنی صحت کا خاص خیال رکھیں۔ پراکرم بڑھیگا۔ یش بھی ملیگا۔ ہر منگلوار کو گڑ اور لال مصور کی دال کا دان کریں۔

مین راشی:ماتا پتا کے سواستھیہ کو لیکر پریشان رہ سکتے ہیں۔ پریوار میں وواد ہو سکتے ہیں۔ نوکری میں اچھے پھل ملیں گے۔ یہاں محنت کا پورا پھل ملیگا۔ نیا واہن یا پراپرٹی خریدنے کے یوگ بن رہے ہیں۔ روز ہنومان جی کی اپاسنا کریں۔


اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation