Loading...
کیوں کیا جاتا ہے پردوش کا ورت؟ پڑھیں پراچین کتھا۔pradosh | Webdunia Hindi

کیوں کیا جاتا ہے پردوش کا ورت؟ پڑھیں پراچین کتھا

pradosh

ماہ میں دو بار یعنیکیکو آتا ہے۔ پردوش کاکو پرسن کرنے کے لئے کیا جاتا ہے۔ پردوش کال میں سنان کرکے مون رہنا چاہئیے,کیونکہ شوکرم سدیو مون رہ کر ہی پورنتا کو پراپت کرتا ہے۔ اس میں بھگوان سداشو کا پنچامرتوں سے سندھیا کے سمیہ ابھیشیک کیا جاتا ہے۔

پردوش کا سب سے بڑا مہتو ہے که سوم(چندر)کو,کرشن پکش میںپر بھگوان شنکر نے اپنے مستک پر دھارن کیا تھا۔ یہ سوم پردوش کے نام سے جانا جاتا ہے۔ اپاسنا کرنے والے کو ایوں پردوش کرنے والے کو سوم پردوش سے ورت ایوں اپواس پرارمبھ کرنا چاہئیے۔ پردوش کال میں اپواس میں صرف ہرے مونگ کا سیون کرنا چاہئیے,کیونکہ ہرا مونگ پرتھ‍وی تتو ہے اور منداگنی کو شانت رکھتا ہے۔

پردوش کیوں کیا جاتا ہے؟ پردوش میں دوش کیوں؟ اور دوش ہے تو پردوش کیوں؟
پورانک کتھانسار چندر کا وواہ دکش پرجاپتی کی27نکشتر کنیاؤں کے ساتھ سمپن ہوا۔ چندر ایوں روہنی بہت خوبصورت تھیں ایوں چندر کا روہنی پر ادھک سنیہہ دیکھ شیش کنیاؤں نے اپنے پتا دکش سے اپنا دو:کھ پرکٹ کیا۔

دکش سوبھاؤ سے ہی کرودھی پرورتی کے تھے اور انہوں نے کرودھ میں آ کر چندر کو شراپ دیا که تم کشیہ روگ سے گرست ہو جاؤ گے۔ شنے:-شنے: چندر کشیہ روگ سے گرست ہونے لگے اور انکی کلائیں شین ہونا پرارمبھ ہو گئیں۔ ناردجی نے انہیں مرتینجیہ بھگوان آشوتوش کی آرادھنا کرنے کو کہا,تتپشچات دونوں نے بھگوان آشوتوش کی آرادھنا کی۔

چندر انتم سانسیں گن رہے تھے(چندر کی انتم ایکدھاری)که بھگوان شنکر نے پردوشکال میں چندر کو پنرجیون کا وردان دیکر اسے اپنے مستک پر دھارن کر لیا ارتھات چندر مرتیتلیہ ہوتے ہوئے بھی مرتیو کو پراپت نہیں ہوئے۔ پن: دھیرے دھیرے چندر سوستھ ہونے لگے اور پورنماسی پر پورن چندر کے روپ میں پرکٹ ہوئے۔

'پردوش میں دوش'یہی تھا که چندر کشیہ روگ سے پیڑت ہوکر مرتیتلیہ کشٹوں کو بھوگ رہے تھے۔'پردوش ورت'اسلئے بھی کیا جاتا ہے کهنے اس دوش کا نوارن کر انہیں پن:جیون پردان کیا ات: ہمیں اس شو کی آرادھنا کرنی چاہئیے جنہوں نے مرتیو کو پہنچے ہوئے چندر کو مستک پر دھارن کیا تھا۔
سوریہ کے مکر راشی میں پرویش کے بعد شو مہا راتری کا آگمن ہوتا ہے۔ بھگوان شو پنچمکھی ہوکر10بھجاؤں سے یکت ہیں ایوں پرتھوی,آکاش اور پاتال تینوں لوکوں کے ایکماتر سوامی ہیں۔ شو کا روپ جیوترمیہ بھی ہے۔ ایک روپ جیوترمیہ بھی ہے۔

ایک روپ بھوتکی شو کے نام سے جانا جاتا ہے جسکی ہم سبھی آرادھنا کرتے ہیں۔ جیوترمیہ شو پنچتتووں سے نرمت ہیں۔ بھوتکی شو کا ویدک ریتی سے ابھیشیک ایوں ثروتوں(منتروچارن)دوارہ ستون کیا جاتا ہے۔ جیوترمیہ شو کے نکٹ سادھک مون رہ کر اپنا قرم کرتا ہے۔

جیوترمیہ شو تنتر وگیان دوارہ درشن دیتے ہیں,بشرطے سادھک کو گرو کا پورن مارگدرشن ہو,کیونکہ تں‍تر وگیان شو کا تیز ہے(تیسرا نیتر)۔ اس وگیان کو جاننے والے جتنے بھی ہوئے اور جنہوں نے بھی شو کے اس روپ کے درشن کئے,سب نے اس گیان کو گوپنی رکھا۔

یہ ستیہ ہے که ستیانویشی منیشیوں نے اسمپورن برہمنڈ کے درشن کر اپنی ویاکھیاؤں میں اپنے اپنے انوبھووں کو اپنی بھاشاؤں میں ورنت کر سماج کے سامنے جتنا پرکٹ کرنا آوشیک تھا اسکا پرچار پرسار کیا ہے۔ تنتر وگیان واستوکتا کے درشن کراتا ہے۔

اس شاستر کو گوپنی رکھنے کے پیچھے ایک کارن یہ بھی ہے که شو کے تتووں کا اسمپورن رہسیہ اجاگر ہو جائے تو اسکا دراپیوگ گھاتک سدھ ہو سکتا ہے۔

درشن شاستر میں جب سیدھے ایشور کے درشن,انکی کلائیں سامنے آتی ہیں تو منشیہ جیون کا واستوک ارتھ سمجھ میں آنے لگتا ہے۔ پرم ہنس آورتی جسمیں انسان بالک سوروپ ہو جاتا ہے,تب وانچھت روپ میں ایشور کے درشن کرتا ہے۔ شو پریوار پنچ تتو سے نرمت ہے۔
تتووں کے آدھار پر شو پریوار کے واہن سنشچت ہیں۔ شو سویں پنچتتو مشرت جل پردھان ہیں۔ انکا واہن نندی آکاش تتو کی پردھانتا لئے ہوئے ہے۔

ہاں ایک وشیش بات یہ ہے که شولنگ کے سامنے سدیو نندی دیو وراجتے ہیں اور شو کے درشن کرنے کے پورو نندیدیو کے سینگوں کے بیچ(آڑ)میں سے شو کے درشن کرتے ہیں,کیونکہ شو جیوترمیہ بھی ہیں اور سیدھے درشن کرنے پر انکا تیز صحن نہیں کر سکتے۔ نندی دیو آکاش تتو ہیں۔

وہ شو کے تیز کو صحن کرنے کی پورن شمتا رکھتے ہیں۔ ماتا گوری اگنی تتو کی پردھانتا لئے ہوئے ہیں۔ انکا واہن سنگھ(‍اگنی تتو)ہے۔ سوامی کارتکییہ وایو تتو ہیں۔

انکا واہن میور(وایو تتو),شری گنیش(پرتھ‍وی تتو),موشک انکا واہن(پرتھوی تتو)۔ بھگوان شری گنیش کے بارے میں ایک وچارنیہ بات یہ ہے که اتنے بڑے گنپتی,جن کا سر گج کا ہے,ایک موشک پر سواری؟ تتووں سے اگر دیکھیں تو موشک پرتھوی تتو ہے۔ شو پریوار اس سمست چر اچر کے سوامی ہیں۔ انھیں کی مایہ ایوں کرپا سے ہم سبھی سنچالت ہیں۔

شوپران میں الیکھ ملتا ہے که شو کے ایک انگ سے شری ہری وشنو,ایک انگ سے برہما جی اور شو کے مستکروپی تیسرے نے‍تر سے مہیش,اس پرکار سے ان سب کو اپنا اپنا دائتو سونپ کر سویں بھگوان بھبھوت رمائے دھیان میں رہتے ہیں۔ بھگوان شو ردھی سدھی,سکھ سمردھی کے داتا ہیں۔ ایسے شو کو بارمبار پرنام۔

-راج کمار جریتی,اندور

-->

اور بھی پڑھیں:


Web Tranliteration/Translation